درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 01:56   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27687صفحه نخست » دوشنبه، 27 دی 1395 - 10:54
3 روش برای بهبود مدیریت عملکرد در سال 2017
در روش های سنتی بررسی بهره وری کارمندان مدت زمان ملاقات آنان با مدیران شان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و در این زمینه بیشتر به موضوع کمیت پرداخته می شود تا کیفیت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در روش های سنتی بررسی بهره وری کارمندان مدت زمان ملاقات آنان با مدیران شان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و در این زمینه بیشتر به موضوع کمیت پرداخته می شود تا کیفیت. مشکل عمده در این روش آن است که حضور موثر و درگیری کارمندان در فرآیند کار یکسان و مشابه نیست. بنابراین چنانچه احساسات مثبت کارمندان برای تان اهمیت دارد بهتر است به کیفیت و نحوه عملکرد آنان بپردازید و کمیت را کنار بگذارید.

در ادامه سه روش موثر برای بررسی گزارش عملکرد کارکنان اعم از آنان که دورکاری می کنند یا آنهایی که به صورت سنتی در محیط کارخود حضور می یابند معرفی می شود که به نظر می رسد باید برای هر کسب و کاری به یک استاندارد بدل شود.

1- انتظارات کارمندان را با اهداف خود همراه کنید

این موضوع نقش بسیار مهم و کلیدی در مشارکت فعال کارمندان در اداره فرآیند امور شرکت های تجاری و کسب و کارها دارد. در همین رابطه با ارائه یک تعریف مشخص از اهداف مهم و فراگیر خود قادر خواهیم بود تا به صورت شفاف و روشن پاسخگوی سوالات افراد بوده و پنج مسئولیت اصلی و اساسی هر فرد را مشخص کنیم. با استفاده از این روش می توانیم فعالیت های کارمندان خود را با انتظارات شان همراه کنیم.

شایان ذکر است که سامانه های Entrepreneurial Operating System  و Rockefeller Habits می توانند در پیاده سازی این روش به شما کمک کنند.

2- ارزیابی های صورت گرفته را با ارزش های اصلی گره بزنید

چنانچه کارکنان شما از ارزش های تان اطلاعی نداشته باشند چگونه می توانند خود را با انتظارات و اهداف تان همراه کنند؟ چنانچه شما از ارزش های اصلی و اساسی خود پیروی نکنید و آن را با دیگران به اشتراک نگذارید، نمی توانید افراد و استعدادهای مناسب و موردنیاز خود را استخدام کرده و در نهایت فرهنگ سازمانی مناسبی که در آن کارمندان مسئولیت مستقیم اقدامات شان را برعهده دارند ایجاد نخواهد شد.

سعی کنید تا همواره بررسی های مناسب و کاربردی صورت دهید. به عنوان مثال چنانچه قصد دارید کارمند جدیدی استخدام کنید که قرار است به دورکاری بپردازد، در بررسی رزومه وی در کنار مطالعه سابقه فعالیت های کاری او، به مدت زمانی که به عنوان یک کارمند دورکاری کرده نیز توجه کنید چرا که او قرار است در خانه برای شما کار کند. مهارت های کارمندان خود را بررسی کرده و پس از معلوم شدن آنها، مشخص کنید که داوطلبان استخدام در شرکت شما از چه مهارت ها و ویژگی هایی باید برخوردار باشند.

برای آنکه ارزش های اصلی و اساسی مجموعه تجاری ما بالاتر از هرچیز دیگری قرار داشته باشد، باید به آن دسته از افرادی که این ارزش ها را پاس می دارند و با عملکرد خود به نوعی این اهداف را با صدای بلند به دیگران گوشزد می کنند شناسایی کرده از آنان تقدیر و تشکر به عمل آوریم. بهتر است برای یادآوری عملکرد مثبت و موثر این دسته از کارکنان در اجلاس های سالانه جوایزی به منظور تقدیر و ارج نهادن به فعالیت های شان به آنان تقدیم شود.

3- توجه مستمر به بازخوردها

نیروی کار جوان و دورکار بیش از هر زمان دیگری مایل است به صورت مستقیم به مدیریت شرکت دسترسی داشته باشد و در نتیجه این خواسته، جلسه بررسی عملکرد سالانه این ارتباط مستقیم را قطع نخواهد کرد. در واقع 69 درصد از کارمندانی که در دسته سنی 18 تا 34 سال قراردارند معتقدند که روش های سنتی بررسی عملکرد کارکنان دیگر قابل قبول نبوده و اغلب دچار اشکالات و خطاهای اساسی است. این نسل جدید از نیروی کار بیشتر خواهان کار کردن برای یک استاد و مرشد هستند تا یک مدیر سنتی.

استراتژی مدنظر در این روش آن است که در مورد موضوعی ظرف مدت 72 ساعت بازخورد و نظرتان را اعلام کنید چرا که گذشت زمان موجب دشوارتر شدن رسیدگی به مشکلات خواهد شد. از سوی دیگر در جلسات خصوصی و جمعی بهتر است تا از عملکرد مثبت و موثر کارمندان خود تقدیرکرده و آن را مورد شناسایی قرار دهید یا حتی اجازه دهید گاهی اوقات سایر کارمندان پیشقدم شده و از عملکرد همکارشان تقدیر کنند.

رقابت شدیدی میان استعدادها در بازار کار وجود داشته و انتخاب نیروی کاری که هم از مهارت های لازم برخوردار بوده و هم دارای فرهنگ سازمانی مناسب است سخت تر از هر زمان دیگری است. بنابراین زمانی که موهبت کار کردن با این استعدادهای درخشان نصیب تان می شود باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کرده و او را در مجموعه خود حفظ کنید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد