درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 15:08   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27685صفحه نخست » دوشنبه، 27 دی 1395 - 10:50
دبیر شورای عالی فضای مجازی مطرح کرد
قانون‌گذاری استارت‌آپ‌ها در صورت نیاز
دبیر شورای عالی فضای مجازی از بررسی فعالیت کسب وکارهای نوپای اینترنتی و آنلاین در مرکز ملی فضای مجازی خبر داد و گفت: درصورت نیاز به قانون‌گذاری برای این کسب وکارها، اقدامات موثری صورت می‌گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دبیر شورای عالی فضای مجازی از بررسی فعالیت کسب وکارهای نوپای اینترنتی و آنلاین در مرکز ملی فضای مجازی خبر داد و گفت: درصورت نیاز به قانون‌گذاری برای این کسب وکارها، اقدامات موثری صورت می‌گیرد. ابوالحسن فیروزآبادی با اشاره به نقش پررنگ فضای مجازی در زندگی امروز، تاکید کرد: هم‌اکنون استفاده از ابزارهای ارتباطی باعث تسهیل زندگی مردم شده است و در این میان، بنگاه‌ها و اصناف فضای مجازی نیز می‌توانند از این فرصت برای ارائه خدمات استفاده کنند. وی با بیان اینکه به دلیل بحث تازه‌ای که کسب و کارها و صنوف فضای مجازی رقم زده‌اند، بعضا شاهد تقابل فعالیت این کسب و کارها با بنگاه‌های سنتی هستیم، خاطرنشان کرد: این موضوع در مرکز ملی فضای مجازی در حال بررسی و بحث و تبادل نظر است. دبیر شورای عالی فضای مجازی بررسی فعالیت کسب‌وکارهای نوپای اینترنتی و آنلاین در مرکز ملی فضای مجازی را با هدف تسهیل‌گری در فعالیت استارت‌آپ‌های فضای مجازی عنوان کرد و گفت: اگر این کسب و کارها نیازمند قانون‌گذاری باشند، اقدامات موثر صورت خواهد گرفت.

 

فیروزآبادی ادامه داد: هم اکنون شاهد هستیم که در حوزه‌های مختلف مانند حوزه حمل و نقل و مشابه آن، صنوفی در فضای مجازی شکل می‌گیرد که برخی تصور می‌کنند تهدیدی برای کسب و کارهای سنتی است. براین اساس در حال کار کارشناسی در مرکز ملی فضای مجازی هستیم تا اگر فعالیت این کسب‌وکارهای نوپا نیاز به قانون داشته باشد، مجلس قانون‌گذاری کند و اگر نیاز به هماهنگی باشد، مرکز ملی فضای مجازی وارد شود. رئیس مرکز ملی فضای مجازی همچنین از حمایت از استارت‌آپ‌های حوزه شبکه‌های اجتماعی خبر داد و اضافه کرد: قصد داریم با راه‌اندازی یک شتاب دهنده در نزدیکی پایتخت، از استارت‌آپ‌های این بخش حمایت کنیم. دبیر شورای عالی فضای مجازی با تاکید براینکه موضوع توسعه تکنولوژی‌های ارتباطی و فناوری باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: طرح راه‌اندازی یک شتاب دهنده و شهر شبکه‌های اجتماعی در حد طرح مطالعاتی است و در صورتی که فاز مطالعه آن انجام شود آن را در دستور کار بررسی و تصویب شورای عالی فضای مجازی قرار می‌دهیم.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3959

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد