درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 19:23   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27675صفحه نخست » یکشنبه، 26 دی 1395 - 16:10
با تصویب مجلس، بودجه صدا و سیما دو برابر شد
در این بودجه، برای رسیدگی به هر پرونده شکایات قوا از صداوسیما، ۷۵ میلیون تومان اختصاص داده شد و در نهایت یک میلیارد و دویست میلیون لحاظ شد. براساس آمارهای رسمی، صداوسیما در حال حاضر بیش از ۱۰۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی بین‌المللی، ملی و استانی دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روز یکشنبه ۲۶ دی اعلام شد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی مواد باقی‌مانده از لایحه برنامه ششم توسعه کشور، بودجه صداوسیما را به دو برابر افزایش دادند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، بر اساس مصوبه روز یکشنبه مجلس، دولت مکلف شده است از ابتدای اجرای برنامه، در قالب بودجه سنواتی، سهم خود در تأمین بودجه سازمان صداوسیما را حداقل به میزان هفت دهم درصد بودجه عمومی دولت لحاظ و تخصیص دهد.

بنا بر این گزارش، افزایش اعتبار سازمان صداوسیما قرار است «جهت پوشش ۱۰۰ درصدی استان‌ها، توسعه کمی و کیفی برنامه‌های تولیدی (ملی، استانی و برون‌مرزی)، پویانمایی (انیمیشن)، مستند و فیلم‌ها و سریال‌های فاخر» هزینه شود.

بودجه صداوسیما  طی سال‌های گذشته به شدت افزایش پیدا کرده است. در سال ۱۳۹۰ بودجه این سازمان ۶۸۹ میلیارد تومان اعلام شده بود.

بودجه جاری صدا و سیما یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که با مصوبه جدید مجلس به حدود ۳ هزار میلیارد تومان خواهد رسید؛ این بدین معنی است که بودجه این سازمان طی پنج سال اخیر بیش از چهار برابر شده است.

صدا و سیما به‌ویژه در سال‌های اخیر با دولت دچار تنش‌هایی شده به طوری‌که در بودجه سال گذشته، تنها برای «رسیدگی به شکایات قوا از صداوسیما»، مربوط به «شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران»، ۱۶ پرونده در نظر گرفته شد.

در این بودجه، برای رسیدگی به هر پرونده شکایات قوا از صداوسیما، ۷۵ میلیون تومان اختصاص داده شد و در نهایت یک میلیارد و دویست میلیون لحاظ شد.

براساس آمارهای رسمی، صداوسیما در حال حاضر بیش از ۱۰۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی بین‌المللی، ملی و استانی دارد.


پیش از این، علی مطهری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و نائب رئیس کنونی آن نیز گفته بود که «هر قدر هم برنامه خوب ساخته شود باز هم بخشی از مردم شبکه‌های ماهواره‌ای را می‌بینند».

به گفته آقای مطهری، «در این شبکه‌ها جذابیت‌هایی هست که صداوسیمای جمهوری اسلامی شرعاً نمی‌تواند از آن استفاده کند».
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد