درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 06:37   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27666صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 26 دی 1395 - 13:54
ضرورت تقویت روابط عمومی‌ها، در مراکز علمی امری مهم است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ضرورت تقویت روابط عمومی‌ها و استفاده از افراد متخصص در مراکز علمی و دانشگاهی در راستای پیشبرد اهداف مراکز امری مهم است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ضرورت تقویت روابط عمومی‌ها و استفاده از افراد متخصص در مراکز علمی و دانشگاهی در راستای پیشبرد اهداف مراکز امری مهم است.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، گودرز صادقی در نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه 3 کشور در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه روابط عمومی باید قوی باشد، تصریح کرد: جایگاه روابط عمومی را با جذب نیروهای متخصص در دانشگاه محقق اردبیلی ارتقا داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه اخبار دانشگاه محقق اردبیلی با حضور نیروهای متخصص با ادبیات درست و طبق علم روزنامه نگاری منتشر می شود، افزود: دانشگاه باید ارگان اطلاع رسانی داشته باشد تا عملکرد ها را منتشر کند تا بتوان از روی آن تاریخ نگاری کرد وگرنه آمار و عملکردها گم می شود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی و همکاری‌های بین المللی را در دانشگاه ادغام شده است، تصریح کرد: در بحث روابط عمومی قوی ظاهر شده‌ایم و نشست روابط عمومی دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را هم در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار کرده‌ایم و در راستای همکاری‌های بین المللی هم گام های مثبتی برداشته ایم.

صادقی با اشاره به اینکه روابط بین الملل دانشگاه را ساماندهی کرده ایم، ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده برای جذب دانشجوی خارجی هم در برنامه‌های تبلیغاتی بین المللی حضور خواهیم یافت.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه 3 کشور با بیان اینکه دانشگاه‌های کشور در 10 منطقه تقسیم بندی شده‌اند، گفت: منطقه 3 شامل 12 دانشگاه از استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، غربی و زنجان است.

همتی با اشاره به اینکه تقویت روابط عمومی‌ها، امر مهمی است، اضافه کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه 3 کشور دوره های تخصصی را برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه اگر در روابط عمومی افراد متخصص حضور نداشته باشند، کارها به سختی پیش خواهد رفت، افزود: نیروهای روابط عمومی باید سواد رسانه ای داشته باشند و تغییرات در این حوزه به دلیل تخصصی بودن کار، باید کمتر باشد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها اضافه کرد: برگزاری نشست های شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه 3 کشور تاثیرات زیادی برای تقویت جایگاه روابط عمومی دارد و این نشست ها سبب می شود که از همکاران در استان های دیگر ایده بگیریم.

محمد تقی آل ابراهیم مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه روابط عمومی پیشانی هر سازمانی است، تصریح کرد: ارتقای جایگاه روابط عمومی در حقیقت ارتقای جایگاه دانشگاه است.

وی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی در زمینه ارتقای روابط عمومی جدی بوده و در این راستا قدم های خوبی برداشته است، افزود: انتشار عملکرد دانشگاه و انتقال آن به لایه‌های مختلف اقشار، تنها یکی از کارهای روابط عمومی است.

آل ابراهیم گفت: دانشگاه محقق اردبیلی به سمت بین المللی شدن حرکت می کند که در این زمینه برگزاری همایش‌های بین المللی و عقد تفاهم نامه با دانشگاه‌های کشورهای دیگر در این راستا است.

احد اقبالی عموقین سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی فرد خلاقی بوده و به دنبال تخصصی سازی و به روز رسانی روابط عمومی می باشد.

وی با بیان اینکه اخبار را باید به مخاطبان برسانیم، اضافه کرد: تعامل سازنده‌ای با تمام واحدهای دانشگاه و حتی سازمان های بیرون از دانشگاه داریم.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد