درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 آذر 1396 - 21:15   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت
  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27613صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 22 دی 1395 - 11:53
سهم 80درصدی ویدئوها از ترافیک اینترنت
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تعداد مشترکان تلفن‌همراه در سال ۲۰۲۰ به بیش از پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفر رسیده و به موازات آن مصرف داده نیز افزایش خواهد یافت تا آنجا که سهم ویدئو از ترافیک داده دنیا از ۶۴ درصد در سال ۲۰۱۴ به ۸۰ درصد در سال ۲۰۱۹ خواهد رسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تعداد مشترکان تلفن‌همراه در سال ۲۰۲۰ به بیش از پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفر رسیده و به موازات آن مصرف داده نیز افزایش خواهد یافت تا آنجا که سهم ویدئو از ترافیک داده دنیا از ۶۴ درصد در سال ۲۰۱۴ به ۸۰ درصد در سال ۲۰۱۹ خواهد رسید.

 

علی‌اصغر عمیدیان در نشست «محتوا، اقدامات و دستاوردها» با اشاره به اینکه همزمان با افزایش اهمیت و ارزش محتوا رویکردهای بین‌المللی نیز در این زمینه تغییر کرده است، گفت: در حال حاضر در حوزه‌های بین‌المللی دو رویکرد Sponsored data یا محتوا و اطلاعات حمایت شده و رویکرد Net Neutrality یا بی‌طرفی نسبت به محتوا در زمینه ارائه خدمات محتوایی وجود دارد که در رویکرد اول برخی محتواهای خاص و پر درخواست از سوی برخی اپراتورها ارجحیت داده شده و حمایت می‌شوند و در این رویکرد مشتریان می‌توانند بدون استفاده از حجم ترافیک ماهانه یا با نرخ ارزان‌تر از برخی محتواها بهره‌مند شوند. در رویکرد دوم با همه محتواها در شبکه به‌طور یکسان برخورد می‌شود و کشش مشترک نسبت به محتوا تعیین‌کننده است. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در کشور ضمن تاکید رویکرد یکسان به محتوا، حمایت از محتوای داخل و رویکرد Sponsored data مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: موضوع محتوا در قالب شبکه ملی اطلاعات در کشور دنبال شده است و در این حوزه بر الزاماتی مانند توجه به رونق تولید محتوای داخل متناسب با فرهنگ، دین و آداب و سنن کشور، تفکیک ترافیک داخل از ترافیک بین‌الملل، توجه به شکل‌گیری صحیح زنجیره تولید محتوا، توجه تولیدکننده محتوا و حمایت از محتوای داخل و توجه به مصرف‌کننده نهایی و تعرفه‌های ترجیحی تاکید شده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3955

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد