درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 21:13   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

حسن خسروی گزینه مطرح معاونت منابع انسانی شهرداری تهران شد

  حسن خسروی گزینه مطرح معاونت منابع انسانی شهرداری تهران شد


ادامه ادامه مطلب دو

تقدیر گوگل از مخترع صفحه گرامافون

  تقدیر گوگل از مخترع صفحه گرامافون


ادامه ادامه مطلب سه

نقش توییتر در انتشار اخبار دروغ

  نقش توییتر در انتشار اخبار دروغ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی تنها واحدی که در سازمانها به فراموشی سپرده شده اند
  حسن خسروی گزینه مطرح معاونت منابع انسانی شهرداری تهران شد
  استاندار اردبیل: کارآمدی روابط عمومی ها عملکرد دولت را بهتر نشان می دهد
  نایب رئیس اتاق بازرگانی شیراز: فعالیت روابط عمومی با کار تبلیغاتی متفاوت است
  خلاقیت روابط عمومی موجب اثربخشی بیشتر اقدامات می‎شود
  مدیریت به سبک روابط عمومی
  تقدیر از عملکرد بانک ملی ایران برای ایجاد شفافیت در معاملات دولتی
  انتقاد امام جمعه تبریز از روابط عمومی‌های متملق
  در همایش مدیران روابط عمومی مازندران عنوان شد: فقط از روابط عمومی‌ها تبلیغ خواسته‌ایم
  11 مهارت اساسی یک ارتباط موفق
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27613صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 22 دی 1395 - 11:53
سهم 80درصدی ویدئوها از ترافیک اینترنت
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تعداد مشترکان تلفن‌همراه در سال ۲۰۲۰ به بیش از پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفر رسیده و به موازات آن مصرف داده نیز افزایش خواهد یافت تا آنجا که سهم ویدئو از ترافیک داده دنیا از ۶۴ درصد در سال ۲۰۱۴ به ۸۰ درصد در سال ۲۰۱۹ خواهد رسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تعداد مشترکان تلفن‌همراه در سال ۲۰۲۰ به بیش از پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفر رسیده و به موازات آن مصرف داده نیز افزایش خواهد یافت تا آنجا که سهم ویدئو از ترافیک داده دنیا از ۶۴ درصد در سال ۲۰۱۴ به ۸۰ درصد در سال ۲۰۱۹ خواهد رسید.

 

علی‌اصغر عمیدیان در نشست «محتوا، اقدامات و دستاوردها» با اشاره به اینکه همزمان با افزایش اهمیت و ارزش محتوا رویکردهای بین‌المللی نیز در این زمینه تغییر کرده است، گفت: در حال حاضر در حوزه‌های بین‌المللی دو رویکرد Sponsored data یا محتوا و اطلاعات حمایت شده و رویکرد Net Neutrality یا بی‌طرفی نسبت به محتوا در زمینه ارائه خدمات محتوایی وجود دارد که در رویکرد اول برخی محتواهای خاص و پر درخواست از سوی برخی اپراتورها ارجحیت داده شده و حمایت می‌شوند و در این رویکرد مشتریان می‌توانند بدون استفاده از حجم ترافیک ماهانه یا با نرخ ارزان‌تر از برخی محتواها بهره‌مند شوند. در رویکرد دوم با همه محتواها در شبکه به‌طور یکسان برخورد می‌شود و کشش مشترک نسبت به محتوا تعیین‌کننده است. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در کشور ضمن تاکید رویکرد یکسان به محتوا، حمایت از محتوای داخل و رویکرد Sponsored data مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: موضوع محتوا در قالب شبکه ملی اطلاعات در کشور دنبال شده است و در این حوزه بر الزاماتی مانند توجه به رونق تولید محتوای داخل متناسب با فرهنگ، دین و آداب و سنن کشور، تفکیک ترافیک داخل از ترافیک بین‌الملل، توجه به شکل‌گیری صحیح زنجیره تولید محتوا، توجه تولیدکننده محتوا و حمایت از محتوای داخل و توجه به مصرف‌کننده نهایی و تعرفه‌های ترجیحی تاکید شده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3955

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران (1397)


  زمانی که بزرگترین شبکه سراسری خبر و توزیع در یک کشور آسیایی، در ایران تکمیل شد


  گذری و نظری بر سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران


  "رهگذر" سرپرست جدید روابط عمومی شرکت توسعه شد


  نقش روابط عمومی در تنظیم و بهبود ارتباطات سازمانی


  شرکت گوگل چطور با استفاده از اطلاعاتی که از خودتان کسب کرده، آینده را به شما می فروشد


  نشست مدیرعامل با اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی


  آیا بازدید روزانه ایرانیان از تلگرام دو برابر شد؟


  هنگام خواب با موبایل و فضای مجازی نباشید


  تحول در دنیای روابط عمومی با گسترش ابزارهای ارتباطی پرسرعت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی