درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 2 تیر 1396 - 23:28   

آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد

  آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد


ادامه ادامه مطلب یک

مرکز روابط عمومی USC Annenberg

  مرکز روابط عمومی USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب دو

دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg

  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب سه

تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه

  تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آگاهان اجتماعی افغانستان: اینجا فیس‌بوک است نه میدان جنگ
  هک تلفن‌های هوشمند مظنونان در آلمان، قانونی شد
  تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه
  تقویم روز ارتباطات/ امیر محبیان؛ طرح نو او، شکل و فرمت قرن 21 برای انتشار روزنامه
  تقویم روز ارتباطات/ گوشه ای دردناک از تاریخ مطبوعات: قصه پُرغصه و دنباله دار روزنامه «سپیده دم»! به مناسبت سالروز صدور پروانه آن
  گزارش و ویژگی های آن
  انواع یادداشت نویسی
  فنون مصاحبه
  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg
  مرکز روابط عمومی USC Annenberg
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27613صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 22 دی 1395 - 11:53
سهم 80درصدی ویدئوها از ترافیک اینترنت
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تعداد مشترکان تلفن‌همراه در سال ۲۰۲۰ به بیش از پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفر رسیده و به موازات آن مصرف داده نیز افزایش خواهد یافت تا آنجا که سهم ویدئو از ترافیک داده دنیا از ۶۴ درصد در سال ۲۰۱۴ به ۸۰ درصد در سال ۲۰۱۹ خواهد رسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تعداد مشترکان تلفن‌همراه در سال ۲۰۲۰ به بیش از پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفر رسیده و به موازات آن مصرف داده نیز افزایش خواهد یافت تا آنجا که سهم ویدئو از ترافیک داده دنیا از ۶۴ درصد در سال ۲۰۱۴ به ۸۰ درصد در سال ۲۰۱۹ خواهد رسید.

 

علی‌اصغر عمیدیان در نشست «محتوا، اقدامات و دستاوردها» با اشاره به اینکه همزمان با افزایش اهمیت و ارزش محتوا رویکردهای بین‌المللی نیز در این زمینه تغییر کرده است، گفت: در حال حاضر در حوزه‌های بین‌المللی دو رویکرد Sponsored data یا محتوا و اطلاعات حمایت شده و رویکرد Net Neutrality یا بی‌طرفی نسبت به محتوا در زمینه ارائه خدمات محتوایی وجود دارد که در رویکرد اول برخی محتواهای خاص و پر درخواست از سوی برخی اپراتورها ارجحیت داده شده و حمایت می‌شوند و در این رویکرد مشتریان می‌توانند بدون استفاده از حجم ترافیک ماهانه یا با نرخ ارزان‌تر از برخی محتواها بهره‌مند شوند. در رویکرد دوم با همه محتواها در شبکه به‌طور یکسان برخورد می‌شود و کشش مشترک نسبت به محتوا تعیین‌کننده است. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در کشور ضمن تاکید رویکرد یکسان به محتوا، حمایت از محتوای داخل و رویکرد Sponsored data مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: موضوع محتوا در قالب شبکه ملی اطلاعات در کشور دنبال شده است و در این حوزه بر الزاماتی مانند توجه به رونق تولید محتوای داخل متناسب با فرهنگ، دین و آداب و سنن کشور، تفکیک ترافیک داخل از ترافیک بین‌الملل، توجه به شکل‌گیری صحیح زنجیره تولید محتوا، توجه تولیدکننده محتوا و حمایت از محتوای داخل و توجه به مصرف‌کننده نهایی و تعرفه‌های ترجیحی تاکید شده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3955

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ امیر محبیان؛ طرح نو او، شکل و فرمت قرن 21 برای انتشار روزنامه


  تقویم روز ارتباطات/ ایجاد خبرگزاری پارس


  تقویم روز ارتباطات/ ژورنال نویسی در ایران


  تقویم روز ارتباطات/ گوشه ای دردناک از تاریخ مطبوعات: قصه پُرغصه و دنباله دار روزنامه «سپیده دم»! به مناسبت سالروز صدور پروانه آن


  نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان


  مرکز روابط عمومی USC Annenberg


  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg


  آمارهای باورنکردنی از 60 ثانیه اینترنت


  رتبه‌بندی مؤسسه اطلاعات علمی در سال 2017 نشان می‌دهد؛ ضریب تأثیر پایین مجلات علمی ایرانی


  اصول خبر نویسی در خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دومین فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی