درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:18   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2761صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 1 فروردین 1392 - 09:06
سومین سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران منتشر شد
موسسه کارگزار روابط عمومی با توجه به استقبال از چاپ تنها سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران، شماره سوم آن را در سال 1392 منتشر نمود. این سالنامه در چهار رنگ در قطع خشتی، جلد گالینگور و با استفاده از کاغذ مناسب با مشخصات زیر تهیه و منتشر خواهد شد: در این سالنامه مخاطب با کامل ترین روزنگار و وقایع، مناسبت ها و رویدادهای حوزه روابط عمومی مواجه می شود که منطبق بر دانایی محوری بوده و با رویکردی آموزشی به ارایه نکات کاربردی و موردنیاز اعضای خانواده روابط عمومی کشور پرداخته شده است.
  

موسسه کارگزار روابط عمومی با توجه به استقبال از چاپ تنها سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران، شماره سوم آن را در سال 1392 منتشر نمود.

  

مشخصات سالنامه

این سالنامه در چهار رنگ در قطع خشتی، جلد گالینگور و با استفاده از کاغذ مناسب با مشخصات زیر تهیه و منتشر خواهد شد:

در این سالنامه مخاطب با کامل ترین روزنگار و وقایع، مناسبت ها و رویدادهای حوزه روابط عمومی مواجه می شود که منطبق بر دانایی محوری بوده و با رویکردی آموزشی به ارایه نکات کاربردی و موردنیاز اعضای خانواده روابط عمومی کشور پرداخته شده است.

 

محتوای سالنامه

- روزنگار روابط عمومی ایران

- روابط عمومی ایران از نگاه صاحب نظران، مدیران و کارشناسان

- آشنایی با رویدادهای مهم روابط عمومی

- چکیده ای از مهم ترین اندیشه های روابط عمومی

- ثبت نشان های افتخار حوزه روابط عمومی و ارتباطات در "سالنامه تخصصی روابط عمومی"

- معرفی تازه های نشر در سال 1391

- مطالب آموزشی و کاربردی از ایران و جهان

- ارائه مطالب پژوهشی در قالب اطلاع رسان 

 از این پس فهرست برترین های روابط عمومی ایران که همزمان با برگزاری کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران اهدا می شود سالانه در بخشی ویژه در سالنامه تخصصی روابط عمومی که توسط موسسه کارگزار روابط عمومی طراحی و منتشر می شود، ثبت و درمستندات مکتوب این حوزه ماندگار خواهد شد. 

این اقدام درجهت مستند سازی و ثبت عنوان و نام، افراد، موسسات، سازمان ها و نهادهایی صورت می گیرد که با اقدامات موثر و شایسته خود در میدان رقابتی  و حرفه ای روابط عمومی و ارتباطات  به شایستگی های لازم دست یافته و پس از بررسی و ارزیابی فعالیت های شاخص و کارآمد خود موفق به دریافت نشان افتخار شده اند. 

این اقدام در پی درخواست و پیشنهاد کارشناسان و مدیران روابط عمومی کشور در نطرخواهی های دوره ای موسسه کارگزار روابط عمومی صورت گرفته است و امید است پاسخ به این درخواست صنفی و حرفه ای بتواند باعث تشویق و ترغیب

 

مدیران و کارشناسان این حوزه در نقش آفرینی بیشتر در میدان رقابت در این زمینه شده و به ثبت افتخارات نقش آفرینان موثر در این حوزه کمک کند.

 

 

 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=6911

 

لینک خرید کتاب:

 

http://kpri.ir/?p=3373

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد