درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 آذر 1396 - 12:06   

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب یک

فقر و جهان متمدن امروزی

  فقر و جهان متمدن امروزی


ادامه ادامه مطلب دو

هشدار روبات آلبرت اینشتین: بشریت در حال نابود کردن خود می باشد!

  هشدار روبات آلبرت اینشتین: بشریت در حال نابود کردن خود می باشد!


ادامه ادامه مطلب سه

روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید

  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موقع بازاریابی، زنان خود یک شبکه اجتماعی هستند
  هشدار روبات آلبرت اینشتین: بشریت در حال نابود کردن خود می باشد!
  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید
  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات
  فقر و جهان متمدن امروزی
  کتاب روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا منتشر می شود
  اندرزهای تاریخی و ماندگار دکتر مصدق به روزنامه نگاران خاورزمین
  مسئول سانسور اینترنت در چین به اتهام فساد اداری دستگیر شد
  آشنایی با روابط عمومی
  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نماینده کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی سمنان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27603صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 21 دی 1395 - 13:48
«ایمیل» یکبار مصرف بسازید
ایمیل‌های یکبار مصرف ساخته شده‌اند تا اگر کاربری می‌خواهد به صورت ناشناس به عضویت وب‌سایت‌های مختلف در بیاید، از شر ایمیل‌های تبلیغاتی و اسپم خلاص شود یا ایمیل دائمی خود را در معرض هکرها قرار ندهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ایمیل‌های یکبار مصرف ساخته شده‌اند تا اگر کاربری می‌خواهد به صورت ناشناس به عضویت وب‌سایت‌های مختلف در بیاید، از شر ایمیل‌های تبلیغاتی و اسپم خلاص شود یا ایمیل دائمی خود را در معرض هکرها قرار ندهد.

به گزارش ایسنا، ایمیل‌های یکبار مصرف (یا از دست دادنی) راه‌های سریع و ارزانی هستند که شما را از موقعیت‌هایی که مجبورتان می‌کند آدرس ایمیلتان را برای ورود به یک سایت وارد کنید، نجات دهند.

گوریلامیل (GuerrillaMail) یک ایمیل آدرس یکبار مصرف به حساب می‌آید، اما از سوی دیگر این ایمیل آدرس‌های این وب‌سایت زمان‌دار نیستند. هر ایمیل آدرس می‌تواند به صورت منحصر به فرد و با نام یکی از 9 دامنه مختلفی که این وب‌سایت به کاربران ارائه ‌می‌دهد ساخته شود.اگرچه نام کاربری که با دامنه GuerrillaMail ساخته می‌شود هیچ‌وقت از بین نمی‌رود اما هرگونه پیامی که وارد فایل دریافت این وب‌سایت شود بدون توجه به اینکه خوانده شده باشد یا نه پس از یک ساعت پاک خواهد شد.

۱۰ Minute Mail به محض ورود کاربر، سایت ۱۰ Minute Mail یک آدرس ایمیل از پیش تعیین شده را ارائه می‌دهد که طی ۱۰ دقیقه از بین خواهد رفت مگر آنکه کاربر از طریق لینکی که در وب‌سایت قرار گرفته است زمان استفاده‌اش را برای ۱۰ دقیقه دیگر تمدید کند.

وب‌سایت این ایمیل آدرس یک بار مصرف تقریباً هیچ ویژگی منحصر‌به‌فردی ندارد اما معمولاً استفاده از یک ایمیل موقت آن هم به مدت ۱۰دقیقه به داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد چندانی احتیاج ندارد. با استفاده از ایمیل Fake Inbox و قرار گرفتن نام دامنهfakeinbox.com (صندوق پستی جعلی) در انتهای نام کاربری، چیزی برای پنهان کردن باقی نمی‌ماند. کاربران این وب‌سایت می‌توانند خودشان نام کاربری‌شان را تعیین کنند یا به وب‌سایت اجازه دهند که خودش یک نام کاربری اتفاقی را تعیین کند. اما هر یک از این نام‌های کاربری ظرف ۶۰ دقیقه و به محض اینکه ثانیه شمار بالای صفحه عدد صفر را نشان دهد از بین خواهد رفت. اگرچه این وب سایت نیز گزینه‌هایی را برای تمدید زمان استفاده از ایمیل یا از بین بردن آن پیش از اتمام مهلت به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه بر این کاربران می‌توانند پیام‌هایی را که دریافت می‌کنند بخوانند و سپس به آنها پاسخ دهند.

Air Mail ایمیلی یک بار مصرف است که هر ۱۰ ثانیه به‌روز شده و پیام‌های جدید را چک می‌کند. دسترسی به این ایمیل موقت از طریق پردازشگر کاربر یا با کپی کردن آدرس URL صندوق دریافت روی یک پردازشگر دیگر امکان‌پذیر است. این آدرس ایمیل تا زمانی که روی پنجره پردازشگر باز باشد یا از سوی کاربر مورد استفاده قرار گیرد از بین نخواهد رفت، اما پس از گذشت ۲۴ ساعت از عدم استفاده از آن از بین می‌رود.

Melt Mail، ایمیل‌ یکبار مصرفی است که پیام‌های دریافتی را به صندوق دریافت ایمیل اصلی کاربر ارسال می‌کند در واقع واسطه‌ای است که به منظور بالا بردن ضریب امنیت بین کاربر و فرستنده قرار می‌گیرد. کاربر به محض ورود به وب‌سایت Melt Mail باید ایمیل آدرس حقیقی خود را وارد کند. پس از آن سایت یک ایمیل آدرس موقتی را به کاربر ارائه می‌دهد و کاربر نیز می‌تواند مدتی را که این آدرس باید معتبر بماند از بین یکی از چهار گزینه سه ساعته، شش ساعته، ۱۲ و ۲۴ ساعته انتخاب کند.این وب‌سایت برای کاربرانی که از طریق تلفن‌ همراهشان وارد می‌شوند نیز برنامه‌هایی برای نصب روی دو سیستم عامل اندروید و iOS ارائه می‌دهد تا کاربر بتواند از طریق آن با استفاده از تلفن‌ همراهش به آدرس ایمیل موقتی خود دسترسی داشته باشد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


  اندرزهای تاریخی و ماندگار دکتر مصدق به روزنامه نگاران خاورزمین


  مراسم تودیع و معارفه مدیر کل روابط عمومی استاندار ایلام برگزار شد


  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نماینده کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی سمنان شد


  مسئول سانسور اینترنت در چین به اتهام فساد اداری دستگیر شد


  کتاب روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا منتشر می شود


  فقر و جهان متمدن امروزی


  موقع بازاریابی، زنان خود یک شبکه اجتماعی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: انتشار ویژه نامه چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران