درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 مهر 1396 - 14:08   

قارّه سبز و استاندارد زندگی

  قارّه سبز و استاندارد زندگی


ادامه ادامه مطلب یک

جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان

  جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان


ادامه ادامه مطلب دو

سوگیری شدید رسانه را می کشد

  سوگیری شدید رسانه را می کشد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان

  انتصاب مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  "من خودم بلدم حرف بزنم"! ..."روابط عمومی وزیر یا رییس تان نباشید"!
  اطلاعیه موسسه ملل درخصوص تعاونی وحدت
  تاریخچه موسسه اعتباری ملل
  ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی آغاز ‌شد
  بازاریابی پیامکی
  شهردار تهران: نشریات زیان‌ده شهرداری تعطیل می‌شوند
  فناوری دارد مهم ترین داشته انسان را نابود می کند
  چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت رسانه
  استراتژی ها و چگونگی تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی در صنعت فولاد
  سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان: تعامل میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها ازاهمیت ویژه‌ای برخوردار است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27591صفحه نخست » گفتگودوشنبه، 20 دی 1395 - 13:49
مدیرعامل گروه صنعتی دنیای اشانتیون: توجه به نیاز مخاطب هنر اصلی روابط عمومی هاست
پرسش مهم در این جا این است که با محتواترین کاری که در گسترش ارتقای روابط عمومی انجام داده اید چه بوده و انتخاب شما به عنوان روابط عمومی چیست؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیرعامل گروه صنعتی دنیای اشانتیون با اشاره به اینکه همه افراد جامعه ما با فلسفه عیدی و هدیه آشنا هستند گفت: در روزگار قدیم در ماه های آخر سال همیشه با پیدا کردن یک دسته پول نو همراه بود جهت عیدی سال نو و این هدیه با فواید و برکت در زندگی مردم عجین شده بود.


حسین کاشانی نیا در سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در هتل المپیک افزود: بطور مثال ما درماه های قبل از سال جدید به دنبال پاکت های زیبا و مقدار بی شماری از پول های نو برای دادن عیدی بودیم و این تا به حال ادامه دارد در ایران هم تا همین سال های اخیر بیشتر به جهت پس انداز و پشتوانه، پول را بهترین هدیه می دانستند، ولی با تغییر سلیقه های مردم و پایین آمدن ارزش واحد ریال پیشنهاد در این است که با انتخاب یک کالای سودمند و جدید در عین صرفه هزینه از اطرافیان تقدیر و تشکر لازم انجام می شود.


مدیر یک شرکت تبلیغاتی و خدماتی ادامه داد: این روزها تهیه هدیه مناسبی که مخاطبتان از ته دل دوست بدارد کار سختی است موضوع کارایی یک هدیه خوب امر بسیار مهم و روانشناختی برای یک مدیر متخصص در تهیه امور هدایا می باشد.


کاشانی اظهار داشت: امروز باید بیش از پیش علایق و نیازهای دور از دسترس مخاطبین تان توجه کنید زیرا تناسب زمان، فصل و مناسبت تهیه یک کادوی کاربردی را نباید از نظر دور داشت.


وی خاطرنشان کرد: تا به حال از دست یک باغبان محلی یک نارنج خوش رنگ و خوشبو و زیبا را هدیه گرفته اید در آن زمان چه حسی را داشته اید.


به گفته کاشانی نیا از تکرار خرید هدیه آنچه با سلیقه افراد سنجیده می شود و در آن سایز و رنگ دخیل هستند پرهیز نمایید و این در آقایان بیشتر به چشم می خورد چون توانایی خرید در آنها کمی متفاوت تر است .


وی با اشاره به تاثیر گذاری روابط عمومی خوب در جذب مخاطبان و برقراری ارتباط گسترده برآنچه نوآوری و کم اطلاعی از آن باعث عدم خریدشان تا به امروز برای شما شده برای دیگر افراد هم همین کم اطلاعی باعث عدم تهیه اش می شود و این موضوع مهمی است برای تهیه کادویی که در نظر اول جلب توجه کند.


کاشانی نیا اظهار داشت: روابط عمومی های خوب و مشتری مدار می توانند متوجه شوند که مشتری واقعی ما کیست و وظیفه ما نسبت به آنها چیست؟


وی پرسش دوم را ماموریت واقعی سازمان ما چیست و می خواهد در این مسیر به کجا برود ، مطرح کرد و گفت: طرح و نقشه امسال شما برای تاثیر گذاری بیشتر روی مخاطبین تان چیست؟


کاشانی نیا تصریح کرد: پرسش مهم در این جا این است که با محتواترین کاری که در گسترش ارتقای روابط عمومی انجام داده اید چه بوده و انتخاب شما به عنوان روابط عمومی چیست؟
به گفته وی اغلب وقتی با نگاهی انتقادانه به خطاهای رفتاری دیگران می نگریم با انسان های غیرمنطقی و پراشتباهی مواجه می شویم که خیلی از ما در امور جاری زندگی شان موفق تر بوده و هستند چرا؟


مدیر شرکت تبلیغاتی و خدماتی گفت: زمانی که خود را از رقبای دیگر متمایز می کنید، آن گاه مشتری نیز با شما همانند طلایی درخشان و کمیاب رفتار می کند ونه هوایی بی رنگ و بو که همه جا به فراوانی یافت می شود. برای آن که مانند طلا بدرخشید، چاره ای ندارید جز آن که خود را متمایز کنید تا بدرخشید.


کاشانی نیا گفت: بازار همیشه بزرگ تر از کسب و کارهاست زیرا در هر لحظه از زمان، صدها عامل گوناگون از درون و بیرون به بازار شکل می دهند که برآیندشان باعث می شود، بازار به هر سویی حرکت کند باید در هر لخظه خود را با ضرب آهنگ بازار هماهنگ کنید و هرگز فریب موفقیت های گذشته تان را نخورید.


به گفته وی بازار اقیانوسی پرتلاطم است و به جای آنکه در برابر موج هایش ایستادگی کنید، بهتر است موج سواری بیاموزید تا همیشه بر قله ی امواج بایستید.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی آغاز ‌شد


  گزارش برگزاری چهارمین همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات


  مدیریت پاسخگویی در روابط عمومی


  جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان


  استراتژی ها و چگونگی تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی در صنعت فولاد


  ویدیو/ انتقاد وزیر ارتباطات از مجیزگویی و چاپلوسی روابط عمومی ها


  سوگیری شدید رسانه را می کشد


  انتصاب مسئول جدید اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد


  فناوری دارد مهم ترین داشته انسان را نابود می کند


  شهردار تهران: نشریات زیان‌ده شهرداری تعطیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی "چگونگی توسعه خلاقیت های کارآمد در روابط عمومی" اعلام شد