درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 18:14   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27584صفحه نخست » خبر یکشنبه، 18 دی 1395 - 20:18
سندراهبردی روابط عمومی اوقاف تدوین شود
براساس اطلاعات موجود ما در هیچ یک از کشورهای که دارای اوقاف هستند ،چنین تجربه ای دیده نمی شود و دردیدار مسئولان اوقاف جمهوری اسلامی ایران با برخی از کشورها آنها خواستار بهره گیری از تجربه راه اندازی این سامانه هستند لذا ضرورت دارد تجربیات این سازمان توسط روابط عمومی ها به زبان های خارجی ترجمه شود .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف از شناسایی ده هزار رقبه موقوفات در سطح کشور از طریق سامانه جامع مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمدی پیش از ظهر امروز در گردهمایی سراسری مدیران و کارشناسان
روابط عمومی ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور با اشاره به اینکه یکی از اقدامات موفق این سالهای سازمان اوقاف ایجاد سامانه جامع مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه در سراسرکشور براساس برنامه توسعه پنجم کشور است تصریح کرد: براساس اطلاعات موجود ما در هیچ یک از کشورهای که دارای اوقاف هستند ،چنین تجربه ای دیده نمی شود و دردیدار مسئولان اوقاف جمهوری اسلامی ایران با برخی از کشورها آنها خواستار بهره گیری از تجربه راه اندازی این سامانه هستند لذا ضرورت دارد تجربیات این سازمان توسط روابط عمومی ها به زبان های خارجی ترجمه شود .

حجت الاسلام محمدی در همین زمینه خواستار تقویت حوزه بین الملل در روابط عمومی در سازمان اوقاف شد و افزود: در این حوزه کارهای بسیاری وجود دارد که بر زمین مانده و باید با جدیت دنبال شود.

رئیس سازمان اوقاف یکی از رویکردهای ضروری در اطلاع رسانی روابط عمومی ها را تبیین مزایا و برکات فرهنگ وقف برشمرد و افزود: هم اکنون در سطح کشور بیش از ۱۳۳ بیمارستان موقوفه، صدها مدرسه ، دانشگاه ، حوزه علمیه، مسجد، حسینیه و مراکزدینی وقفی وجوددارد و آحاد مختلف مردم بدون اینکه اطلاع چندانی داشته باشند از این سرمایه عظیم وقف بهره مندند.

وی تاکید کرد: روابط عمومی ها باید با یک برنامه ریزی مستمر ، جامع و همه جانبه این سرمایه عظیم را به مردم معرفی کنند. وی یکی دیگر از ویژگی های سنت حسنه وقف را ماندگاری و جاودانگی آن در قیاس با سایر امور خیر و صدقات دانست و تاکید کرد: اگر برخی از نواقص و کاستی های موجود در ادارات اوقاف که در سایر دستگاه ها هم وجود دارد به پای وقف نوشته شود و مردم را نسبت به این سنت ماندگارو حکم الهی بدبین کنند این ظلم به نظام اسلامی و این حکم الهی است و مرتکبان دچار عقوبت الهی خواهندشد .

وی تاکید کرد: رویکرد فعلی سازمان اوقاف بازگرداندن وقف به وقفیت و اجرای امینانه نیات واقفان که در مسیر اهل بیت و سیدالشهدا(ع) است می باشد و در این راه باید با قاطعیت و البته منطقی ومستدل در عرصه های مختلف رسانه ای از حقوق وقف و موقوفات دفاع کرد.

حجت الاسلام محمدی در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی ها باید از کارهای خوب و اقدامات ارزشمند با قاطعیت دفاع کنند و شک و دودلی به خود راه ندهند تاکید کرد: یکی از کارهای مهم این سالها در سازمان اوقاف قرار گرفتن متن وقف نامه ها در سامانه جامع موقوفات، جمع آوری اسناد وقفی و مکانیزه کردن کلیه فعل و انفعالات مالی است که باید از طریق رسانه و با زبانی هنرمندانه و همراه با مصداق برای مردم و صاحب نظران و اقشار مختلف تبیین شود.

وی یکی دیگر از وظایف روابط عمومی ها در عرصه اطلاع رسانی را تبیین خدمات اوقاف به متولیان دانست و افزود : روابط عمومی ها باید زمینه مناسبی را برای ارائه گزارش عملکرد اوقاف به متولیان موقوفات که هم اکنون در زمینه های مختلف از آن بهره مندند ، فراهم کنند.

وی برگزاری گردهمایی تخصصی با حضوراستادان و صاحب نظران و اخذ دیدگاه های آنها، تعامل با دانشجویان، طلاب و اصناف و بیان دستاوردهای موقوفات با زبانی جذاب و همراه با مستندات را از دیگر ضروریات روابط عمومی ها برشمرد و خواستار تدوین سند راهبردی روابط عمومی و نقشه راه برای اطلاع رسانی موثر و هدفمند شد
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد