درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 4 تیر 1396 - 13:06   

پیامک های ویژه تبریک عید سعید فطر

  پیامک های ویژه تبریک عید سعید فطر


ادامه ادامه مطلب یک

مرکز روابط عمومی USC Annenberg

  مرکز روابط عمومی USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب دو

دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg

  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب سه

تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه

  تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتشار کتاب "مقررات روابط عمومی" بزودی
  پرسش و پاسخ درباره اطلاع رسانی در زمان بحران
  برنامه خاص فیس‌بوک برای مقابله با تبلیغات تروریستی
  چطور تصاویر اینستاگرام خود را آرشیو کنیم؟
  روس ها رسانه های آمریکایی را کنترل می کنند
  آمریکا در پی رشوه به تلگرام
  چهار اصل ساده برای مقابله با متوسط‌گرایی ناشی از مدیریت ناکارﺁمد
  چگونه بین کارکنان اعتماد به نفس ایجاد کنید
  جنگ سایبری بین هکرهای یونانی و ترکیه
  بُعد تاریک رفتار شهروند سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27544صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 19 دی 1395 - 17:42
بیانیه سیزدهمین کنفرانـس بین المللی روابط عمومی ایران
برگزاری سیزدهمین کنفرانس روابط عمومی، با تجربه های طولانی و دست آوردهای ارزشمند، که حاصل همکاری و مشارکت وسیع استادان، محققان، مدیران، کارگزاران و همه حامیان و شرکت کنندگان در این کنفرانس است، بیانگر ایمان، بصیرت، هوشیاری، استقامت و توانمندی و تعهد تک تک اعضای خانواده بزرگ روابط عمومی ها است که همچنان بر تحقق عملی اخلاق اسلامی- ایرانی، و خدمت خالصانه به مردم متعهد می باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با توکل بر خداوند متعال و با الهام گرفتن از روح بلند شهیدان راه مداوم انقلاب اسلامی که در تمام زمان ها یادشان معنویت و ایمان و ولایت را در جان جامعه زنده می کند، با حضور و مشارکت صمیمانه خانواده بزرگ روابط عمومی ها از تمام نقاط کشور را در سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» و در شرایطی برگزار می کنیم که بیش از پیش اهمیت و ضرورت حضور جدی روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف عالی کشور برای همه دانشگاهیان، مسئولان،‌ مدیران، کارگزاران و علاقمندان این حوزه مهم ارتباطی روشن شده است.


برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، با تجربه های طولانی و دست آوردهای ارزشمند، که حاصل همکاری و مشارکت وسیع استادان، محققان، مدیران، کارگزاران و همه حامیان و شرکت کنندگان در این کنفرانس است، بیانگر ایمان، بصیرت، هوشیاری، استقامت و توانمندی و تعهد تک تک اعضای خانواده بزرگ روابط عمومی ها است که همچنان بر تحقق عملی اخلاق اسلامی- ایرانی، و خدمت خالصانه به مردم متعهد می باشند.


اکنون می توان گفت با تدابیر اتخاذ شده توسط کنفرانس و همه مشارکت کنندگان آن، دسترسی به اهداف عالیه در حوزه روابط عمومی ها بیش از گذشته امکان پذیر شده و نادیده گرفتن این ساختار مهم ارتباطی و مدیریتی نه تنها امکان پذیر نیست، بلکه بیش از گذشته باید به آن اهمیت مضاعف داد.


سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، با شعار «روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا» و با مشارکت و همکاری دانشگاه های مختلف، سازمان ها و نهادهای مرتبط، استادان، پژوهشگران، مدیران، کارگزاران و علاقه مندان به این حوزه مهم ارتباطی، در شرایطی برگزار می شود که توجه به محتوا به ویژه در فضای مجازی که هم اکنون فضای غالب فعالیت های ارتباطی به شمار می آید به مهمترین حوزه چالشی تبدیل شده است که نیازمند دقت و مدیریت مناسب و دانش محور می باشد.


ما شرکت کنندگان در سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، ضمن قدرشناسی از زحمات دست اندرکاران برگزاری این کنفرانس و تاکید بر ضرورت ادامه کنفرانس های علمی و تخصصی با معیارهای جهانی، اجرای کامل مفاد این بیانیه که زمینه ساز ارتقاء و اعتلای روابط عمومی ایران می باشد را خواستاریم:


(1) اقتصاد مقاومتی ضامن تحقق سیاست ها و برنامه های «پیشرفت اسلامی-ایرانی»‌ بوده و توجه به آن مدیریت جهادی و توسعه هدفمند و پایدار در همه زمینه ها را تامین خواهد کرد.


(2) توجه عملی و عمیق به رویکردهای علمی و دانش محور در همه زمینه ها،‌ از جمله در حوزه روابط عمومی ها که مسئولیت بزرگی در جهت همدلی و همفکری نهادها، سازمان ها و مدیریت های کشور با جامعه را بر عهده دارند، نه تنها یک ضرورت به شمار می آید، بلکه یک مسئولیت اجتماعی و مردمی است که باید توسط همه علاقمندان به پیشرفت و توسعه هدفمند کشور مورد تاکید قرار گیرد.


(3) گسترش استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، وضعیت جدیدی در رابطه با محتوای ارتباطی ایجاد کرده است که نیازمند بازنگری علمی، مدیریت بهینه، سیاست های مؤثر و برنامه ریزی های جامع دارد.


(۴) حفظ و حمایت از زبان فارسی به عنوان هویت ملی و تاریخی با مدیریت محتوا و توجه به معیارها و ارزش های فرهنگی در فضای واقعی و فضای مجازی از مهمترین مسئولیت های دست اندرکاران حوزه های ارتباطی و رسانه ای است که باید در این زمینه با تعهد و احساس مسئولیت به آن، توجه کافی داشته باشند.


(۵) التزام به معیارهای اخلاق اسلامی برای برقراری و گسترش ارتباطات مبتنی بر ایمان، اعتماد، صداقت و برابری در کلیه سطوح مدیریتی و تشکیلاتی سازمان های روابط عمومی در سطح کشور مورد تاکید می باشد.


(6) بکارگیری مناسب و هدفمند شبکه های اجتماعی همراه با مدیریت محتوا بر اساس رویکردها و دیدگاههای دانش محور و متکی بر اخلاق اسلامی برای ایجاد فضای سالم ارتباطی، محتوای مفید، ارتباطات مؤثر، اخلاق مدار و فرهنگ ساز یک ضرورت اجتماعی و یک برنامه ای آینده نگر است.


(7) تغییر نگاه از منفی به ایجابی نسبت به فضای مجازی که می تواند با مدیریت جهادی و آگاه نسبت به تشویق جامعه به تولید محتوای مناسب، مفید، هدفمند، اخلاق محور و تاثیرگذار باشد، یک مسئولیت اجتماعی و ملی به شمار می آید.


(8) تقویت «سواد رسانه ای»‌ به ویژه در مورد محتوای فضای مجازی و تقویت بنیه عمومی جامعه نسبت به فهم وضعیت کنونی ارتباطات و ضرورت همکاری همه آحاد جامعه در ایجاد فضای سالم اخلاقی مبتنی بر فرهنگ اسلامی- ایرانی با تحلیل های مداوم و کسب اطلاعات و تفکیک آنها یک ضرورت جدی به شمار می آید.


(9) توسعه و تعمیق هویت اسلامی- ایرانی، در سطح کشور، منطقه و جهان نیازمند بصیرت لازم، تجربه دانش محور و عمل متعهدانه است که می تواند در بهترین وجه آن در شیوه های ارتباطی سالم و اقدام آگانة همه دست اندرکاران همه ارتباطگران به ویژه روابط عمومی ها در سطح کشور و جهان صورت گیرد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیامک های ویژه تبریک عید سعید فطر


  عید آمد و عید آمد وان بخت سعید آمد


  قتل دست اندرکاران نشریات در باغ شاه


  وقتی کسی می‌گوید، "روابط‏ عمومی"، اوّلین مطلبى که به ذهن شما می‌رسد چیست؟


  نگاهی به نقش روابط عمومی‌ها در توسعه ملی


  آگاهان اجتماعی افغانستان: اینجا فیس‌بوک است نه میدان جنگ


  واکنش شبکه "الجزیره" به درخواست کشورهای عربی


  شماره جدید ماهنامه مدیریت رسانه منتشر شد


  چالش های روابط عمومی و ضرورت تغییر دیدگاه مدیران


  راه‌اندازی اینترنت 5G پرسرعت تا سال 2019


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دومین فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی