درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:39   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27534صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 30 تیر 1399 - 22:42
بازاریابی محتوایی با تصاویر با ۸ روش خلاقانه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بازاریابی محتوایی امروزه به یک ضرورت در کسب و کار اینترنتی تبدیل شده است. در دنیای وب هیچ چیز خسته‌کننده‌تر از یک صفحه‌ی بزرگ از نوشته‌ها نیست. ما به سمت محتوایی جذب می‌شویم که چشم‌نواز باشد، و تصاویر موجود در متن‌ها بیش‌تر توجه ذهن‌مان را جلب می‌کند،‌
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بازاریابی محتوایی امروزه به یک ضرورت در کسب و کار اینترنتی تبدیل شده است. در دنیای وب هیچ چیز خسته‌کننده‌تر از یک صفحه‌ی بزرگ از نوشته‌ها نیست. ما به سمت محتوایی جذب می‌شویم که چشم‌نواز باشد، و تصاویر موجود در متن‌ها بیش‌تر توجه ذهن‌مان را جلب می‌کند،‌


پس هیچ جای تعجبی ندارد که ۷۰% بازاریابان، امسال برای افزایش استفاده از تصاویر در بازاریابی محتوایی‌شان برنامه‌ریزی کرده‌اند. گاهی‌اوقات، تصاویر راهی موثر‌تر و خلاقانه‌تر برای ارائه‌ی اطلاعات، داده‌ها و مفاهیم مشکل هستند. یک تصویر به هزار واژه‌ می‌ارزد.


افزودن تصاویر نه تنها راه هوشمندانه‌ای برای افزایش کیفیت محتوای‌تان است، بلکه به اثربخش‌تر شدن آن کمک می‌کند. حالا آماده‌اید که کیفیت محتوای‌تان را با تصاویر بالا ببرید؟ در ادامه چند راه عالی برای ترکیب تصاویر با بازاریابی محتوایی را می‌خوانید.

۱.استفاده از عکس‌ها و تصاویر باکیفیت برای جلب توجه مشتریان به محتوا
نخستین چیزی که شما را جذب این مطلب کرد چه بود؟ احتمالا عکس بالای آن، درست است؟ اگر فقط یک تصویر برای مطلب‌تان دارید، مطمئن شوید که تصویر جذابی باشد. وقتی می‌فهمید تصویرتان چقدر چشم‌نواز بوده است که تعداد به اشتراک‌گذاری‌های آن در فیس‌بوک و لیکندین را می‌بینید، باید بدانید مطالب تصویردار در شبکه‌های اجتماعی بسیار پر‌طرافدار‌تر هستند. برای ارائه‌ی مثال‌های تصویری به خوانندگان، به بدنه‌ی مطلب‌تان هم عکس اضافه کنید.
(نکته: حداقل اندازه‌ی تصویرتان ۳۱۵*۶۰۰ پیکسل باشد.)

۲.برای بصری ساختن و درک آسان مجموعه داده‌ها یا اطلاعات‌، از اطلاعات‌نماها استفاده کنید.
اطلاعات‌نماها کم کم دارند به نوعی محتوای پربازدید تبدیل می‌شوند. در حقیقت، اطلاعات‌نماها از سایر نوشته‌ها بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند.
اگر فکر ایجاد اطلاعات‌نمای خودتان دلهره‌آور است، انجامش ضرورتی ندارد. راهنمای ایجاد اطلاعات‌نماهای زیبا و قالب‌های آماده و رایگان‌شان قابل دانلود و استفاده در پاورپوینت هستند.
 
۳.از مصورسازی داده‌ها به منظور متقاعد‌کننده بودن ارائه‌ی داده‌ها، اطلاعات یا مفاهیم استفاده کنید
با این‌که اطلاعات‌نماها قالب محتوایی بصری فوق العاده‌ای برای ارائه‌ی مجموعه‌ی داده‌ها هستند، گاهی می‌خواهید از آمار و ارقامی برای پشتیبانی موضوع نوشته‌تان استفاده کنید. در این صورت می‌توانید با نمودارها، گراف‌ها، دیاگرام‌ها، نمودارهای پراکنش و ابزارهای مصورسازی دیگر داستان متقاعدکننده‌تری با داده‌هایتان بگویید.
برای مثال ۴۶% درصد بازدیدهای ماهانه‌ی ما به خاطر ۳۰ مطلب برترمان است، و ۵۴% بقیه به خاطر ۵۹۷۰ مطلب دیگر. تصویر زیر نمودار دایره‌ای آن را نشان می‌دهد. تصویر، گویاتر است، این طور نیست؟ 
مصورسازی داده‌ها می‌تواند به سادگی نمودار بالا باشد، یا می‌تواند کمی خلاقانه‌تر و پیچیده‌تر باشد. برای مثال، در زیر مصورسازی داده‌های تعاملی پیچیده از فهرست “۵۰ فرانشیز ورزشی ارزشمند ۲۰۱۴” را می‌بینید. این تصویر امکان مشاهده‌ی تعداد سال‌های رقابت هر تیم و تعداد قهرمانی‌هایش را، به علاوه‌ی موفقیت هر تیم نشان می‌دهد.

۴.قالب‌های تبادل گرافیکی انیمیشنی (GIFs) برای سرگرم کردن و آگاهی بخشیدن به مخاطبان
قالب‌های تبادل گرافیکی انیمیشنی می‌توانند ابزار محتوایی بصری لذت‌بخشی باشند (و در موارد خاص بسیار هم مفیدند). این قالب‌ها برای نمایش تصاویر انیمیشنی به کار می‌روند.
در زیر، مثالی از بصری‌سازی داده‌ها می‌بینید که چطور با قالب‌های تبادل گرافیکی انیمیشنی، نمایش بهتری دارند. این GIF از انیمیشن برای نمایش تغییرات سن جمعیت در طول زمان استفاده می‌کند. این تصویر، تغییرات جمعیت در طول چند سال را به صورت خلاصه و جمع و جور نشان می‌دهد و برای استفاده در بلاگ، ایمیل و رسانه‌های اجتماعی مناسب است.
یکی دیگر از کاربردهای عالی قالب‌های تبادل گرافیکی، ارائه‌ی پیش‌نمایشی از محتوای قابل دانلود است _ مثل کتاب‌های الکترونیکی. این قالب گرافیکی، نمونه‌ای از تصاویر قابل دانلود را نشان می‌دهد تا کاربر بداند چه چیزهایی را دریافت می‌کند.

۵.درباره‌ی قالب‌بندی محتوای‌تان هوشمندانه‌تر عمل کنید تا خواننده‌پسند‌تر باشد.
می‌توانید آن تکه نوشته‌ی زیاد و خسته‌کننده‌ی بر خط‌تان را، با استفاده از چند تیتر که در جاهای مناسب متن قرار گرفته‌اند و دیگر انواع قالب‌بندی‌ها مثل نوشته‌های پررنگ‌تر و شماره‌گذاری، بسیار مطبوع‌تر سازید.
می‌خواهید محتوای‌تان ساده‌تر به چشم بیاید؟ یک قالب‌بندی کوچک می‌تواند محتوای‌تان را خواننده‌پسند‌تر کند. شاید باورش برایتان سخت باشد اما مردم به ندرت پیش می‌آید بلاگ نوشته‌ها، مقاله‌ها و دیگر انواع محتوای برخط را به طور کامل بخوانند. آنها با چشم از رویش می‌گذرند و فقط بخش‌های جالبش را می‌خوانند.
با تیترهای واضح و مختصر، خواندن متن را برای خوانندگان‌تان آسان‌تر کنید، به آنان کمک کنید بخش‌هایی را که واقعا می‌خواهند بخوانند به راحتی پیدا کنند. هم چنین اگر متن‌تان خیلی طولانی است می‌تواند از پیوندهای اهرمی برای پرش به همان تیتر مورد نظر استفاده کنید. به مثال زیر توجه کنید.

۶.از تصاویر در محتوای رسانه‌ی اجتماعی استفاده کنید.
در توئیتر، توئیت‌های حاوی تصاویر، ۱۸% بیش‌تر از دیگر توئیت‌ها کلیک می‌خورند و ۱۵۰% بیش‌تر به اشتراک گذاشته می‌شوند.
جای تعجبی هم نیست، کدام یک از توئیت‌های زیر بیش‌تر توجه‌تان را جلب می‌کند؟
فقط در توئیتر نیست که تصاویر، توجه مخاطبان بیش‌تری را جلب می‌کند، ۸۷% مجموع تراکنش‌های صفحات برند در فیس‌بوک هم از تصاویر استفاده می‌کنند. اگر در بازاریابی محتوایی تا‌کنون از تصاویر در رسانه‌های اجتماعی‌تان استفاده نمی‌کردید، شاید حالا دیگر بخواهید استفاده کنید. به متناسب‌ بودن تصاویر با پیوندها و به روزرسانی‌هایتان در شبکه‌های اجتماعی توجه کنید.

۷.محتوای‌تان را با استفاده از ویدئو زنده کنید.
وقتی اغلب مردم درباره‌ی محتوای بصری فکر می‌کنند، نخستین چیزی که به ذهن‌شان می‌رسد ویدئو است. و کاملا درست است—چون ویدئو قالب جذابی برای ارائه‌ی محتوا است، و محبوبیت فزاینده‌ای به ویژه در رسانه‌های اجتماعی دارد.
گزارش‌های فیس‌بوک نشان می‌دهد به طور متوسط بیش از ۵۰% کسانی که هر روز در امریکا به فیس‌بوک می‌روند، دست‌ِ کم هر روز یک ویدئو می‌بینند— همین آمار نشان می‌دهد چرا ویدئوهای افراد و برندها هر سال نسبت به سال قبل، مقیاس جهانی، ۳.۶ برابرافزایش می‌یابد.
با این‌که ویدئوها، بلیت طلایی شبکه‌های اجتماعی هستند، می‌توانند به عنوان مکمل محتوای وبگاه و بلاگ‌تان در بازاریابی محتوایی نیز باشند. در زیر چند ایده برای چگونگی استفاده از ویدئو در بازاریابی محتوایی‌تان می‌خوانید:
برای ملموس کردن موردکاوی‌های مشتریان، مصاحبه‌های ویدئویی انجام دهید.
برای محتوای قابل دانلودتان تیزرهای تبلیغاتی بسازید.
برای تشویق به ثبت‌نام در برنامه‌های آتی‌تان از ویدئو استفاده کنید.

۸.برای بیان داستان‌های بصری، ارائه‌های اسلایدشیر بسازید.
آیا می‌دانستید اسلایدشیر – وبگاه محبوب اشتراک‌گذاری اسلایدشوها– بیش از ۷۰ میلیون کاربر حرفه‌ای دارد؟ و هم‌چنین یکی از ۱۰۰ پربازدیدترین وبگاه‌های دنیا است. این چیز کمی نیست.
اسلایدشوها و پاورپوینت‌ها یکی دیگر از قالب‌های عالی محتوای بصری هستند که برای استفاده در محتوای بلاگ نوشته‌ها و رسانه‌های اجتماعی بسیار کارامدند. می‌توانید آنها را به شیوه‌های مختلفی استفاده کنید – برای تبلیغ پیشنهادهای‌تان، ارائه‌ی نکات مفید، یا به تنهایی به عنوان یک محتوای قابل اشتراک‌گذاری.
 
ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار  بازده
نویسنده: پاملا وگن
منبع: بیزینس – business
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد