درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 22:16   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27525صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 30 تیر 1399 - 08:31
روابط عمومـی در پویه محتوا
مهـدی باقـریان - اگر تولید محتوا، اقناع کننده و گفتگومدار نباشد نه تنها به فرایند ارتباط کمکی نمی کند بلکه می تواند نقطه پایان تماس سازمان و مخاطبان در امر ارتباطات نیز باشد. همان طور که گفته اند محتوای مبهم در امر ارتباطات، نتیجه مبهم نیز در پی خواهد داشت. محتوا و پیامی که هدفمند و پایدار و منسجم باشد این شانس را خواهد داشت تا تاثیر دلخواه را ایجاد کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در سـال های اخیر با توجه به ظهور و گسترش فناوری های جدید ارتباط مدار، اهمیت تولید محتوا فزونی یافته و در نحوه و ماهیت تعاملات ما نیز تغییرات گسترده ای ایجاد کرده است. به همین دلیل روابط عمومی ها مجبور شده اند به تقاضا برای تعاملات پیچیده و محتوای جذاب توجه جدی تری از خود نشان دهند اما باید بدانیم تولید محتوای تاثیرگذار به خودی خود کافی نیست؛ بلکه باید دقیق، متناسب و هدفمند باشد.


به عبارت دیگر، اگر می خواهیم محل توجه مخاطبان واقع شویم باید به محتوایی را که به آنها عرضه می کنیم اهتمام جدی داشته باشیم و این که چقدر این محتوا برای آنها مفید است.


در واقع، برای آن که محتوای ما با نیازهای مخاطبان و مصرف کنندگان آن محتوا مطابقت داشته باشد باید بدانیم نیازها و خواسته های آنها چیست، چه چیزی آنها را برمی انگیزد، به چه اطلاعاتی نیاز دارند، مسأله و مشکل آنها چیست و چه نگرانی هایی دارند که به طور بالقوه آنها را از تعامل با سازمان باز می دارد؟


بنابراین اگر تولید محتوا، اقناع کننده و گفتگومدار نباشد نه تنها به فرایند ارتباط کمکی نمی کند بلکه می تواند نقطه پایان تماس سازمان و مخاطبان در امر ارتباطات نیز باشد. همان طور که گفته اند محتوای مبهم در امر ارتباطات، نتیجه مبهم نیز در پی خواهد داشت. محتوا و پیامی که هدفمند و پایدار و منسجم باشد این شانس را خواهد داشت تا تاثیر دلخواه را ایجاد کند.


تولید محتوا با تعریف مقتضیات و شناسایی نیازهای مخاطبان آغاز می شود. قبل از نوشتن کلمه ای، اهداف سازمان باید کاملا مشخص شود. داشتن محتوایی انعطاف پذیر و جذاب که در جای صحیح و در زمان درست در اختیار مخاطبان هدف قرار گیرد نیازمند برنامه ریزی عالمانه و هدفمند است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد