درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 - 12:19   

عکاسی مستند

  عکاسی مستند


ادامه ادامه مطلب یک

صرفه‌جویی بیش از یک میلیارد دلاری گوگل از دورکاری

  صرفه‌جویی بیش از یک میلیارد دلاری گوگل از دورکاری


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

  مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اپیدمی اطلاعاتی در شبکه های اجتماعی
  حقیقت را مدیریت نکنید،‌ حقیقت را بگویید
  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400
  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی
  مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد
  چگونه بحران های روابط عمومی را مدیریت کنیم؟
  از روابط عمومی ‌چه می‌دانید؟
  واکسن روابط‌عمومی
  معرفی کتاب: اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  عکاسی مستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27525صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 30 تیر 1399 - 08:31
روابط عمومـی در پویه محتوا
مهـدی باقـریان - اگر تولید محتوا، اقناع کننده و گفتگومدار نباشد نه تنها به فرایند ارتباط کمکی نمی کند بلکه می تواند نقطه پایان تماس سازمان و مخاطبان در امر ارتباطات نیز باشد. همان طور که گفته اند محتوای مبهم در امر ارتباطات، نتیجه مبهم نیز در پی خواهد داشت. محتوا و پیامی که هدفمند و پایدار و منسجم باشد این شانس را خواهد داشت تا تاثیر دلخواه را ایجاد کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در سـال های اخیر با توجه به ظهور و گسترش فناوری های جدید ارتباط مدار، اهمیت تولید محتوا فزونی یافته و در نحوه و ماهیت تعاملات ما نیز تغییرات گسترده ای ایجاد کرده است. به همین دلیل روابط عمومی ها مجبور شده اند به تقاضا برای تعاملات پیچیده و محتوای جذاب توجه جدی تری از خود نشان دهند اما باید بدانیم تولید محتوای تاثیرگذار به خودی خود کافی نیست؛ بلکه باید دقیق، متناسب و هدفمند باشد.


به عبارت دیگر، اگر می خواهیم محل توجه مخاطبان واقع شویم باید به محتوایی را که به آنها عرضه می کنیم اهتمام جدی داشته باشیم و این که چقدر این محتوا برای آنها مفید است.


در واقع، برای آن که محتوای ما با نیازهای مخاطبان و مصرف کنندگان آن محتوا مطابقت داشته باشد باید بدانیم نیازها و خواسته های آنها چیست، چه چیزی آنها را برمی انگیزد، به چه اطلاعاتی نیاز دارند، مسأله و مشکل آنها چیست و چه نگرانی هایی دارند که به طور بالقوه آنها را از تعامل با سازمان باز می دارد؟


بنابراین اگر تولید محتوا، اقناع کننده و گفتگومدار نباشد نه تنها به فرایند ارتباط کمکی نمی کند بلکه می تواند نقطه پایان تماس سازمان و مخاطبان در امر ارتباطات نیز باشد. همان طور که گفته اند محتوای مبهم در امر ارتباطات، نتیجه مبهم نیز در پی خواهد داشت. محتوا و پیامی که هدفمند و پایدار و منسجم باشد این شانس را خواهد داشت تا تاثیر دلخواه را ایجاد کند.


تولید محتوا با تعریف مقتضیات و شناسایی نیازهای مخاطبان آغاز می شود. قبل از نوشتن کلمه ای، اهداف سازمان باید کاملا مشخص شود. داشتن محتوایی انعطاف پذیر و جذاب که در جای صحیح و در زمان درست در اختیار مخاطبان هدف قرار گیرد نیازمند برنامه ریزی عالمانه و هدفمند است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چه بایدکردهای "روابط‌عمومی دولتی" در ایران


  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  چگونه بحران های روابط عمومی را مدیریت کنیم؟


  5 کلید مهم روابط عمومی


  معرفی کتاب: اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی


  حقیقت را مدیریت نکنید،‌ حقیقت را بگویید


  اپیدمی اطلاعاتی در شبکه های اجتماعی


  عکاسی مستند


  واکسن روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400