درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 01:38   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27518صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 12 دی 1395 - 23:02
وزیر بهداشت: یکی از هنرهای روابط عمومی، تولید و نشر محتوا به بهترین شکل است
دکتر هاشمی بر لزوم توجه به روابط عمومی تاکید کرد و افزود: ممکن است افرادی در سیستم باشند که به پاسخگویی و یا به حوزه روابط عمومی اهمیت چندانی ندهند بنابراین لازم است از افرادی که انگیزه لازم برای کار در روابط عمومی هستند استفاده کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش وبدا، دکتر سیدحسن هاشمی در اجلاس مشترک رؤسا دانشگاه های علوم پزشکی و مدیران روابط عمومی، یکی از مهم ترین ابزارهای مناسب در اختیار مدیران را روابط عمومی بیان کرد و گفت: امکان ندارد بدون احترام گذاشتن به این حوزه مدیری موفق باشد.


وزیر بهداشت با بیان این که رسانه، مسئله ای است که بلحظه و ثانیه مرتبط است، تاکید کرد: باید خبر در لحظه و در همان زمان جواب داده شود. بخصوص خبری که تخریبی باشد نیاز به این دارد که در همان لحظه پاسخ به آن خبر داده شود.


دکتر هاشمی بر لزوم، توجه به اخلاق در رسانه تاکید کرد و گفت: در حال حاضر یکی از نیازهای جدی ما، اخلاق است، چرا که در این اواخر اخلاق، گوهر گمشده ای شده است و با گذشت زمان نیاز به این گوهر گمشده بیشتر هم می شود.


وی افزود: متاسفانه در مقابل ما افرادی هستند که پول و زور دارند اما اخلاق ندارند.


دکتر هاشمی بر لزوم توجه به روابط عمومی تاکید کرد و افزود: ممکن است افرادی در سیستم باشند که به پاسخگویی و یا به حوزه روابط عمومی اهمیت چندانی ندهند بنابراین لازم است از افرادی که انگیزه لازم برای کار در روابط عمومی هستند استفاده کنید.


وزیر بهداشت در ادامه، روابط عمومی وزارت بهداشت را روابط عمومی سالم معرفی کرد و افزود: روابط عمومی وزارت بهداشت ریخت و پاش ندارد و از ظرفیت هایی که رسانه های اخلاق مدار در اختیار حوزه سلامت قرار می دهند در جهت اطلاع رسانی استفاده می کند.


دکتر هاشمی یکی از هنرهای روابط عمومی را تولید و نشر محتوا به بهترین شکل بیان کرد و افزود: رسانه نیاز به محتوا دارد که شما در تعامل با رسانه ها می توانید در ایجاد این محتوا کمک کنند.


وزیر بهداشت ضمن تشکر از صدا و سیما و رسانه هایی که همراه نگاه سلامت بودند، اظهار داشت: خوشبختانه صدا و سیما طرح تحول سلامت را خوب به تصویر کشید و باعث شد جامعه نسبت به این خدمات امیدوارتر باشد و همچنین بسیاری از خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب نیز در این مسیر همراه ما بودند.

وزیر بهداشت ضمن اشاره به حضور منتقدان منصف در عرصه رسانه، افزود: عده ای هم در کنار به تصویر کشیدن اقدامات حوزه سلامت، ما را راهنمایی می کردند و عده ای دیگر هم فقط کارشان تخریب بود.


دکتر هاشمی ضمن تشکر از وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی گفت: در کنار تمام بحث های رسانه ای پیش آمده و با وجود اختلافات موجود، این وزارتخانه در کنار ما بود. که البته ممکن است حتی در داخل هر دستگاهی این اختلافات وجود داشته باشد.


وی افزود: البته برای وزارت رفاه هم رسانه هایی وجود دارد که کم لطفی هایی برای این حوزه داشته اند و به مردم نشانی های اشتباهی در این حوزه دادند.


دکتر هاشمی هم چنین یکی از مشکلات روابط عمومی ها را ارتباط با مدیران ارشد بیان کرد و گفت: بایستی ما انتقادپذیر باشیم و افرادی که می گویند دولت نقدپذیر نیست خودشان اجازه نقد نمی دهند.

وی تاکید کرد: نباید ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اجازه دهند متهم به عدم نقدپذیری شوند و نباید باب انتقاد را بست.


وی افزود: به طور مثال رسانه ای می خواهد در دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی وابسته به آنها، روزنامه خود را منتشر کند و تبلیغاتی داشته باشد تا از این مسیر درآمد داشته باشد و زمانی که با این حرکتشان را به دلیل اینکه رانت می دانیم مخالفت می کنیم، خود آن رسانه نقدناپذیر می شود.


دکتر هاشمی با تاکید بر لزوم تبلیغ فعالیت ها و اقدامات حوزه سلامت از سوی دانشگاه های علوم پزشکی و مدیران روابط عمومی گفت: این تبلیغ، تبلیغ انقلاب و نظام است که باعث ایجاد امید در میان مردم می شود.


وزیر بهداشت ضمن اشاره به نزدیک شدن به فضای انتخابات و بروز بی انصافی و بی مهری ها، افزود: اگر شما تدبیر نداشته باشید ممکن است افراد سودجو سناریوهایی مطابق میل خودشان ایجاد کنند.


وی بر رصد اخبار ستاد، مطبوعات و رسانه ها و بیمارستان ها از سوی مسئولین روابط عمومی تاکید کرد و افزود: باید ارتباط تنگاتنگی با رسانه ها و روابط عمومی های زیر مجموعه وجود داشته باشد و خبرهای حوزه سلامت و رفاه را مدیران روابط عمومی دنبال کنند و حتی یک خبر هم از نگاه شما نباید مغفول بماند.


وی ادامه داد: بسیاری از مشکلاتی که ممکن است ایجاد شود به دلیل روابط نادرست با رسانه ها ایجاد می¬شود.


وزیر بهداشت با بیان این که نباید در قطب بندی های سیاسی قرار گرفت، افزود: از آنجا که حوزه سلامت، حوزه خدماتی است بنابراین نباید وارد سیاست شد و رنگ لباس ما سپید است و هیچ رنگی روی آن نیست و باید فارغ از هرگونه دسته بندی های سیاسی به مردم خدمت کنیم.


دکتر هاشمی با بیان این که حمایت در ابتکار است نه در کار انفعالی، افزود: کار انفعالی ارزشی ندارد و باید ابتکار عمل داشت و نباید در حاشیه قرار گرفت.


دکتر هاشمی در پایان گفت: یکی از مواردی که میتواند برای مسئولین روابط عمومی الهام بخش باشد تحرک بیشتر آنها در مسیر معرفی خدمات حوزه سلامت به مردم است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد