درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:15   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27506صفحه نخست » یکشنبه، 12 دی 1395 - 11:55
سال گذشته مایکروسافت خلاق بود؛ نه اپل
فیلم معرفی Microsoft Studio، محصول شرکت مایکروسافت در یوتیوب بیش از 10 میلیون بازدید داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فیلم معرفی Microsoft Studio، محصول شرکت مایکروسافت در یوتیوب بیش از 10 میلیون بازدید داشت. این رقم برای فیلم تبلیغاتی یک کامپیوتر پیشرفته و فوق‌العاده دستاورد بزرگی بود. این در حالی است که فیلم تبلیغاتی کامپیوتر اپل که امسال معرفی شد مک‌بوک پرو فقط یک میلیون بازدید داشته است. سرفیس استودیو در این فیلم بسیار قدرتمند معرفی شده به‌طوری که نشان می‌دهد این محصول نه تنها یک کامپیوتر متفاوت، بلکه کامپیوتر نسل آینده است. قابلیتSurface Dial خود به تنهایی یک شیوه مبتکرانه برای برقراری یک ارتباط کارآمد با یک کامپیوتر است وارتباط کاربر با کامپیوتر را وارد مسیر جدیدی کرده است.

 

مایکروسافت این کامپیوتر جدید را برای کاربران خاصی عرضه کرده است. با قابلیت‌هایی همچون ارائه هدست‌های واقعیت مجازی و استفاده از کاربردی‌ترین سیستم عامل موجود این دستگاه به وسیله‌ای متفاوت تبدیل شده است. مایکروسافت سال‌ها پیش طرح مفهومی این نوع از کامپیوترهای نسل آینده را معرفی کرده بود و حالا با عرضه سرفیس استودیو ثابت کرد که این ایده فقط یک رویا باقی نمانده است. سرفیس استودیو مانند سرفیس پرو و سرفیس بوک ثابت کرد که شرکت مایکروسافت، مرد عمل است نه حرف.  این شرکت نه تنها در رقابت با دیگر شرکت‌های این عرصه است، بلکه تلاش می‌کند تا تسلط خود را از حالا روی بازار تکنولوژی در آینده ثابت کند. شرکت مایکروسافت با معرفی Microsoft Azure در زمینه پلت فرم رایانش ابری و با معرفی Microsoft Dynamics در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری نیز فعالیت کرده است. با عرضه Office 365 نیز در زمینه تجارت و تولید نرم‌افزارهای بهره‌وری مصرف‌کننده نیز سرآمد بازار شده است. شرکت مایکروسافت با معرفی پلت فرم‌های موفق ارتباطی مانند Skype، OneDrive، Groove Music و ... نیز در زمینه محصولات مدیا حرف اول را می‌زند. علاوه بر همه موارد ذکر شده مایکروسافت یکی از فعال‌ترین تولیدکننده‌های کنسول بازی و بازی‌های رایانه‌ای نیز هست. البته باید خاطرنشان کرد که تمام پروژه‌های ذکر شده موفق نبوده‌اند. مثلا کنسول بازی Xbox یکی از این نمونه‌ها است. Xbox One به دلیل قیمت بالا و همین طور وجود اجباری Kinect انتقادهای زیادی را برانگیخت.

در سالگرد تولید ویندوز، ویندوز 10 معرفی شد. این سیستم‌عامل تقریبا با تمام دستگاه‌ها سازگار است مثلا دسکتاپ‌ها، نوت بوک‌ها، تبلت‌ها، ابزارهای شامل اینترنت اشیا،Xbox One، Surface Hub و هولولنز. مایکروسافت در حقیقت در مسیر تبدیل همه ابزارها به یک کامپیوتر قدم برمی‌دارد. کامپیوتری که دیگر محدود به قرار گرفتن روی میز نیست و کاربر می‌تواند هرکجا و هر زمان از آن استفاده کند. بیشتر استراتژی مایکروسافت در سال 2016 حول مدیریت مشتریان و تجارت گشت. این شرکت با خریداری شبکه LinkdIn با قیمت 26.2 میلیارد دلار، در حقیقت تلاش کرد تا به پایگاه داده‌ای جامعی از کارمندان شرکت‌های بزرگ دسترسی پیدا کند و با اتصال این شرکت‌ها به محصولاتی مانند 365 و Dynamics، جای پای خود را در دنیای تجارت بیش از پیش محکم کند.  با وجود اینکه در سال 2016 بسیاری از شرکت‌ها در حوزه تکنولوژی خوش درخشیدند، اما هیچ کدام به میزان مایکروسافت چنین جامع به تمام زوایای این حوزه نپرداختند، ارائه سرویس‌های متنوع و تحقیقات و ابتکارات فراوان از دیگر ویژگی‌های بارز این شرکت در سالی که گذشت، بوده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3947

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد