درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 خرداد 1398 - 06:23   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین

  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اپراتورهای موبایل در اروپا و آسیا همکاری با هوآوی را متوقف کردند
  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین
  چگونه بر ترس از پرواز غلبه کنید؟
  گزارش برگزاری نشست موزه و رسانه‌
  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد
  همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومی های برتر شهرستان خلخال
  تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۱۰ کشور
  مدیر روابط عمومی حفاری شمال برکنار می‌شود؟
  شکایت وزارت نفت از مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان در دستور کار است
  نشست روابط عمومی های حوزه اقتصادی و بخش خصوصی استان قزوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27498صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 19 دی 1395 - 11:07
کتاب آینده پژوهی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "آینده پژوهی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی" کار مشترک حسن بشیر و مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "آینده پژوهی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی" کار مشترک حسن بشیر و مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب تلاش می کند انتظارات ما را از دانش آینده پژوهی شناسایی کرده و کمک کند تا تمامی توان و ظرفیت عوامل شکل دهنده، در راستای تحقق مطلوب ترین بدیل آینده جهت‌دهی شوند.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: آینده پژوهی در روابط عمومی یک امر ضروری و الزامی است. هیچ سازمانی نمی تواند بدون توجه به آینده، حرکت های بعدی خود را تنظیم کند. تنظیم این آینده، بیش از آنکه به تولیدات خاص بستگی داشته باشد، به شیوه ارتباطات، بستگی دارد. و به همین دلیل است که روابط عمومی در این زمینه می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

با گسترش فضای مجازی، آینده پژوهی روابط عمومی وارد چالش های جدید و اساسی شده است. سرعت ارتباطات، حجم اطلاعات و امکان های دسترسی به محتواهای مختلف، زمینه ای برای کشف یا حدس هر چه بیشتر و عمیقتر آینده را مهیا ساخته است. کشف آینده در این رابطه، یک کشف واقعی است و از جنس پیشگویی صرف نیست. یک رابطه ریاضی و منطقی و علمی را می توان در این کشف واقعی از آینده مشاهده نمود. و بر همین پایه می توان برای آن آینده آمادگی لازم را پیدا کرد و ایجاد نمود.

کتاب «آینده پژوهی روابط عمومی»‌ محصول دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران است که در سال ۱۳۹۴ توسط مؤسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شده است. در کنفرانس مزبور سخنرانان متعددی وجود داشتند که مقالات آنان و برخی از مقالات دیگری که با ارزیابی کمیته علمی شایسته انتشار بودند در این کتاب جمع آوری شده اند.

کتاب «آینده پژوهی روابط عمومی» شامل سیزده مقاله علمی به شرح ذیل است:
۱-روابط عمومی آینده گرا؛ مبانی و چشم انداز: دکتر مهدی باقریان
۲-آینده نگری در تعامل روابط عمومی ها با رسانه ها: رویکردها و چالش ها: دکتر حسن بشیر
۳-فهم روابط عمومی در چارچوب رویکرد فرهنگی به مسئولیت اجتماعی: دکتر احمد پاکتچی
۴-آینده پژوهی ارتباطات سازمانی با گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی در میان کارکنان: دکتر طاهر روشندل اربطانی، محمد مهدی فرجیان، شمسی سلمانی زاده
۵-آیندۀ روابط عمومی پایدار: تغییر در کیفیت مسئولیت اجتماعی و اینترنت همه چیزها: دکتر سعیدرضا عاملی
۶-آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و اعتمادسازی عمومی:‌ دکتر محمدمهدی مظاهری
۷- دیده بانی روابط عمومی¬ها با تاکید بر شبکه های اجتماعی و بحرانهای فرهنگی: دکتر غلامرضا گودرزی
۸-چشم انداز مسئولیت اجتماعی در سازمان ها و شرکت ها: دکتر حسن ربیعی
۹-بررسی تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بانک مهر اقتصاد بر رضایت ذی نفعان: منصور شیخ الاسلامی
۱۰-آینده پژوهی، روابط عمومی و شبکه های اجتماعی: مهر نوش ریاضی، میترا حیدری، ایرج منوری
۱۱-بررسی میزان رضایتمندی مردم شهر ماهشهر از عملکرد شرکت پتروشیمی فجر در حوزه مسئولیت اجتماعی: بهنام صیفوری، تورج فتاحی

به باور تدوین کنندگان، کتاب «آینده پژوهی روابط عمومی»‌ به دلیل اینکه مقالات علمی آن برای اولین بار به رابطه آینده پژوهی با روابط عمومی با نگاه میان رشته تدوین شده اند، قطعا به عنوان یک اثر ماندگار در حوزه روابط عمومی به جای خواهد ماند. این مساله به این معنا نیست که ما نیازمند مباحث جدیدتر،‌ عمیتقر و همه جانبه تر بیشتری نیستیم. این حوزه، نیازمند نوعی از بازنگری عملی و اجرایی وسیعتر و فراگیرتری است که می تواند در بالندگی روابط عمومی ها در سطح ملی و بین المللی تاثیرگذار باشد.


کتاب "آینده پژوهی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی" در 208 صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در زمستان 1395 و با قیمت بیست هزار تومان منتشر شده است.


علاقمندان می توانند برای خرید و تهیه کتاب با شماره تلفن های 7-88617576 (021) تماس حاصل نمایند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌ها منصوب شد


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است


  استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند


  انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  استاندار ایلام: روابط عمومی ها القاگر آرامش حقیقی به جامعه باشند


  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی