درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 10:55   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
  یک انقلاب فناوری جدید در راه است - در اینجا نحوه سود بردن از آن آمده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27480صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 10 دی 1395 - 23:52
آیا سال 2016 سال بدی برای مردم کانادا بود؟
پاسخ سه نفر از هر ده کانادایی به این سوال مثبت می باشد. بر اساس نتایج به دست آمده از نظرسنجی انجام شده از سوی Ipsos، دو سوم از مردم کانادا، به دلایل مختلف، از جمله امور مالی شخصی و رویدادهای جهانی از حملات تروریستی گرفته تا ادامه جنگ داخلی در سوریه و وضعیت اسفبار ساکنان شهر حلب، سال 2016 را سال خوبی توصیف نکرده و فقط حدود 9 درصد آن را سالی نسبتا بهتر ارزیابی کردند.
  

 پاسخ سه نفر از هر ده کانادایی به این سوال مثبت می باشد. بر اساس نتایج به دست آمده از نظرسنجی انجام شده از سوی Ipsos، دو سوم از مردم کانادا، به دلایل مختلف، از جمله امور مالی شخصی و رویدادهای جهانی از حملات تروریستی گرفته تا ادامه جنگ داخلی در سوریه و وضعیت اسفبار ساکنان شهر حلب، سال 2016 را سال خوبی توصیف نکرده و فقط حدود 9 درصد آن را سالی نسبتا بهتر ارزیابی کردند.

58 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقدند که در این سال اتفاقات بسیار بدی در جهان رخ داده و 48 درصد نیز نگران وضعیت مالی خود می باشند.

42 درصد به دلیل متزلزل بودن وضعیت اقتصادی کانادا، 32 درصد به دلیل مواجه شدن با مشکلات خانوادگی، 29 درصد به دلایل شغلی و 25 درصد نیز به دلیل فوت چندین چهره سرشناس عالم موسیقی و سرگرمی سازی، سال 2016 را سالی بد ارزیابی کردند.

حدود نیمی از ساکنان آلبرتا، به دلیل مشکلات اقتصادی سال 2016 را سالی افتضاح توصیف کردند. در حالی که 19 درصد از کبکی ها چنین اعتقادی داشتند.

از نتایج جالب نظرسنجی اینکه، تعداد ناراضیان در میان کانادایی های جوان تر، بیشتر بود. یک سوم از شرکت کنندگان 18 تا 35 ساله در نظرسنجی، سال 2016 را سالی بد توصیف کردند. در حالی که حدود یک چهارم از سایر گروه های سنی چنین نظری داشتند.

در کل 80 درصد از کانادایی ها خود را شاد و خوشحال توصیف کردند. این درصد در مقایسه با سال 2011، دو درصد کمتر بود. 79 درصد نیز از میزان سلامتی خود رضایت داشتند. این درصد نیز در مقایسه با سال 2011 ، پنج درصد کاهش داشت.

نظرسنجی Ipsos که به نمایندگی از سوی Global News انجام شد، با شرکت 3 هزار و 4 شهروند کانادایی طی روزهای 15 تا 21 دسامبر صورت گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی تجارت به تجارت


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد