درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 16:55   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27455صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 7 دی 1395 - 14:04
روابط عمومی، تأثیرگذار بر ارتباطات
هرگز زمانی هیجان انگیزتر برای حرفه ای بودن در ارتباطات وجود نداشته است. ابزار بیشتر و تکنولوژی های بیشتری در دسترس هستند تا به ما در مشاغل مان، راه های جدید برای تخمین آنچه انجام می دهیم و تکامل مستمر در مدل های تجارت و انتظارات از مشتری ها و سازمان ها، کمک می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هرگز زمانی هیجان انگیزتر برای حرفه ای بودن در ارتباطات وجود نداشته است. ابزار بیشتر و تکنولوژی های بیشتری در دسترس هستند تا به ما در مشاغل مان، راه های جدید برای تخمین آنچه انجام می دهیم و تکامل مستمر در مدل های تجارت و انتظارات از مشتری ها و سازمان ها، کمک می کنند.

 

هر چه آن را بنامیم – روابط عمومی، تأثیرگذار بر ارتباطات و یا ارتباطات استراتژیک- مدیران متوجه هستند که روابط عمومی ها نیروی پیش رو در ساخت و حفظ قدرت برندها هستند. آنها این موضوع را درک می کنند که مهارت و خلاقیت برای ارائه پیشرفت های مدیریتی به رسانه ها و روابط عمومی ها نیاز است.


مسایل زیادی وجود دارد که ارتباطات استراتژیک در حال حاضر با آن روبروست. صنعت ارتباطات چندوجهی تر، پیچیده تر و هیجان انگیزتر شده است چرا که بیشتر حرفه ای ها آن را پذیرفته و سازمان های شان را در جهت خلاقیت در تکنولوژی و تجزیه و تحلیل پیش می برند. حرفه ای هایی که می توانند مهارت های جدید کسب کنند و محیط در حال تغییر را به نفع برند، فرصت فوق العاده ای برای ایجاد تغییر کلی در خودشان و پیشرفت کردن دارند. یکی از حوزه هایی که ارتباطات حرفه ای به دستیابی به شهرت در آن ادامه می دهد، خطوط ارتباطی بازاریابی است.

 

قوانین در حال تغییر هستند و تعریف روابط عمومی متفاوت بین روابط عمومی و بازاریابی را سخت و سخت تر می کنند. این نوع جدید از ارتباط به طور مداوم در حال پذیرش رویارویی با چالش های جدید و فرصت های استراتژیک است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد