درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:13   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27428صفحه نخست » دوشنبه، 6 دی 1395 - 12:05
ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (17) / تمدید قرارداد؛ فرصتی برای کسب سود
اهالی کسب و کار روزنامه و مجله به طور عمده حساب ویژه ای روی مشترکان خود باز می کنند. هنگامی که یک خواننده معمولی اقدام به خرید اشتراک روزنامه کند، فروش آن روزنامه برای مدتی هرچند کوتاه تضمین شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اهالی کسب و کار روزنامه و مجله به طور عمده حساب ویژه ای روی مشترکان خود باز می کنند. هنگامی که یک خواننده معمولی اقدام به خرید اشتراک روزنامه کند، فروش آن روزنامه برای مدتی هرچند کوتاه تضمین شده است.

به همین دلیل اغلب مطبوعات چاپی تلاش عمده خود را روی تبدیل مخاطبان معمولی به مشترک دائم روزنامه متمرکز کرده اند. سودی که از این طریق عاید مجلات و روزنامه ها می شود، ارزش صرف هزینه، وقت و تلاش را دارد.

جلب نظر مخاطب به خرید اشتراک مجله شما گام نخست در راستای کسب سود است. با این حال شیوه های گوناگونی در دنیای اهالی مطبوعات برای ترغیب افراد به خرید اشتراک های طولانی مدت وجود دارد.

یکی از ساده ترین این راه ها، استفاده از پیام های مختلف (مانند ایمیل، نامه، پیام از طریق شبکه های اجتماعی و آگهی عمومی) در هنگام اتمام اشتراک مشتریان است. تمدید قرارداد مشترکان اگرچه دقت و ظرافت خاصی را طلب می کند، در عین حال سود تضمین شده ای را نیز برای مجله به همراه دارد.

اگر شما در کسب وکاری فعالیت دارید که به طور معمول با مشتریان خود قرارداد امضا می کنید، استفاده از ترفندهای تمدید قرارداد کمک شایانی به شما خواهد کرد. با این حال نحوه انجام این ترفندها، به دلیل حساسیتش، فراتر از ذکر چند نکته معمولی است. به همین دلیل در ادامه به بررسی نحوه عملکرد یکی از برندها در این زمینه خواهیم پرداخت.

ایده

ایده این بخش براساس طرح رسانه کسب وکار ویلیام رید نوشته شده است. این برند به طور کلی در زمینه ارائه اطلاعات در حوزه های کسب وکاری مختلف فعالیت دارد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر لندن و کراولی واقع است. همچنین این خبرگزاری در شهرهای نیویورک و مونپلیه نیز دفتر خدمات رسانی دارد.

این شرکت که در سال 1861 توسط ویلیام رید بنیانگذاری شده، به طور عمده به دلیل مجله و رسانه دیجیتال خود شهرت فراوانی کسب کرده است. موفقیت های این برند در دنیای مطبوعات بر هیچ کسی پوشیده نیست. یکی از افتخارات دوران حرفه ای من به عنوان یک طراح آگهی، همکاری با این شرکت افسانه ای بوده است. چندی پیش یک تماس از سوی یکی از مقامات شرکت ویلیام رید دریافت کردم که براساس آن طراحی تبلیغ تمدید اشتراک یکی از مجلات این برند به من واگذار شده بود.

اگرچه پیش از این نیز تجربه همکاری با این برند را داشتم، با این حال مانند طراحان تازه کار دچار اضطراب شدم. در هر صورت انجام فعالیت های بزرگ نقطه عطفی در کارنامه حرفه ای افراد خواهد بود. به همین منظور ابتدا به بررسی شیوه نگارش مطالب مجله و به تبع آن گردآوری اطلاعات پرداختم. لازم به ذکر است که گفت وگو با سردبیر مجله نیز کمک شایانی به من در راستای طراحی کمپین برند کرد.

در بخش بعدی این شماره به بررسی نکات کلیدی در راستای طراحی تبلیغات چنین حوزه هایی خواهیم پرداخت. در نگارش نکات کلیدی علاوه بر تجربه شخصی، از سایر طراحانی که سابقه همکاری با برند ویلیام رید و دیگر برندهای مطرح را داشته اند کمک گرفته  شده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3942

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد