درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:47   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27424صفحه نخست » دوشنبه، 6 دی 1395 - 11:45
مهارت‌های مدیریتی
بزرگ‌ترین مدیران اهمیت«درک شدن» را می‌دانند
آلان مولالی، مدیرعامل شرکت خودروسازی فورد، می‌گوید شعار این شرکت «یک فورد، یک تیم و کار کردن با یکدیگر» چیزی بیش از کلماتی ساده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آلان مولالی، مدیرعامل شرکت خودروسازی فورد، می‌گوید شعار این شرکت «یک فورد، یک تیم و کار کردن با یکدیگر» چیزی بیش از کلماتی ساده است. از کارمندان فورد انتظار می‌رود تا پیام وحدت مدیرعامل خود را در کارت‌های‌ ویزیت شرکت به همراه داشته باشند. شعارهای مولالی وحدت هدف شرکت فورد را که به گروه‌های مختلف تقسیم می‌شود، به طرز دیگری بیان می‌کند. ابهام در آن به هیچ وجه وجود ندارد و با واژگان جدید مسوولیت‌پذیری جدید ایجاد می‌کند. او هشدار می‌دهد که کارمندانی که نمی‌توانند در مورد فورد راحت و روان صحبت کنند، نمی‌توانند در شرکت بمانند. این زبان چارچوبی از انتظارات، ارتباطات و رفتار را ایجاد کرده است. زبانی که فورد بدون آن هرگز موفق نمی‌شد.مدیران ارشد جدی و مصمم، صریحا کلمات کلیدی مورد استفاده سازمان‌ها برای توصیف خودشان را بازتعریف می‌کنند. اما بنگاه‌ها نیز نیاز به یک زبان بین‌المللی دارند تا بر هدف خود بیشتر تمرکز کنند.

 

ابهام دشمن کسب‌و‌کار است

زمانی که کلمات مشابه معنای متفاوتی برای افراد مختلف داشته باشند، نتیجه آن عدم تطبیق خواهد بود.رهبران سازمانی دارای بینش، «واژگان ارزشی» می‌سازند که خودسازمان‌دهی، انگیزش و تطبیق را در سازمان آسان‌تر می‌کند.ساده، روشن و مستقیم بودن هرگز تضمینی برای درک شدن ایجاد نمی‌کند. کلماتی که مدیران ارشد می‌گویند و می‌نویسند، بسیار کمتر از تفسیر آنها اهمیت دارد و مولالی این نکته را به‌خوبی دریافته است.به عبارت دیگر، اگر افراد نتوانند به‌طور مفهومی به تقویت و پیشبرد پیام اصلی مدیر اجرایی در داخل و خارج از شرکت کمک کنند، آنگاه قطعا چیزی در مورد همان افراد، پیام مربوطه یا مدیر ارشد اجرایی اشتباه است. در یک شرکت خدمات معتبر وب، مدیر ارشد اجرایی جدید می‌خواهد شرکتش تمرکز بیشتری بر مشتری داشته باشد. او احساس کرد که تجزیه و تحلیل و فرآیندهای موجود در شرکت در بهبود تجربیات مشتری به اندازه کافی موفقیت‌آمیز نبوده است. او به سرعت دریافت که یکی از بزرگ‌ترین موانع در توسعه ابتکارات کنشگرایانه‌تر این بود که افراد او در واژگان موجود زندانی بودند. آنها تلاش‌های او برای تمرکز بر مشتری را با تشدید تلاش‌های موجود تفسیر می‌کردند؛ نه توصیف روش‌های نو برای افزودن ارزش جدید.

پس از هفته‌ها ناامیدی، او دریافت که بهبودی که خواستار آن بود را به‌دست نمی‌آورد؛ مگر اینکه مکالمات شرکت او پیرامون مشتریان تغییر یابد. او شروع به تمرکز بر احساس مشتریان پس از تعامل با خدمات شرکت کرد. او مدیران محصول را وادار به ارتقای تجربه کاربر کرد و نه فقط بالا بردن امتیاز رضایت مشتری. موفقیت که بیشتر امری تدریجی‌ است تا آنی، به این معنا است که این مدیر ارشد اجرایی به توصیف افرادش از ابعاد ارزش جدید مشتری توجه بیشتری کرد؛ ابعادی که آنها را پیش‌بینی نکرده بود و افراد به آرامی به توصیف تعهد و تجربه مشتری از روش‌هایی که به لحاظ کیفی متفاوت بود، روی آوردند. اکنون این مدیر ارشد اجرایی و سیکل رهبری او برای تعیین اینکه می‌خواهند «واژگان ارزشی» آنها تا چه حد پویا باشد در تلاش هستند: چه کلماتی باید «پایدار» باشد و چه کلماتی نیاز دارند تا به‌طور مداوم همراه با تکنولوژی و تجزیه و تحلیل رشد کنند.

در صنعتی که در حال تغییر است، دستور زبان فرد مافوق حتی مهم‌تر از مدیران ارشد اجرایی است. به عنوان مثال، ساتیا‌نادلا از شرکت مایکروسافت از نظر زبان‌شناختی از یک میراث نرم‌افزاری ویندوز/ آفیس اختصاصی به پردازش ابری، پلت‌فرم و سیستم‌های باز، حرکت کرده است. اکنون «یادگیری ماشین» بخش جدایی‌ناپذیری از واژگان ارزشی جدید مایکروسافت است.او می‌گوید: «زمانی که از آفیس 365 (هدف از پروژه آفیس 365 انتقال «ورد» و «اکسل» از رایانه‌ها به داخل ابرهای محاسباتی است) استفاده می‌کنید، به این سادگی نیست که شما به سیستم ابری به‌عنوان یک مکانیزم ارسال جدید، تغییر جهت می‌دهید، بلکه در مورد هوشی است که به این اپلیکیشن تزریق می‌شود. بنابراین ما برای مثال در حال استفاده از همان مفاهیم شبکه‌های عصبی برای ارسال به یک اینباکس متمرکز (focused inbox) هستیم

اما چالش جهانی مایکروسافت این نیست که مدیر ارشد اجرایی آن، تا چه حد خوب یک دیدگاه نوآوری را بیان می‌کند؛ بلکه این است که تیم فروش، بازاریابان، مدیران پروژه و کدنویسان آن تا چه حد خلاقانه این ایده‌ها را به فعالیت‌های متقاعدکننده تبدیل می‌کنند. این شرکت نیاز به واژگان جدید برای بیان وجهه به شدت نوآورانه خود دارد.ما در خدمات مالی این مورد را می‌بینیم (یا به عبارت دقیق‌تر، می‌شنویم)؛ جایی کهblock chain و ساختارهای جدید پرداخت/ واریز به‌طور عمیق مدل‌های کسب‌و‌کار را تغییر می‌دهند. (بلاک‌چین در واقع یک پایگاه داده غول‌پیکر است که تمامی معاملات بیت‌کوین در آن ثبت می‌شوند. این سیستم به جای مستقر شدن در یک قدرت مرکزی روی هزاران گره کامپیوتری مستقل توزیع شده است. این روش باعث می‌شود که احتمال اشتباه بودن اطلاعات آن به صفر برسد.)

البته موسسان کارآفرین نسبت به جانشینان خود مالکیت بیشتری بر شعارهای شرکت دارند. در واقع خالق یک شرکت مالک واژگان سازمان است و بر آنها تاثیر می‌گذارد. اما هر مدیر ارشد اجرایی که تغییر را هدایت می‌کند و با اختلال مواجه است به افراد و سیستم‌هایی به موقع نیاز دارد تا این اطمینان را حاصل کند که کلمات کلیدی سازمان تماما درک می‌شوند.شناخت اهمیت درک شدن چیزی است که از مدیران بزرگ، پیام‌دهندگانی بزرگ می‌سازد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3941

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد