درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:52   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27421صفحه نخست » دوشنبه، 6 دی 1395 - 02:34
افزایش ۲۷ درصدی درخواست اطلاعات دولت‌ها از فیس‌بوک
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دولت‌ کشورهای مختلف جهان در نیمه اول سال ۲۰۱۶ بیش از ۶۰ هزار بار از فیس بوک اطلاعات خصوصی کاربران این شبکه اجتماعی را درخواست کرده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دولت‌ کشورهای مختلف جهان در نیمه اول سال ۲۰۱۶ بیش از ۶۰ هزار بار از فیس بوک اطلاعات خصوصی کاربران این شبکه اجتماعی را درخواست کرده‌اند.

براساس گزارش همشهری آنلاین به نقل از فاکس‌نیوز، آمارهای جدید نشان می‌دهد میزان درخواست دولت‌ها برای دریافت اطلاعات خصوصی کاربران نسبت به نیمه دوم سال 2015 نزدیک به 27 درصد افزایش داشته‌است.

شرکت فیس‌بوک می‌گوید تمامی درخواست‌ها را به دقت بررسی می‌کند تا به ویژه در شرایط اضطراری که احتمال بالای خطر و آسیب‌دیدگی وجود دارد، شایستگی درخواست‌ها را تایید کند. فیس‌بوک در 80 درصد از موارد درخواست دولت‌ها را برآورده ساخته‌است.

افزایش 27 درصدی نیمه اول سال 2016 نسبت به افزایش 13 درصدی میان دو نیمه سال 2015 و افزایش 18 درصدی میان نیمه دوم سال 2014 و نیمه اول سال 2015 بسیار قابل توجه‌است. اکثریت درخواست‌ها از سوی آژانس‌های دولتی در آمریکا بوده‌اند که رایج‌ترین آنها درخواست‌های مرتبط با حکم تجسس بوده‌اند، در واقع 13742 مورد از 23854 درخواست مرتبط با حکم جستجو توسط ماموران امنیتی یا پلیس بوده‌است.

دیگر موارد درخواست‌ها در آمریکا به ردیابی آدرس آی‌پی و یا احضاریه‌های دادگاه مرتبط بوده‌اند. همچنین 499 درخواست محرمانه تحت قانون FISA تسلیم فیس‌بوک شده‌است. شرکت‌ها اجازه انتشار جزئیات چنین درخواست‌هایی را ندارند و انتشار آمار کلی مربوط به آنها را نیز باید با تاخیری 6 ماهه انجام دهند.

فیس‌بوک همچنین اعلام کرده میزان درخواست حذف محتوا از شبکه اجتماعی‌اش در سرتاسر جهان 84 درصد کاهش داشته‌است و بیشتر درخواست‌های دریافتی در این حوزه به حذف تک عکسی از حمله تروریستی سال 2015 در پاریس مربوط بوده‌است.

معاون مشاور عمومی فیس بوک می‌گوید این شرکت در مخفیانه‌ای برای جاسوسی دولت‌ها از کاربرانش باز نکرده‌است و در عین حال با همکاران خود در این صنعت و در جامعه مدنی تلاش می‌کند تا دولت‌های سرتاسر جهان را وادار به متحول کردن سیستم تجسس کند به شکلی که علاوه بر حفظ ایمنی و امنیت کاربران،‌به حریم خصوصی آنها نیز احجترام گذاشته شود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد