درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:01   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27414صفحه نخست » یکشنبه، 5 دی 1395 - 15:52
تغییر استراتژی تبلیغ آن-لاین داعش / گوگل، فیس بوک و توییتر به حمایت از داعش متهم شدند!
تحلیلگران مسایل امنیتی معتقدند که تلفات اخیر داعش، باعث شده این سازمان تروریستی استراتژی تبلیغ آن-لاین خود را تغییر داده و به جای تشویق طرفداران به سفر به سوریه و عراق جهت پیوستن به صفوف داعش، آنها را به انجام عملیات تروریستی هماهنگ در داخل خاک کشورهایشان تحریک کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خانواده های سه نفر از قربانیان حمله تروریستی به کلوپ شبانه Pulse در اورلاندو – فلوریدا، فیس بوک، توئیتر و گوگل را به دلیل حمایت از گروه تروریستی داعش برای جذب افراد به افراط گرایی از طریق رسانه های اجتماعی، متهم کردند.

به گزارش Fox News، در دادخواستی که به دادگاه ارائه شده، این سه شبکه رسانه ای به فراهم نمودن امکان باز کردن حساب توسط اعضا و رهبران داعش جهت انتشار تبلیغات افراط گرایانه، دریافت کمک مالی و جذب نیروی جدید، متهم شده اند.

عمر متین، مهاجم مسلحی که حمایت اش از داعش را اعلام کرد، 12 جون سال جاری با حمله به کلوپ شبانه 49 نفر را به قتل رساند. به گزارش پلیس، متین قبل از ترتیب دادن این حمله، ویدیوها و تبلیغات اسلامگرایان افراطی را از طریق رسانه های اجتماعی تماشا کرده بود.

شاکیان اعضای خانواده سه تن از قربانیان به نام توین کرازبی، خاویر خورخه-رایز و خوان رامون گوئرمو می باشند.

رسانه های اجتماعی طی چند سال اخیر به طور فزاینده ای، به یکی از ابزارهای موثر جذب نیرو و تبلیغ عقاید افراط گرایانه توسط داعش تبدیل شده است.

تحلیلگران مسایل امنیتی معتقدند که تلفات اخیر داعش، باعث شده این سازمان تروریستی استراتژی تبلیغ آن-لاین خود را تغییر داده و به جای تشویق طرفداران به سفر به سوریه و عراق جهت پیوستن به صفوف داعش، آنها را به انجام عملیات تروریستی هماهنگ در داخل خاک کشورهایشان تحریک کنند.

این اتهام در حالی مطرح شده که دست اندرکاران یوتیوب، توییتر و فیس بوک با استفاده از نرم افزارهای خودکار برای تشخیص پست هایی که مقررات و شرایط تعیین شده از سوی آنها را نقض می کند و خشونت را ترویج می کنند، تلاش می کنند. آنها همچنین کاربران را تشویق می کنند که در صورت مشاهده چنین پست ها و فعالیت هایی، مورد را گزارش کنند. دست اندرکاران رسانه های اجتماعی، بر روی ایجاد ابزارهایی متمرکز شده اند که بتوانند تبلیغات افراط گرایانه و تروریستی را از وب سایت ها حذف کنند.

مسوولین توییتر و گوگل در مورد شکایت مطرح شده بر علیه خود اظهار نظر نکردند، اما مسولین فیس بوک با انتشار بیانیه ای، ضمن ابراز همدردی با خانواده های قربانیان، تاکید کردند که در صورت دریافت گزارش در مورد پست های با مضمون تروریستی و افراط گرایانه بلافاصله آنها را حذف می کنند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد