درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:47   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27391صفحه نخست » شنبه، 4 دی 1395 - 12:29
رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه:
۹۸ درصد کالای قاچاق IT در فروشگاه‏های اینترنتی است
رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه با بیان اینکه ۹۸ درصد کالای قاچاق IT در فروشگاه‏های اینترنتی است، گفت: از سال آینده فقط شرکت‌هایی که نماد گارانتی را دریافت کنند حق ارائه خدمات پس از فروش را دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه با بیان اینکه ۹۸ درصد کالای قاچاق IT در فروشگاه‏های اینترنتی است، گفت: از سال آینده فقط شرکت‌هایی که نماد گارانتی را دریافت کنند حق ارائه خدمات پس از فروش را دارند. سیدمهدی میرمهدی بر ساماندهی خدمات پس از فروش در حوزه بازار فناوری اطلاعات و کالاهای دیجیتال از سوی این اتحادیه تاکید کرد و گفت: براساس قانون حمایت از فروشندگان، تنها، شرکت‌هایی که دارای نماد گارانتی هستند اجازه ارائه خدمات به مشترکان را دارند. وی با بیان اینکه آیین‌نامه خدمات پس از فروش در پایان سال 93 آماده و به سازمان حمایت از مصرف کننده ارسال شد، گفت: با انعقاد قرارداد با این سازمان، بازرسی و نظارت بر خدمات پس از فروش در حوزه کالاهای فناوری اطلاعات از سوی اتحادیه صنف رایانه آغاز شده است.

 

میرمهدی افزود: برای اجرایی شدن بحث ساماندهی و نظارت بر خدمات پس از فروش در این حوزه، کارگروهی تشکیل شد و این کارگروه شروع به ارزیابی و ممیزی کرد. هم‌اکنون نیز 50 شرکت، مجوز خدمات پس از فروش را در حوزه فناوری اطلاعات و رایانه‌ای از این کارگروه دریافت کردند. رئیس اتحادیه فناوران رایانه با بیان اینکه سازمان حمایت از مصرف کنندگان، برای این تعداد شرکت، مجوز‌های لازم را صادر کرده است، ادامه داد: از شرکت‌هایی که نماد گارانتی را دریافت کردند، کارگروهی برای ارزیابی بازار تشکیل شده است.

وی جلوگیری از قاچاق کالا، اطمینان از اصالت کالا، رعایت حقوق مصرف‌کننده و کنترل بازار را که پیش از این با ظهور گارانتی‌های نامعتبر، اصالت بازار را تحت‌الشعاع قرار داده بود، از اهداف ایجاد نماد گارانتی برشمرد و اظهار کرد: از سال آینده تمامی شرکت‌هایی که نماد گارانتی را دریافت کنند حق ارائه سرویس خدمات پس از فروش در ایران را دارند و با برچیده شدن گارانتی‌های غیرمعتبر، اصالت بازار به صنف فناوری اطلاعات برمی‌گردد. میرمهدی با بیان اینکه مجوز صادر شده یکساله است، گفت: میزان توانمندی و ارائه خدمات به مصرف‌کننده، گستردگی خدمات پس از فروش در سطح کشور و میزان توانمندی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از شاخص‌هایی است که در ارزیابی و اعطای مجوز به این شرکت‌ها نقش داشته است. وی با بیان اینکه 98 درصد قاچاق در محصولات فناوری اطلاعات در سایت‌های فروش مجازی دیده می‌شوند، اظهار کرد: سایت‌های فروشگاهی از امسال باید زیر نظر اتاق اصناف فعالیت کنند و از بالغ بر 8 هزار سایت فروشگاهی، تنها تعداد کمی از آنها مجوز دریافت کرده‌اند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3940

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد