درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 07:33   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27385صفحه نخست » جمعه، 3 دی 1395 - 12:31
گذراندن بیش از حد وقت در شبکه‌های اجتماعی باعث "غمگینی" می‌شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتیجه یک تحقیق نشان می‌دهد که گذراندن بیش از حد وقت در ایام کریسمس در فیس بوک و تماشای عکس‌های تعطیلات و خانواده‌های "ایده ال" احتمالا بیشتر باعث غمگینی شما می‌شود تا شادمانی.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتیجه یک تحقیق نشان می‌دهد که گذراندن بیش از حد وقت در ایام کریسمس در فیس بوک و تماشای عکس‌های تعطیلات و خانواده‌های "ایده ال" احتمالا بیشتر باعث غمگینی شما می‌شود تا شادمانی.

این تحقیق در یکی از دانشگاه‌های کپنهاگ در دانمارک انجام شده است.

براساس این تحقیق استفاده بیش از حد از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند باعث بروز حس حسرت و حسادت شود.

این تحقیق به ویژه درباره تاثیر منفی وقت‌گذرانی در شبکه‌های اجتماعی بدون آن که با کسی از طریق این شبکه‌ها در ارتباط باشیم، هشدار داده است.

در این تحقیق به کاربران توصیه شده که در ایام کریسمس از این شبکه‌ها فاصله بگیرند.

بررسی بیش از یک هزار شرکت‌کننده در این تحقیق که اکثر آن‌ها زن بودند نشان داده که "استفاده منظم از شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک می‌تواند بر روی احساسات مثبت و همچنین حس رضایت از زندگی تاثیر منفی داشته باشد".


"مقایسه‌های اجتماعی غیرواقع بینانه"
محققان نسبت به ایجاد حس حسادت و تغییر حالت کسانی که ساعات طولانی از وقت خود را به خواندن داستان‌های دیگران در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند، هشدار داده‌اند.

به گفته آنها این مسئله باعث ایجاد مقایسه اجتماعی غیرواقع‌بینانه در بین این قبیل کاربران می‌شود.

در این تحقیق گفته شده که مشارکت فعالانه در گفتگو و ارتباط با سایرین در شبکه‌های اجتماعی ظاهرا تجربه بسیار مثبت‌تری را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

نتایج این تحقیق در ژورنال روانشناسی سایبری، شبکه‌های اجتماعی و رفتاری منتشر شده است.

براساس این تحقیق، نظریه دیگر برای بهبود سلامتی، توقف کامل استفاده از شبکه‌های اجتماعی به مدت یک هفته است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد