درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 مهر 1399 - 22:37   

اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی

  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی


ادامه ادامه مطلب یک

بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا

  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا

  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی و فرار از واقعیت‌ها!
  بازدید مسول وکارشناسان روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب از مراکز بهزیستی
  گزارش برگزاری وبینار تخصصی نظرسنجی و روابط عمومی برتر
  زمانی یک سازمان موفق خواهد بود که روابط‌عمومی پویا یی داشته باشد
  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی
  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
  اشتباهات در فروش
  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق
  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27379صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 1 دی 1395 - 16:18
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های مجموعه وزارت اقتصاد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای تابعه، بانکها و بیمه ها برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای تابعه، بانکها و بیمه ها برگزار شد.


به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، در این نشست سیدمالک حسینی با اشاره به قدمت چهار ساله شورای هماهنگی روابط عمومی های این وزارتخانه گفت: وزارت اقتصاد هم در تشکیل این شورا و هم در برگزاری منظم آن در بین سایر وزارتخانه ها پیشگام و برتر بود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد با بیان اینکه این شورا از سه کمیسیون تخصصی بانکها، بیمه ها و سازمانهای تابعه تشکیل شده گفت: در این نشستها مسایل مشترک طرح و در خصوص اجرای برخی پروژه های خاص تصمیم گیری می شود.

ارائه گزارش توسط دبیران کمیسیون های شورا، بحث و بررسی در خصوص برنامه های دهه مبارک فجر و تشریح پروژه کمپین اطلاع رسانی دستاوردهای وزارت اقتصاد از جمله موضوعات طرح شده در این نشست بود.

در ادامه این نشست رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به نقش و ابعاد مختلف رسانه های سنتی و شبکه های اجتماعی در زندگی بشر گفت: شرکتها و بنگاههای اقتصادی بیش از گذشته به رسانه ها نیازمند هستند.

پورکیانی افزود: امروزه رسانه ها نقش مهمی در حیات و ممات شرکتها دارند بنابراین نقش روابط عمومی ها به دلیل اینکه رابط بین رسانه و سازمان هستند بیش از گذشته احساس می شود.

وی تاکید کرد: باید با رویکرد جدید به روابط عمومی ها نگاه کنیم.

مدیرعامل بیمه ایران تصریح کرد: اگر از پتانسیل شورای هماهنگی روابط عمومی های مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به خوبی استفاده شود می توان انعکاس خوبی از این وزارتخانه ارائه کرد.

پورکیانی با اشاره به قدمت 82 ساله شرکت بیمه ایران گفت: این شرکت با 206 شعبه و ده هزار نمایندگی و پرداخت روزانه 24 میلیارد تومان خسارت به مردم، بالاترین حجم خدمات بیمه ای را با بهترین کیفیت ارائه می کند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک چرخه عمر محتوا


  استراتژی‌های پاسخگویی به سوالات مشتریان


  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق


  چگونه تنوع را در محل کار افزایش دهیم؟


  اشتباهات در فروش


  تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگل


  انتشار بیش از ۶ هزار خبر در شبکه‌های اجتماعی دانشگاه بیرجند


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  6 نکته برای بهبود استراتژی روابط عمومی آنلاین در زمان شیوع کرونا


  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی