درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 01:00   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27369صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 30 آذر 1395 - 12:24
چگونه می توانیم بدرخشیم ؟
مهندس حسین کاشانی نیا مدیرعامل شرکت دنیای اشانتیون - زمانی که خود را از رقبای دیگر متمایز می کنید، آن گاه مشتری نیز با شما همانند طلایی درخشان و کمیاب رفتار می کند ونه هوایی بی رنگ و بو که همه جا به فراوانی یافت می شود. برای آن که مانند طلا بدرخشید، چاره ای ندارید جز آن که متمایز فکرکنید تا بدرخشید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این روزها تهیه هدیه مناسبی که مخاطب تان از ته دل دوست بدارد کار سختی است. موضوع کارایی یک هدیه خوب امر بسیار مهم و روانشناختی برای یک مدیر متخصص در تهیه امور هدایا می باشد. انتخاب و شنیدن صدای صریح مخاطب شما به آنچه که او می گوید دوست می دارم و از آن خوشم می آید که داشته باشم بهترین گزینه برای سورپرایز کردن مخاطب شما می باشد. یادتان باشد فقط چیزی را که آنها می خواهند و کارا بوده بیش از پیش آنها را خوشحال می کند. به علایق و نیازهای دور از دسترس مخاطبین تان توجه کنید.

 

 تناسب زمان، فصل و مناسبت تهیه یک کادوی کاربردی را نباید از نظر دور داشت. تا به حال از دست یک باغبان محلی یک نارنج خوش رنگ و خوشبو و زیبا را هدیه گرفته اید در آن زمان چه حسی را داشته اید. از تکرار خرید هدیه آنچه با سلیقه افراد سنجیده می شود و در آن سایز و رنگ دخیل هستند پرهیز نمایید و این در آقایان بیشتر به چشم می خورد چون تواتایی خرید در آنها کمی متفاوت تر است.


آنچه نوآوری و کم اطلاعی از آن باعث عدم خریدشان تا به امروز برای شما شده برای دیگر افراد هم همین کم اطلاعی باعث عدم تهیه اش می شود و این موضوع مهمی است برای تهیه کادویی که در نظر اول جلب توجه می کند. " نیاز" هر فرد به هر کالای جدید و مدرن است و این لحظه شما شادی را به زیر پوست مخاطب خود برده اید و شادی ماندگار خواهد شد و احساس آنچه شما برای ایشان تهیه نموده اید.


هدیه با پیام همکاری
چرا ایده آل نسل جدید برای هدیه گرفتن لوازم جانبی موبایل و اقلام الکترونیک است؟
حضور پرقدرت یک سازمان در ایفای شرح خدمات راهکارهای متفاوتی را می پسندد و یک مدیر ارشد روابط عمومی در کشور ایران با مشکلات فراوانی بابت ارزیابی افراد و رسانه ها مواجه می باشد. همه افراد جامعه ما با فلسفه عیدی و هدیه آشنا هستند. در روزگار قدیم در ماه های آخر سال همیشه با پیدا کردن یک دسته پول نو همراه بود جهت عیدی سال نو و این هدیه با فواید و برکت در زندگی مردم شرق عجین شده است. بطور مثال ما درماه های قبل از سال جدید به دنبال پاکت های زیبا و مقدار بی شماری از پول های نو برای دادن عیدی بودیم و این تا به حال ادامه دارد در ایران هم تا همین سال های اخیر بیشتر به جهت پس انداز و پشتوانه، پول را بهترین هدیه می دانستند، ولی با تغییر سلیقه های مردم و پایین آمدن ارزش واحد ریال پیشنهاد در این است که با انتخاب یک کالای سودمند و جدید در عین صرفه هزینه از اطرافیان تقدیر و تشکر لازم انجام می شود.

خواننده گرامی آیا شما تا به حال در ذهن خود به این سوال ها پاسخی داده اید؟
چند مناسبت در پیش رو دارید؟
تمایل به خرید چه نوع کالاهایی دارید و نیازشما در حال حاضر چیست؟
پرسش اول: مشتری واقعی ما کیست و وظیفه ما نسبت به آن چیست؟
پرسش دوم: ماموریت واقعی سازمان ما چیست و می خواهد در این مسیر به کجا برود؟
پرسش سوم: مزیت نسبی برند شما در چیست؟
پرسش چهارم: آیا کاری هست که برای رسیدن به نتایج بهتر بخواهید انجام دهید؟
پرسش پنجم: طرح و نقشه امسال شما برای تاثیر گذاری بیشتر روی مخاطبین تان چیست؟
پرسش ششم: با محتواترین کاری که در گسترش ارتقای روابط عمومی انجام داده اید چه بوده است؟
پرسش هفتم: انتخاب شما به عنوان روابط عمومی برتر را دوست دارید "چرا"؟
پرسش هشتم: بهترین کلام و بهترین جمله ای را که می توانید در این عصر طلایی ارتباطات بگویید را بنویسید.
پرسش نهم: با شجاعت از خود تعریف کنید و در یک کلام توانمندی تان در عرضه کاری تان انجام چه کاری بوده است؟
پرسش دهم: اغلب وقتی با نگاهی انتقادانه به خطاهای رفتاری دیگران می نگریم با انسان های غیرمنطقی و پراشتباهی مواجه می شویم که خیلی از ما در امور جاری زندگی شان موفق تر بوده و هستند "چرا "؟


متمایز کردن محصولی که عرضه می کنید کاری سخت و دشوار است و نیاز به زیرکی و هوشمندی فراوانی دارد؛ اما برای زنده ماندن چاره ای جز آن نیست. شما در عرصه رقابت، تنها نیستید و هزاران نفر دیگر هم کالا یا خدماتی مشابه را عرضه می کنند. شما نمی توانید رقبای تان را خفه کنید تا یگانه عرضه کننده آن محصول باشید؛ اما با متمایز کردن خود و محصول تان در هیاهوی این بازار پر سر و صدا، صدای تان شنیده می شود و در ازدحام این میدان رقابت دیده می شوید.


زمانی که خود را از رقبای دیگر متمایز می کنید، آن گاه مشتری نیز با شما همانند طلایی درخشان و کمیاب رفتار می کند ونه هوایی بی رنگ و بو که همه جا به فراوانی یافت می شود. برای آن که مانند طلا بدرخشید، چاره ای ندارید جز آن که متمایز فکرکنید تا بدرخشید.


بازار همیشه بزرگ تر از کسب و کارهاست. در هر لحظه از زمان، صدها عامل گوناگون از درون و بیرون به بازار شکل می دهند که برآیندشان باعث می شود، بازار به هر سویی حرکت کند. باید در هر لخظه خود رابا ضرب آهنگ بازار هماهنگ کنید و هرگز فریب موفقیت های گذشته تان را نخورید. بازار اقیانوسی پرتلاطم است و به جای آنکه در برابر موج هایش ایستادگی کنید، بهتر است موج سواری بیاموزید تا همیشه بر قله ی امواج بایستید.


اما اگر روزی روزگاری خودتان را دیدید که بر صندلی چرمی مشکی تان تکیه زده اید و با نگاهی عاقل اندرسفیه به همه می نگرید و در دل احساس می کنید تمامی علم و دانش جهان را نزد خوددارید و دیگر نیازی به تبلیغات و متمایز بودن ندارید، آن گاه یقین ئبدانید شکست در یک قدمی شماست!


شما نیز اگر می خواهید در زندگی و کسب و کارتان شاهد معجزه ای شگفت انگیز باشید، کافی است از دیوار قلب مشتری بالا بروید و شادی را به خانه هموطنان خود ببرید.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد