درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 21:18   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

حسن خسروی گزینه مطرح معاونت منابع انسانی شهرداری تهران شد

  حسن خسروی گزینه مطرح معاونت منابع انسانی شهرداری تهران شد


ادامه ادامه مطلب دو

تقدیر گوگل از مخترع صفحه گرامافون

  تقدیر گوگل از مخترع صفحه گرامافون


ادامه ادامه مطلب سه

نقش توییتر در انتشار اخبار دروغ

  نقش توییتر در انتشار اخبار دروغ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی تنها واحدی که در سازمانها به فراموشی سپرده شده اند
  حسن خسروی گزینه مطرح معاونت منابع انسانی شهرداری تهران شد
  استاندار اردبیل: کارآمدی روابط عمومی ها عملکرد دولت را بهتر نشان می دهد
  نایب رئیس اتاق بازرگانی شیراز: فعالیت روابط عمومی با کار تبلیغاتی متفاوت است
  خلاقیت روابط عمومی موجب اثربخشی بیشتر اقدامات می‎شود
  مدیریت به سبک روابط عمومی
  تقدیر از عملکرد بانک ملی ایران برای ایجاد شفافیت در معاملات دولتی
  انتقاد امام جمعه تبریز از روابط عمومی‌های متملق
  در همایش مدیران روابط عمومی مازندران عنوان شد: فقط از روابط عمومی‌ها تبلیغ خواسته‌ایم
  11 مهارت اساسی یک ارتباط موفق
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27323صفحه نخست » گفتگویکشنبه، 28 آذر 1395 - 08:29
فرید قاسمی: کارگزاران روابط عمومی باید به اهمیت تولید محتوا اعتقاد داشته باشند
در حوزه روابط عمومی نباید افرادی به کار گرفته شوند که از سر رفع تکلیف یک سری فعالیت‌ها را انجام دهند بلکه باید از کسانی استفاده کرد که به اهمیت تولید محتوا اعتقاد داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرید قاسمی در گفتگو با ستاد خبری سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با بیان این مطلب گفت: باید تجربه‌های درونی سازمان‌ها به شکل مکتوب در آید و در غالب میراثی برای آیندگان و امروزی‌ها باشد و از آن بهره‌مند شوند، که در این بخش کار نظام‌مند و ساماندهی شده برای تولید محتوا کمتر وجود دارد.


وی می‌افزاید: یکی از نشانه‌های این که محتوایی تولید می‌شود ولی به کار گرفته نمی‌شود، این است که شاهد دوباره‌کاری‌ها و تکرارها هستیم.


وی با اشاره به این مطلب که ما در یک دوران گذار تاریخی قرار داریم، همه‌ ملت‌ها و کشورها در همین دوران گذار، سرنوشت خود را ترسیم می‌کنند، گفت: در کشور ما شرایطی ایجاد شده که توسعه فن‌آوری‌ها نوعی جبر پدید آورده و ما در حال پوست‌اندازی هستیم. در نقطه گذار و تصور این است همه مسائلی که در جامعه جریان دارد به فضای وب منتقل می‌شود و جامعه بدون کاغذ در سازمان مطرح شده است.


این مورخ تاریخ مطبوعات ایران تصریح کرد: در چنین شرایطی اگر موفق شویم محتوای خوب و درستی آماده کنیم و ارائه دهیم کار تخصصی در حوزه‌ تولید محتوا انجام گرفته است. در واقع در این بخش نیز باید هر کس در حوزه‌ تخصصی خود آفریننده‌ محتوا باشد، به این منظور که نسبت به موضوعی که در مورد آن مطلب ارائه می‌شود اشراف کامل داشته باشد تا بتواند مستندسازی کرده و آن محتوا را به کار گیرد.


قاسمی اظهار کرد: تولید محتوا، پایه‌ رشد و توسعه و پیشرفت است و لذا به همین جهت نباید دست کم گرفته شود. در واقع بیش از آن باید به فکر پژوهش و به کارگیری آن محتوا باشیم. چرا که اگر این حلقه‌های به هم پیوسته تحقق نیابد و نتوانیم محتوا را به کار بگیریم به مقصود نمی‌رسیم.


وی گفت: به نظر من در حوزه روابط عمومی نباید افرادی به کار گرفته شوند که از سر رفع تکلیف یک سری فعالیت‌ها را انجام دهند بلکه باید از کسانی استفاده کرد که به اهمیت تولید محتوا اعتقاد داشته باشند.


دکتر فرید قاسمی گفت: هر سازمان و نهادی باید در ظرف خود ارزیابی شود، ما شاهد هستیم در برخی سازمان‌ها فهم و اندیشه و منظومه‌ فکری حاکم است و نشانه‌های آن را می‌توان از عملکرد بیرونی آن‌ها تشخیص داد، یعنی محتوای علمی با فهم و اندیشه تولید شده در نظام عملکردی یک سازمان مشهود است. در مقابل نیز شاهد هستیم برخی عملکردها کاملاً نشانه‌ آن است که کارها از سر رفع تکلیف انجام می‌شود.


وی در پایان گفت: محتوای علمی در روابط عمومی اگر بر پایه‌ هوشمندی و نتیجه تولید شود می‌تواند مقدمه‌ای برای کارهای بعدی و گام‌های مثبت سازمان قلمداد شود.

 

گفتنی است سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با موضوع "روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا"، با حمایت انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، انجمن بین المللی روابط عمومی، انجمن متخصصان روابط عمومی و برخی دانشگاه های خارجی و داخلی و با شرکت استادان، مدیران و کارشناسان صاحب نام، 19 دی ماه 1395در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار خواهد شد.


علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی کنفرانس www.irancpr.ir رجوع نمایند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران (1397)


  زمانی که بزرگترین شبکه سراسری خبر و توزیع در یک کشور آسیایی، در ایران تکمیل شد


  گذری و نظری بر سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران


  "رهگذر" سرپرست جدید روابط عمومی شرکت توسعه شد


  نقش روابط عمومی در تنظیم و بهبود ارتباطات سازمانی


  شرکت گوگل چطور با استفاده از اطلاعاتی که از خودتان کسب کرده، آینده را به شما می فروشد


  نشست مدیرعامل با اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی


  آیا بازدید روزانه ایرانیان از تلگرام دو برابر شد؟


  هنگام خواب با موبایل و فضای مجازی نباشید


  تحول در دنیای روابط عمومی با گسترش ابزارهای ارتباطی پرسرعت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی