درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:41   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27319صفحه نخست » چهارشنبه، 28 آذر 1397 - 14:01
آغاز انتشار روزنامه در یکشنبه ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هجدهم دسامبر 1796 «بالتیمور مانیتور Baltimor Monitor » دومین روزنامه در جهان مسیحیت شد که در روز یکشنبه انتشار یافت. نخستین روزنامه ای که در روز یکشنبه انتشار یافت و هنوز به انتشار خود ادامه می دهد، ابزرور (چاپ لندن) بود که چهارم دسامبر 1791 نخستین شماره خودرا به توزیع داده بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هجدهم دسامبر 1796 «بالتیمور مانیتور Baltimor Monitor » دومین روزنامه در جهان مسیحیت شد که در روز یکشنبه انتشار یافت. نخستین روزنامه ای که در روز یکشنبه انتشار یافت و هنوز به انتشار خود ادامه می دهد، ابزرور (چاپ لندن) بود که چهارم دسامبر 1791 نخستین شماره خودرا به توزیع داده بود.


«بالتیمور مانیتور Baltimor Monitor » از دسامبر 1796 به انتشار خود در یکشنبه ها ادامه داد که بعدا انتشار روزنامه در یکشنبه ها عمومیت یافت. دهها سال است که نسخه یکشنبه روزنامه های کشورهایی که این روز در آنجا تعطیل هفتگی است حاوی آگهی بیشتر به ویژه آگهی های «مردم به مردم ـ نیازمندیها که این آگهی ها از آغاز قرن 21 عمدتا اینترنتی شده اند» و اعلان های مربوط به فروش کالا با بهای ارزانتر (سیل) و حراج و کوپن های تخفیف است. محتوای روزنامه ها در یکشنبه ها عمدتا فیچر، مقاله (نظر)، گزارش های تصویری، کاریکاتور و مطالب آموزش عمومی است تا خبر مطلق.


روزنامه های یکشنبه در صفحات بیشتری چاپ می شوند و پری پرینت (ضمیمه) بیشتری دارند و بهای تکفروشی شان هم بیشتر است. [پری پرینت عبارت است از جزوه ها و اعلانات چند صفحه ای با کاغذ اعلا که افراد و موسسات ذینفع جداگانه چاپ و به روزنامه می دهند تا به ضمیمه خود ـ لای صفحات ـ توزیع کند]. از آنجا که در این روزنامه ها در یک سکشن تمام، خلاصه رویدادهای هفته با تصاویر مربوط چاپ می شود مخاطبانی که وقت روزنامه خواندن در طول هفته را ندارند تنها شماره یکشنبه ها را مشترک می شوند و یا آن را از صندوق های سکه ای به دست می آورند. باید دانست که تعطیل یکشنبه ها توسط امپراتوران روم باستان [قبل از میلاد] برقرار شده و ربطی به مسیحیت نداشته و کلیساها از آن برای دعوت علاقه مندان به دعا استفاده کردند که عمومیت یافته است.


ابزرور The Observer توسط یک انگلیسی به نام W. S. Bourne در دسامبر 1791 تاسیس شد که برادرش به او کمک می کرد. این نشریه روش لیبرالیستی داشت و مطالب متمایل به سوسیال دموکراسی منتشر می کرد. دیری نگذشت که سرمایه ناشر به اتمام رسید و از برادر خود خواست که برای دریافت کمک از دولت با یک مقام ارشد تماس بگیرد. دولت انگلستان به این شرط که ابزرور از روش هوادارای از سوسیال دمکراسی دست بردارد حاضر به دادن کمک شد. این تغییر روش باعث ریزش مخاطبان ابزرور شد و دو برادر در سال 1807 تصمیم گرفتند که از دریافت کمک مالی از دولت صرفنظر کنند.


ناشر ابزرور برای نشان بازگشت به روش سابق، لویس داکسLewis Dox را که شهرت به چپ نویسی داشت سردبیر روزنامه کرد و 27 سال اورا تغییر نداد. از آن زمان رسم بر این شده است که ناشران روزنامه ها و مدیران شبکه های تلویزیونی بکوشند تا سردبیر اخبار را بر حسب وضعیت روز و خواست مخاطبان انتخاب کنند و حتی الامکان اورا تغییر ندهند و اگر تغییر ضرورت داشته باشد سردبیر را اخراج نکنند بلکه به صورت «سردبیر سایه» حفظ کنند. برخی از روزنامه ها چند سردبیر در سایه دارند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد