درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:20   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27301صفحه نخست » چهارشنبه، 24 آذر 1395 - 11:14
رونمایی از اپلیکیشن پرداخت مبتنی بر تعاملات اجتماعی
شرکت «سداد» در نشست خبری با حضور خبرنگاران از اولین اپلیکیشن پرداخت موبایلی مبتنی بر تعاملات اجتماعی در ایران با نام ایوا رونمایی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شرکت «سداد» در نشست خبری با حضور خبرنگاران از اولین اپلیکیشن پرداخت موبایلی مبتنی بر تعاملات اجتماعی در ایران با نام ایوا رونمایی کرد.محمدمهدی صادق مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد با اعلام این خبر گفت: این اپلیکیشن هیجان‌انگیزترین و سرگرم‌کننده‌ترین اپ پرداختی کشور است و قابلیت‌های ویژه‌ای در خصوص موضوعات social دارد. صادق تاکید کرد: هدف اپلیکیشن ایوا پیام‌رسانی یا اپلیکیشن پیام‌رسان نیست بلکه یک اپلیکیشن پرداخت موبایلی است که بر روابط اجتماعی مبتنی است. داوودیان معاون توسعه کسب و کار سداد نیز در این نشست اظهار کرد: این اپلیکیشن نه‌تنها اولین محصول از نوع خود در ایران است بلکه در دنیا نیز منحصربه‌فرد است. داوودیان در ادامه تاکید کرد:جامعه هدف این اپلیکیشن متولدین دهه ۶۰، ۷۰ و ۸۰ هستند، هر چند که تمامی اقشار جامعه می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. امیر غفاری مدیر فنی پروژه اپلیکیشن ایوا نیز با اشاره به تهیه این اپلیکیشن با دانش صددرصد داخلی گفت: «این اپلیکیشن در حال حاضر برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS ارائه شده است.» سعید سامان مدیر روابط عمومی و تبلیغات سداد در خصوص ویژگی‌های اجتماعی این اپلیکیشن گفت: «امکان تشکیل گروه‌های اجتماعی، تعامل و چت در این اپلیکیشن وجود دارد، به شکلی که حتی در ساختارهای پرداخت بهره‌هایی از این تعاملات اجتماعی ببرند

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3933

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد