درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:29   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27224صفحه نخست » شنبه، 20 آذر 1395 - 01:58
تبلیغات اسپوتنیک و RT
روزنامه آمریکایی « واشنگتن پست» اعلام داشت که نمی تواند بگوید مقالات منتشره در شماره ماه نوامبر این روزنامه در باره اینکه گویا آژانس خبری « اسپوتنیک» و شبکه تلویزیونی « ار.ت» اخبار دروغین را منتشر کردند، موثق بوده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اسپوتنیک و شبکه تلویزیونی « ار.ت» اخبار دروغین منتشر کردند.

روزنامه آمریکایی « واشنگتن پست» اعلام داشت که نمی تواند بگوید مقالات منتشره در شماره ماه نوامبر این روزنامه در باره اینکه گویا آژانس خبری « اسپوتنیک» و شبکه تلویزیونی « ار.ت» اخبار دروغین را منتشر کردند، موثق بوده اند.

 

در روز 24 نوامبر روزنامه مذکور مقاله ای در باره گروه های محققان مستقل را منتشر کرد که اعلام کرده بودند موارد « تبلیغات روسی» در زمان انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا را بررسی و مطالعه کردند. PropOrNot یکی از این گروه ها بود که اعضای آن نام و مضمون کار خود را افشا نکردند.

در یادداشت سردبیر ضمیمه مقاله اصلی نشریه آمده است: « روزنامه واشنگتن پست در مقاله خود از هیچگونه سایتی نام نبرده است و نمی تواند موثق بودن نتیجه گیری گروه PropOrNot در رابطه با هر گونه رسانه گروهی معینی را مورد تأیید قرار بدهد. مقاله فاقد هر گونه ثبوتی در این خصوص بود».

به گزارش نشریه مذکور، گروه PropOrNot، گزارشی را منتشر کرد که در آن گزارش شده بود که از بیش از 200 سایت نام برده می شود که گویا مقالاتی با مضمون « تبلیغات روسی» را منتشر کردند. به تأیید گروه مذکور، بعضی از این اخبار ابتدا در آژانس خبری « اسپوتنیک» و شبکه تلویزیونی « ار. ت» منتشر شدند. به گفته محققان، مضمون مقالات این رسانه ها گاهی گویا حاوی اطلاعات دروغین بوده است. بعضی از سایت ها از شامل کردن آنها در فهرست نامبرده خودداری ورزیدند. پس از انتشار مقالات، گروه مذکور بعضی از سایت ها را از فهرست حذف کرد.

مارگاریتا سیمونیان، رئیس آژانس « اسپوتنیک» و شبکه تلویزیونی « ار.ت» در مصاحبه با شبکه تلویزیونی « سی. ان.ان» این خبر را رد کرد. وی گفت: شبکه تلویزیونی « ار. ت» هرگز در اینگونه فعالیت ها شرکت نداشته است و احتمالا، واشنگتن پست نتوانسته هیچ گونه سندی ارائه بدهد». وی متذکر شد که نشریه با شبکه تلویزیونی « ار. ت» تماس نگرفت تا مقاله مذکور مورد تفسیر قرار بگیرد».

سایت Intercept, بنوبه خود خاطرنشان می سازد که گروه PropOrNot تعداد زیادی از سازمان ها را برشمرد که گویا با این گروه در ارتباط هستند. بسیاری از این سازمان ها اعلام کردند که برای اولین بار پس از انتشار مقالات در نشریه واشنگتن پست با این گروه آشنا شدند و اخبار در باره ارتباط با این گروه را رد کردند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد