درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 12:49   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27223صفحه نخست » شنبه، 20 آذر 1395 - 01:53
درآمدهای میلیون دلاری ستاره‌های یوتیوب از تولید ویدئو
​​​​​​​تولید ویدئو برای یوتیوب برخی ستاره‌های این پلاتفرم را به درآمدهای نجومی رسانده است. مجله فوربس فهرستی از پردرآمدترین "یوتیوبرهای جهان" منتشر کرده است. مجموع درآمد ۱۲ نفر برتر بیش از ۷۰ میلیون دلار بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- واژه "یوتیوبر" (YouTuber) به کسانی اطلاق می‌شود که خود را با استفاده از یوتیوب به جهان شناسانده‌اند. برخی از یوتیوبرها حالا تبدیل به ستاره‌های دنیای رسانه‌های آنلاین شده‌اند و از کار خود درآمدهایی نجومی دارند.

ستاره‌های یوتیوب طیفی گسترده از نوجوانان و جوانان نسل اینترنت‌اند که با دوربینی در دست در شاخه‌های گوناگون مشغول فعالیت‌اند: از کمدی و مزاحمت (prank) و بازی‌های کامپیوتری گرفته تا تولید برنامه‌های آموزشی و علمی و گشت‌وگذار در دنیای مد و تکنولوژی.

رده‌بندی پردرآمدترین ستاره‌های یوتیوب در مجله "فوربس" نشان می‌دهد که ۱۲ نفر برتر آنها در ۱۲ ماه گذشته در مجموع نزدیک به ۷۰ میلیون دلار درآمد داشته‌اند. درآمد ستاره‌های یوتیوب نسبت به سال گذشته افزایشی ۲۳ درصدی داشته است. آنها حالا تبدیل به "سلبریتی" شده‌اند و درآمدشان دیگر فقط از یوتیوب نیست؛ کتاب می‌نویسند و قرارداد فیلم امضا می‌کنند و از شرکت‌های تبلیغاتی هم دستمزدهای کلان می‌گیرند.

 

پردرآمدترین ستاره این رده‌بندی برای دومین سال متوالی پسر ۲۷ ساله‌ای از سوئد است که کانال PewDiePie را می‌گرداند. بیش از ۴۹ میلیون نفر مشترک کانال یوتیوب او هستند. مجموع بازدیدها از کانال او بیش از ۱۱ میلیارد بار است. او که با طنزی خاص بازی‌های کامپیوتری را بررسی می‌کند، در یک سال گذشته درآمدی ۱۵ میلیون دلاری داشته است.

رومن اتوود با درآمد ۸ میلیون دلاری‌اش در جایگاه دوم نشسته. او و دوستانش به خیابان‌ها می‌روند و به خلاقانه‌ترین شکل‌های ممکن رهگذران را دست می‌اندازند. کانال یوتیوب او بیش از ۱۰ میلیون مشترک دارد. او کار یوتیوبش را پنج سال پیش با خالی کردن سطل آب یخ روی سر رهگذران در خیابان و ثبت تصاویر آن آغاز کرد. درآمد او نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد افزایش یافته است.

سیستم کسب درآمد ستاره‌های یوتیوب تا اندازه‌ای متفاوت است. برخی از آنها با بهره‌گیری از تبلیغات بومی در محصولات ویدئویی خود پول می‌سازند، برخی برای محتوای تولیدی حامی مالی جذب می‌کنند و برخی پس از مشهور شدن قراردادهای کلان تبلیغاتی و انتشاراتی می‌بندند.

 

لیلی سینگ، کمدین یوتیوبر با درآمد ۷/۵ میلیون دلاری‌اش در جایگاه سوم نشسته است. کانال او هم بیش از ۱۰ میلیون مشترک دارد.


زوج کمدین Smosh هم با ۷ میلیون دلار درآمد در جایگاه چهارم قرار گرفته‌اند. کانال آنها بیش از ۲۲ میلیون مشترک دارد.
 

ستاره‌های یوتیوب گذشته از محبوبیت بالا، تاثیر و نفوذ چشمگیری هم بر مخاطبان عموما جوان‌شان دارند. آنها خاکی‌تر از ستاره‌های سنتی دنیای سینما و تلویزیون‌ و موسیقی‌اند و به خاطر خودمانی بودن‌شان احترام ویژه‌ای نزد مخاطبان دارند. همین ارتباط ویژه آنها با مخاطبان است که درآمدهای نجومی هم برای‌شان به ارمغان می‌آورد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد