درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 12:52   

نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد

  نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27193صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 16 آذر 1395 - 13:30
برگزاری همایش توانمندسازی روابط عمومی ها و خبرنگاران سلامت در اصفهان
همایش توانمندسازی روابط عمومی های حوزه بهداشت و درمان و اختتامیه دوره آموزشی پودمانی خبرنگاران سلامت روز دوشنبه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این همایش با هدف ارتقای سطح دانش مدیران و کارشناسان روابط عمومی مجموعه های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شامل ستاد مرکزی، معاونت ها، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان ها و همچنین پاسداشت خدمات مدیران روابط عمومی این دانشگاه از 30 سال گذشته تاکنون برگزار شد .
همچنین در این همایش، گواهینامه پایان دوره آموزش پودمانی خبرنگاری سلامت به خبرنگاران حوزه سلامت شرکت کننده در این دوره اعطا شد .
دوره پودمانی خبرنگاری سلامت از اسفند پارسال با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با هدف ارتقای دانش خبری، تعامل و تقویت نظام اطلاع رسانی در این حوزه، رفع موانع و کمک به گردش صحیح و بموقع اخبار حوزه سلامت در اصفهان آغاز شد .
حدود 40 خبرنگار شرکت کننده در این دوره، مباحث آموزشی را به مدت 60 ساعت در 15 جلسه گذراندند .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این همایش گفت: سیر تکاملی و تغییر رفتار مردم در مسائل بهداشتی و سلامت مرهون زحمات مدیران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خبرنگاران در سال های گذشته است .
غلامرضا اصغری افزود: امروزه شاهد بهبود بسیاری از شاخص های سلامت در کشور مانند کاهش مرگ و میر اطفال و مادران باردار هستیم .
وی با تاکید بر اینکه این کار باید درباره بیماری های غیرواگیر نیز انجام شود، اظهار کرد: امروز حدود 70 درصد از مرگ و میرها در کشور بدلیل بیماری های قلبی و عروقی است .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مهمترین دلیل شیوع بیماری های غیرواگیر را تغییر سبک زندگی و تغذیه، کاهش تحرک فیزیکی و عدم مدیریت استرس ها خواند و گفت: تغییر این رفتارها نیاز به آموزش دارد که ابزار اصلی آن ارتباط با مردم و اطلاع رسانی است .
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز گفت: روابط عمومی در دنیا جزو 10 شغل سخت به شمار می آید اما هنوز این نگاه در کشورمان چندان ایجاد نشده است .
کیانوش جهانپور افزود: روابط عمومی حوزه سلامت نیز یکی از سخت ترین روابط عمومی هاست زیرا با مسائل مختلف بهداشتی، درمانی و آموزشی مرتبط است .
وی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت: این طرح یک رویای 30 ساله بود که اجرای بخشی از آن از سه سال گذشته آغاز شد .
جهانپور با بیان اینکه این طرح تاکنون در بخش های بهداشت و درمان اجرا شده است، اظهار امیدواری کرد که طرح تحول سلامت در حوزه روابط عمومی ها نیز بزودی در وزارت بهداشت کلید بخورد و به سمت روابط عمومی های هوشمند حرکت کنند .
علیرضا یوسفی معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در این همایش گفت: خبرسازی رسانه ای در حوزه سلامت می تواند مردم را نگران کند به همین دلیل باید خبرسازی درست، عالمانه و صادقانه در این حوزه در پیش بگیریم .
در این همایش یکروزه، سه نشست با موضوع های جریان سازی رسانه ای، مدیریت الکترونیکی و فناوری های نوین در حوزه روابط عمومی و مهارت سخنگویی سازمان برگزار شد .

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد