درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:46   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27186صفحه نخست » سه شنبه، 16 آذر 1395 - 12:57
8 نکته برای افزایش فوری مخاطبان در اینستاگرام
فعالیت های برندها و شرکت های تجاری در شبکه های اجتماعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از کسب و کارها به منظور ارتباط با مشتریان خود و همچنین معرفی محصولات، خدمات و فعالیت های شان ترجیح می دهند فعالیت های گسترده ای در پلتفرم های اجتماعی داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فعالیت های برندها و شرکت های تجاری در شبکه های اجتماعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از کسب و کارها به منظور ارتباط با مشتریان خود و همچنین معرفی محصولات، خدمات و فعالیت های شان ترجیح می دهند فعالیت های گسترده ای در پلتفرم های اجتماعی داشته باشند.

در این میان اینستاگرام که شبکه اجتماعی اشتراک عکس به شمار می رود از ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه فعالیت های تجاری برخوردار است. در ادامه روش های افزایش سریع مخاطبان در اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد.

5-  ارسال پست جدید در زمانی مناسب

چنانچه شما در لس آنجلس زندگی می کنید، ارسال پست جدید در اینستاگرام تان هنگامی که از خواب بیدار شده اید به معنای از دست رفتن بخش قابل توجهی از مخاطبانی است که در شرق کره زمین زندگی می کنند. بنابراین بهتر است زمانی را برای ارسال پست های خود در اینستاگرام انتخاب کنید که بخش اعظم مخاطبان تان به هنگام رفرش کردن صفحه اصلی اینستاگرام خود بتوانند پست جدید شما را مشاهده کنند.
از سوی دیگر تحقیق در مورد گرایش های مخاطبان نیز می تواند موجب بهبود کیفیت پست های شما شود.

به عنوان مثال پس از مطالعه رفتار برخی کاربران اینستاگرام متوجه شدیم که آنها به هنگام شب تمایل بیشتری به دیدن پست ها و عکس های خنده دار دارند. شناسایی این ساعات و ارسال پست های مورد علاقه مخاطبان یکی از روش هایی است که می تواند در یک بازه زمانی کوتاه بر تعداد مخاطبان تان بیفزاید.

6- تولید محتوای ارزشمند و مفید

محتوای تولیدشده توسط شما در اینستاگرام نه تنها باید جالب و مرتبط باشد، بلکه باید موردپسند مخاطبان واقع شده و قابلیت اشتراک گذاری داشته باشد. به یاد داشته باشید که قرار گرفتن لوگوی شما به صورت بزرگ و مشخص در وسط تصویر زیبا و ارزشمندی که منتشر کرده اید سبب می شود تا مخاطبان تان از اشتراک گذاری آن یا ذخیره کردن آن خود داری کنند. چه کسی می خواهد که چنین تصویری را با دیگران به اشتراک بگذارد؟

چنانچه کسی بخواهد تصویر زیبایی که شما ارسال کرده اید را با دیگران به اشتراک بگذارد، در صورتی که تبلیغات یا لوگوی شما با ابعاد بزرگ در تصویر باشد از انجام این کار منصرف خواهد شد. به یاد داشته باشید که اشتراک گذاری عکس های ارسالی شما در اینستاگرام از جمله روش هایی است که به سرعت موجب افزایش دنبال کنندگان تان خواهد شد.

7- حک کردن لوگوی خود روی محتوایی که به صورت اختصاصی تولید شده است

حک کردن لوگو روی محتوایی که به صورت اختصاصی تولید کرده اید سبب می شود تا پس از اشتراک گذاری آن مخاطبان تان با تولید کننده اصلی این محتوای ارزنده آشنا شوند. مردم معمولا از پست های جذاب تصویربرداری کرده و آن را مجددا به اشتراک می گذارند.

بنابراین بهتر است با قرار دادن لوگوی خود از محتوای ارزشمند و مفیدی که تولید کرده اید به بهترین شکل ممکن محافظت کنید. همچنین حک کردن لوگو موجب می شود کاربران اینستاگرام با ارسال کننده اصلی آشنا شده و حساب کاربری تان را دنبال کنند.

8- تگ کردن اکانت های بزرگ و مشهور در عکس ارسالی

چنانچه پستی درباره یک فوتبالیست مشهور ارسال می کنید بهتر است وی را در این عکس تگ کنید چراکه ممکن است وی متوجه این موضوع شده و پست ارسالی شما را مجددا ارسال یا حساب کاربری تان را دنبال کند. از آنجایی که حساب کاربری افراد مشهور در شبکه های اجتماعی دنبال کنندگان زیادی دارد، دنبال کردن اکانت شما توسط آنها موجب سرازیر شدن خیل هواداران شان به صفحه شما شده و تعداد مخاطبان تان را به شکل قابل توجهی افزایش خواهد داد.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد