درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 13:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27179صفحه نخست » سه شنبه، 16 آذر 1395 - 12:44
بی‌توجهی اپل به شبکه‌های اجتماعی
سال ۲۰۱۶ سالی بود که شرکت اپل برای اولین بار به بقیه دنیا پیوست و وارد دنیای شبکه‌های اجتماعی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سال ۲۰۱۶ سالی بود که شرکت اپل برای اولین بار به بقیه دنیا پیوست و وارد دنیای شبکه‌های اجتماعی شد. آوریل امسال، اپل اولین اکانت توییتر خود را باز کرد تا اطلاعات برنامه معرفی آی‌فون 7 را به انتشار بگذارد (هرچند چنین نکرد) و به تازگی نیز اکانت فیس‌بوک این شرکت بازگشایی شده است. البته اپل برای سال‌ها چندین شبکه اجتماعی مرتبط با موسیقی را اداره می‌کرد اما این اولین بار است که این شرکت اکانت رسمی مخصوص خود را در شبکه‌های اجتماعی دارد که در نوع خود پیشرفت مهمی است.

 

در هر دوی این اکانت‌های تازه‌تاسیس، تقریبا هیچ فعالیتی فعلا مشاهده نشده است. اگر به اکانت رسمی اپل در توییتر سری بزنید متوجه خواهید شد که هرگز توییتی در این صفحه منتشر نشده و همین‌طور در صفحه اکانت فیس‌بوک این شرکت نیز، مورد خاصی به اشتراک گذاشته نشده است.

در واقع اپل این صفحات را ایجاد کرده تا بتواند از قسمت تبلیغات این وب‌سایت‌ها برای معرفی و تبلیغ آخرین محصولات خود مانند آی‌فون 7، مک بوک پرو و اپل واچ استفاده کند. به این‌گونه پست‌ها عبارت «فعالیت سیاه» اطلاق می‌شود زیرا به این معنی است که اپل به این طریق، از ابزار تبلیغات این وب‌سایت استفاده می‌کند تا پست‌هایی که در صفحه اول کاربران نشان داده نمی‌شود را بیشتر در معرض دید آنها قرار دهد. شاید این روند منطقی به نظر بیاید اما طبق اهداف اصلی این وب‌سایت‌ها نیست.این قضیه به این معنی نیست که اپل مطلب خاصی برای به انتشار گذاشتن ندارد اماشاید این شرکت هنوز نیاز به چنین ارتباطی را حس نکرده است. قبل از معرفی آی‌فون 7، برخی از منابع آگاه این شرکت عنوان کرده بودند که ممکن است اپل برنامه توییت زنده ترتیب دهد اما این اتفاق نیفتاد.

اپل مطالب فراوانی را می‌تواند خارج از حیطه اطلاعات محصولات با مشتریان و دوستداران خود مطرح کند. در واقع، از آنجا که ارتباط بین مشتریان اپل با وجود دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای مختلف و متنوع، روز به روز در حال افزایش است، این شرکت خیلی راحت می‌تواند کیفیت این رابطه‌ها را افزایش دهد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3926

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد