درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 31 مرداد 1396 - 21:29   

آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟

  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟


ادامه ادامه مطلب یک

قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی

  قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی


ادامه ادامه مطلب دو

هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ

  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟
  مدیران روابط‌عمومی در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند
  برگزاری اولین همایش "پدافند غیر عامل" در بانک ملی ایران
  «جوک» جایزه ویژه جشنواره «بام»
  سخنگوی رسمی سازمان ملی استاندارد معرفی شد​
  امروز، آخرین فرصت افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز در بانک ملی ایران
  مدیر عامل بانک ملی ایران خبر داد: کاهش سهم بانک ملی ایران از مطالبات معوق شبکه بانکی به 9 درصد
  برند سازی شخصی و ساخت داستان
  بهترین راه های تبلیغات برای جذب مشتری / خریداران را میخکوب خود کنید
  عصب شناسی چه کمکی به تبلیغ بهتر می کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27163صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 15 آذر 1395 - 12:33
کتاب «تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها»
کتاب «تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها» نوشته‌ دکتر حسن رستمی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کتاب «تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها» نوشته‌ دکتر حسن رستمی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شد.

 

این اثر در پنج فصل به بررسی تعاریف و مفاهیم تحلیل محتوا، مراحل تحلیل محتوای رسانه‌های مکتوب، شنیداری، دیداری و اینترنتی می‌پردازد .

این کتاب با نگاهی بومی به مقوله تأثیر پیام‌های ارتباطی در جوامع، به یکی از منابع درسی مهم رشته علوم ارتباطات تبدیل شده است .

در فصل نخست این کتاب خواننده با تعاریف مقدماتی تحلیل محتوا، کاربرد آن در علوم مختلف، مزایا و معایب این روش، ضریب قابلیت اعتماد و روایی و نحوه‌ گردآوری در تحلیل محتوا آشنا می‌شود و در فصول بعدی گام به گام این تعاریف را در رسانه‌های مختلف مورد واکاوی قرار می‌دهد .

فصل دوم کتاب به مراحل تحلیل محتوای رسانه‌های مکتوب پرداخته است. دسترسی به اسناد و نوشته‌ها، شیوه‌ اندازه‌گیری مطالب، تیتر در تحلیل محتوا و بررسی مورد تحلیل محتوای یک نسخه‌ی روزنامه از جمله‌ بخش‌های این فصل است .

تحلیل محتوای رسانه‌های شنیداری عنوان فصل سوم این کتاب است که ارزش‌های خبری، منطقه رویداد، منبع خبری و... را در محتوای رادیو تحلیل می‌کند .

در فصل چهارم کتاب به تحلیل محتوای شبکه‌های تلویزیونی، ماهواره‌ای و سینما پرداخته شده است .

با توجه به اقبال گسترده‌ عمومی از شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها در سال‌های اخیر، فصل آخر کتاب نیز به تحلیل محتوای این رسانه پرداخته است. در جداول این فصل، جهت‌گیری مطالب، نحوه ارائه، سبک مطالب، ارزش‌های خبری و ... به صورت موردی بررسی شده است .

کتاب«تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها» در 104 صفحه و با قیمت 9000 تومان پاییز سال 1395 از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر شده است .

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید کتاب با شماره تلفن 88904616 تماس حاصل کنند .

 

منبع: روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تفاوت بین بازاریابی و روابط عمومی


  پنح تفاوت اصلی بین تبلیغات و روابط عمومی


  نتایج یک تحقیق نشان داد: دیدگاه و روش رفتار انسان از هوش او مهم تر است


  تاسیس کرسی «ارتباطات علم و فناوری» در دانشکده علوم ارتباطات


  برگزاری دوره‌های آموزشی روابط عمومی‌ اوقاف در تبریز


  پیش‌بینی حذف قریب‌الوقوع مراکز مخابراتی


  شیائومی و گوگل موبایل می‌سازند


  «عکس بفرست، جایزه بگیر»


  احراز هویت کسب وکارهای آنلاین


  ایجاد بزرگ‌ترین پایگاه داده دنیا در نروژ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد