درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 2 بهمن 1395 - 06:42   

دسترسی به صفحه شبکه "آر تی" در فیس بوک به طور کامل ازسر گرفته شد

  دسترسی به صفحه شبکه "آر تی" در فیس بوک به طور کامل ازسر گرفته شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار مقاله توسط ربات روزنامه نگار در چین

  انتشار مقاله توسط ربات روزنامه نگار در چین


ادامه ادامه مطلب دو

سناریوی طراحی شده سی ان ان برای جایگزینی ترامپ

  سناریوی طراحی شده سی ان ان برای جایگزینی ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

امتناع هنرمندان سرشناس جهان در مراسم تحلیف دانلد ترامپ

  امتناع هنرمندان سرشناس جهان در مراسم تحلیف دانلد ترامپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  معاون هلال احمر: سرنخی از جاماندگان در آوار ساختمان پلاسکو در دست نیست
  پلاسکو چرا فرو ریخت
  گزیده سخنرانی ترامپ
  فیسبوک بلاک کردن صفحه شبکه تلویزیونی راشا تودی را به دلایل سیاسی رد کرد
  مردى که قول کشتن ترامپ را داده بود در میامى دستگیر شد
  دلایل اصلی موفقیت ترامپ از حیث روابط عمومی
  حادثه پلاسکو؛ انتظار زنده‌ماندن کسی زیر آوار وجود ندارد
  تلاش برای رسیدن به زیرآوار ماندگان ساختمان پلاسکو ادامه دارد
  ترامپ در سخنرانی پیش از تحلیف چه گفت؟
  اگر پلاسکو روابط عمومی داشت؟!؟!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27163صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 15 آذر 1395 - 12:33
کتاب «تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها»
کتاب «تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها» نوشته‌ دکتر حسن رستمی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کتاب «تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها» نوشته‌ دکتر حسن رستمی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شد.

 

این اثر در پنج فصل به بررسی تعاریف و مفاهیم تحلیل محتوا، مراحل تحلیل محتوای رسانه‌های مکتوب، شنیداری، دیداری و اینترنتی می‌پردازد .

این کتاب با نگاهی بومی به مقوله تأثیر پیام‌های ارتباطی در جوامع، به یکی از منابع درسی مهم رشته علوم ارتباطات تبدیل شده است .

در فصل نخست این کتاب خواننده با تعاریف مقدماتی تحلیل محتوا، کاربرد آن در علوم مختلف، مزایا و معایب این روش، ضریب قابلیت اعتماد و روایی و نحوه‌ گردآوری در تحلیل محتوا آشنا می‌شود و در فصول بعدی گام به گام این تعاریف را در رسانه‌های مختلف مورد واکاوی قرار می‌دهد .

فصل دوم کتاب به مراحل تحلیل محتوای رسانه‌های مکتوب پرداخته است. دسترسی به اسناد و نوشته‌ها، شیوه‌ اندازه‌گیری مطالب، تیتر در تحلیل محتوا و بررسی مورد تحلیل محتوای یک نسخه‌ی روزنامه از جمله‌ بخش‌های این فصل است .

تحلیل محتوای رسانه‌های شنیداری عنوان فصل سوم این کتاب است که ارزش‌های خبری، منطقه رویداد، منبع خبری و... را در محتوای رادیو تحلیل می‌کند .

در فصل چهارم کتاب به تحلیل محتوای شبکه‌های تلویزیونی، ماهواره‌ای و سینما پرداخته شده است .

با توجه به اقبال گسترده‌ عمومی از شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها در سال‌های اخیر، فصل آخر کتاب نیز به تحلیل محتوای این رسانه پرداخته است. در جداول این فصل، جهت‌گیری مطالب، نحوه ارائه، سبک مطالب، ارزش‌های خبری و ... به صورت موردی بررسی شده است .

کتاب«تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها» در 104 صفحه و با قیمت 9000 تومان پاییز سال 1395 از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر شده است .

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید کتاب با شماره تلفن 88904616 تماس حاصل کنند .

 

منبع: روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  روزنامه نگار در نقش آموزگار و پاسدار دمکراسی


  روزنامه نگاری که اعلامیه استقلال آرژانتین را نوشت


  اختراع گرامافون


  قهرمانان پلاسکو


  چگونه از هدر رفتن حجم اینترنت موبایل در شبکه‌های اجتماعی جلوگیری کنیم


  گردهم‌آیی نخبگان در داووس؛ برخی نگران نزول اعتماد عمومی


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط عمومی در پی شهادت آتش نشانان


  چرا هیتلر سخنران بسیار موفقی بود؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط عمومی هشتمین شغل پر استرس در آمریکا