درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 4 تیر 1396 - 13:08   

پیامک های ویژه تبریک عید سعید فطر

  پیامک های ویژه تبریک عید سعید فطر


ادامه ادامه مطلب یک

مرکز روابط عمومی USC Annenberg

  مرکز روابط عمومی USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب دو

دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg

  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب سه

تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه

  تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتشار کتاب "مقررات روابط عمومی" بزودی
  پرسش و پاسخ درباره اطلاع رسانی در زمان بحران
  برنامه خاص فیس‌بوک برای مقابله با تبلیغات تروریستی
  چطور تصاویر اینستاگرام خود را آرشیو کنیم؟
  روس ها رسانه های آمریکایی را کنترل می کنند
  آمریکا در پی رشوه به تلگرام
  چهار اصل ساده برای مقابله با متوسط‌گرایی ناشی از مدیریت ناکارﺁمد
  چگونه بین کارکنان اعتماد به نفس ایجاد کنید
  جنگ سایبری بین هکرهای یونانی و ترکیه
  بُعد تاریک رفتار شهروند سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27163صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 15 آذر 1395 - 12:33
کتاب «تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها»
کتاب «تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها» نوشته‌ دکتر حسن رستمی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کتاب «تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها» نوشته‌ دکتر حسن رستمی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شد.

 

این اثر در پنج فصل به بررسی تعاریف و مفاهیم تحلیل محتوا، مراحل تحلیل محتوای رسانه‌های مکتوب، شنیداری، دیداری و اینترنتی می‌پردازد .

این کتاب با نگاهی بومی به مقوله تأثیر پیام‌های ارتباطی در جوامع، به یکی از منابع درسی مهم رشته علوم ارتباطات تبدیل شده است .

در فصل نخست این کتاب خواننده با تعاریف مقدماتی تحلیل محتوا، کاربرد آن در علوم مختلف، مزایا و معایب این روش، ضریب قابلیت اعتماد و روایی و نحوه‌ گردآوری در تحلیل محتوا آشنا می‌شود و در فصول بعدی گام به گام این تعاریف را در رسانه‌های مختلف مورد واکاوی قرار می‌دهد .

فصل دوم کتاب به مراحل تحلیل محتوای رسانه‌های مکتوب پرداخته است. دسترسی به اسناد و نوشته‌ها، شیوه‌ اندازه‌گیری مطالب، تیتر در تحلیل محتوا و بررسی مورد تحلیل محتوای یک نسخه‌ی روزنامه از جمله‌ بخش‌های این فصل است .

تحلیل محتوای رسانه‌های شنیداری عنوان فصل سوم این کتاب است که ارزش‌های خبری، منطقه رویداد، منبع خبری و... را در محتوای رادیو تحلیل می‌کند .

در فصل چهارم کتاب به تحلیل محتوای شبکه‌های تلویزیونی، ماهواره‌ای و سینما پرداخته شده است .

با توجه به اقبال گسترده‌ عمومی از شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها در سال‌های اخیر، فصل آخر کتاب نیز به تحلیل محتوای این رسانه پرداخته است. در جداول این فصل، جهت‌گیری مطالب، نحوه ارائه، سبک مطالب، ارزش‌های خبری و ... به صورت موردی بررسی شده است .

کتاب«تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها» در 104 صفحه و با قیمت 9000 تومان پاییز سال 1395 از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر شده است .

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید کتاب با شماره تلفن 88904616 تماس حاصل کنند .

 

منبع: روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیامک های ویژه تبریک عید سعید فطر


  عید آمد و عید آمد وان بخت سعید آمد


  قتل دست اندرکاران نشریات در باغ شاه


  وقتی کسی می‌گوید، "روابط‏ عمومی"، اوّلین مطلبى که به ذهن شما می‌رسد چیست؟


  نگاهی به نقش روابط عمومی‌ها در توسعه ملی


  آگاهان اجتماعی افغانستان: اینجا فیس‌بوک است نه میدان جنگ


  واکنش شبکه "الجزیره" به درخواست کشورهای عربی


  شماره جدید ماهنامه مدیریت رسانه منتشر شد


  چالش های روابط عمومی و ضرورت تغییر دیدگاه مدیران


  راه‌اندازی اینترنت 5G پرسرعت تا سال 2019


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دومین فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی