درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 آذر 1396 - 21:05   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت
  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27163صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 15 آذر 1395 - 12:33
کتاب «تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها»
کتاب «تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها» نوشته‌ دکتر حسن رستمی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کتاب «تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها» نوشته‌ دکتر حسن رستمی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شد.

 

این اثر در پنج فصل به بررسی تعاریف و مفاهیم تحلیل محتوا، مراحل تحلیل محتوای رسانه‌های مکتوب، شنیداری، دیداری و اینترنتی می‌پردازد .

این کتاب با نگاهی بومی به مقوله تأثیر پیام‌های ارتباطی در جوامع، به یکی از منابع درسی مهم رشته علوم ارتباطات تبدیل شده است .

در فصل نخست این کتاب خواننده با تعاریف مقدماتی تحلیل محتوا، کاربرد آن در علوم مختلف، مزایا و معایب این روش، ضریب قابلیت اعتماد و روایی و نحوه‌ گردآوری در تحلیل محتوا آشنا می‌شود و در فصول بعدی گام به گام این تعاریف را در رسانه‌های مختلف مورد واکاوی قرار می‌دهد .

فصل دوم کتاب به مراحل تحلیل محتوای رسانه‌های مکتوب پرداخته است. دسترسی به اسناد و نوشته‌ها، شیوه‌ اندازه‌گیری مطالب، تیتر در تحلیل محتوا و بررسی مورد تحلیل محتوای یک نسخه‌ی روزنامه از جمله‌ بخش‌های این فصل است .

تحلیل محتوای رسانه‌های شنیداری عنوان فصل سوم این کتاب است که ارزش‌های خبری، منطقه رویداد، منبع خبری و... را در محتوای رادیو تحلیل می‌کند .

در فصل چهارم کتاب به تحلیل محتوای شبکه‌های تلویزیونی، ماهواره‌ای و سینما پرداخته شده است .

با توجه به اقبال گسترده‌ عمومی از شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها در سال‌های اخیر، فصل آخر کتاب نیز به تحلیل محتوای این رسانه پرداخته است. در جداول این فصل، جهت‌گیری مطالب، نحوه ارائه، سبک مطالب، ارزش‌های خبری و ... به صورت موردی بررسی شده است .

کتاب«تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها» در 104 صفحه و با قیمت 9000 تومان پاییز سال 1395 از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر شده است .

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید کتاب با شماره تلفن 88904616 تماس حاصل کنند .

 

منبع: روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد