درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 - 14:16   

تقاضای پناهندگی خانواده هایی که به اسنودن پناه داده بودند، از کانادا

  تقاضای پناهندگی خانواده هایی که به اسنودن پناه داده بودند، از کانادا


ادامه ادامه مطلب یک

هاشمی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه شد

  هاشمی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه شد


ادامه ادامه مطلب دو

اولین شبکه تلویزیونی ویژه زنان در افغانستان آغاز به کار کرد

  اولین شبکه تلویزیونی ویژه زنان در افغانستان آغاز به کار کرد


ادامه ادامه مطلب سه

تحقیق روزنامه گاردین منتشر شد: فیسبوک کدام پست‌ها را حذف می‌کند؟

  تحقیق روزنامه گاردین منتشر شد: فیسبوک کدام پست‌ها را حذف می‌کند؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گریه دار ترین پیام بازرگانی صداوسیما!!
  دولت تدبیر و امید پاسخگوترین دولت است/ مدیران باید مهارت روابط عمومی را داشته باشند
  روابط عمومی نماینده جامعه در سازمان است/«رقابت» عامل اصلی توسعه روابط عمومی
  نفوذ اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت ها در سال 95 شایسته تقدیر است
  انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان
  تقویم روز ارتباطات/ تکامل حرفه روزنامه نگاری
  تقویم روز ارتباطات/ نخستین تلگرام
  دوازدهمین جشنواره روابط عمومی های اصفهان فردا برگزار می شود
  پرداخت آنلاین با تشخیص چهره
  درک رفتار مشتری و بازاریابی با موبایل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27163صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 15 آذر 1395 - 12:33
کتاب «تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها»
کتاب «تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها» نوشته‌ دکتر حسن رستمی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کتاب «تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها» نوشته‌ دکتر حسن رستمی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شد.

 

این اثر در پنج فصل به بررسی تعاریف و مفاهیم تحلیل محتوا، مراحل تحلیل محتوای رسانه‌های مکتوب، شنیداری، دیداری و اینترنتی می‌پردازد .

این کتاب با نگاهی بومی به مقوله تأثیر پیام‌های ارتباطی در جوامع، به یکی از منابع درسی مهم رشته علوم ارتباطات تبدیل شده است .

در فصل نخست این کتاب خواننده با تعاریف مقدماتی تحلیل محتوا، کاربرد آن در علوم مختلف، مزایا و معایب این روش، ضریب قابلیت اعتماد و روایی و نحوه‌ گردآوری در تحلیل محتوا آشنا می‌شود و در فصول بعدی گام به گام این تعاریف را در رسانه‌های مختلف مورد واکاوی قرار می‌دهد .

فصل دوم کتاب به مراحل تحلیل محتوای رسانه‌های مکتوب پرداخته است. دسترسی به اسناد و نوشته‌ها، شیوه‌ اندازه‌گیری مطالب، تیتر در تحلیل محتوا و بررسی مورد تحلیل محتوای یک نسخه‌ی روزنامه از جمله‌ بخش‌های این فصل است .

تحلیل محتوای رسانه‌های شنیداری عنوان فصل سوم این کتاب است که ارزش‌های خبری، منطقه رویداد، منبع خبری و... را در محتوای رادیو تحلیل می‌کند .

در فصل چهارم کتاب به تحلیل محتوای شبکه‌های تلویزیونی، ماهواره‌ای و سینما پرداخته شده است .

با توجه به اقبال گسترده‌ عمومی از شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها در سال‌های اخیر، فصل آخر کتاب نیز به تحلیل محتوای این رسانه پرداخته است. در جداول این فصل، جهت‌گیری مطالب، نحوه ارائه، سبک مطالب، ارزش‌های خبری و ... به صورت موردی بررسی شده است .

کتاب«تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی در رسانه‌ها» در 104 صفحه و با قیمت 9000 تومان پاییز سال 1395 از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر شده است .

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید کتاب با شماره تلفن 88904616 تماس حاصل کنند .

 

منبع: روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین تلگرام


  تقویم روز ارتباطات/ تکامل حرفه روزنامه نگاری


  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  «استعفای عاطفی»، دشمن روابط عمومی پویا


  اولین شبکه تلویزیونی ویژه زنان در افغانستان آغاز به کار کرد


  گزارش برگزاری جشنواره تجلیل از روابط عمومی های برتر استان قزوین


  معرفی کتاب روابط عمومی، هنر مردم مداری


  هاشمی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه شد


  فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  تحقیق روزنامه گاردین منتشر شد: فیسبوک کدام پست‌ها را حذف می‌کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: شماره جدید نشریه کارگزار روابط عمومی منتشر شد