درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:45   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27107صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 13 آذر 1395 - 12:00
ذهن خلاق لازمه روابط عمومی پویا است
مدرس رشته روابط عمومی در دانشگاه گفت: در روابط عمومی پویا علاوه بر انگیزه باید هنر و ذهن خلاق داشته باشیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سیدشهاب سیدمحسنی رییس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران در گفت و گوی روز پنج شنبه با خبرنگار ایرنا افزود: روابط عمومی، علم، فن و هنر است، وقتی موضوع هنر مطرح می شود، یعنی یک روابط عمومی باید هنرمند باشد و صرفا تحصیلات دانشگاهی کافی نیست .
وی ادامه داد: فردی که در روابط عمومی کار می کند باید ذاتایی این هنر و ذهن خلاق را داشته باشد، کار روابط عمومی مهندسی افکار و رفتار انسان ها است و چون با دلها و انسان ها سر و کار داریم، باید به دنبال شیوه ارتباط با انسان ها باشیم تا آن روابط عمومی پویا باشد .
سید محسنی ادامه داد: روابط عمومی پویا باید به توسعه منابع انسانی خوب و هنرمندانی خوب برای این کار فکر کند و علاوه بر داشتن تحصیلات، این هنر را داشته باشد تا با مدیریت کارکنان و مخاطبان را هم جهت آن سازمان قرار دهد .
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی یک شغل نیست و شوق است افزود: نگاه تفکر ارتباطی و اندیشه ارتباطی را باید در روابط عمومی داشته باشیم. روابط عمومی پویا باید بر اساس یک برنامه حرکت کند و دچار روزمرگی نشود .

**
روابط عمومی باید بداند چقدر بودجه در اختیار دارد
سید محسنی در ادامه در خصوص مشکلات امروز روابط عمومی ها در کشور با اشاره به نقش بودجه در فعالیت آنها افزود: در 30 سال اخیر با توجه به دغدغه ها، دولت هفت یا هشت آیین نامه در مورد بودجه ابلاغ کرده است و همیشه دغدغه در ردیف اعتباری مستقل بودجه برای روابط عمومی ها وجود داشته است
وی با تاکید بر این که روابط عمومی باید بداند در طول سال چقدر اعتبار دارد و بر اساس آن برنامه ریزی کند، ادامه داد: ‌اساس برنامه ریزی، بودجه است بدون بودجه نمی توانیم برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.
رییس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران تصریح کرد، متاسفانه اولین جایی که بودجه اش حذف می شود روابط عمومی است و این نگاه که پروژه ها و طرح های میلیاردی انجام شود اما یک ریال به عنوان فعالیت های اطلاع رسانی این پروژه اختصاص پیدا نکند، صحیح نیست .
وی گفت: اعتباری که برای اطلاع رسانی در اختیار روابط عمومی قرار می گیرد همسانی ندارد. نیروهای روابط عمومی باید انگیزه داشته و آخرین تکنولوژی و ابزارهای ارتباطی را در اختیار داشته باشند که با نداشتن بودجه این انگیزه از بین می رود .

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد