درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 21:50   

قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس

  قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌ها منصوب شد
  10 استاد برتر دانشگاه جامع گیلان تجلیل شدند
  استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی: روابط عمومی و رسانه دو رکن سرنوشت ساز اطلاع رسانی
  انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی
  روابط عمومی، گوش های شنوا
  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام
  قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس
  نماینده مردم اراک: برخی از کارخانجات و هیئات مدیره‌ها اثرگذاری و جایگاه روابط عمومی را نمی‌دانند
  پیشکسوتان روابط عمومی ورزش وجوانان اردبیل تجلیل شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27101صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 13 آذر 1395 - 11:37
احتمال تقسیم سامسونگ به دو شرکت قوت گرفت
با توجه به تقاضای برخی سهامداران سامسونگ و رویدادهای اخیر این شرکت احتمال تقسیم سامسونگ به دو بخش وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، با توجه به تقاضای برخی سهامداران سامسونگ و رویدادهای اخیر این شرکت احتمال تقسیم سامسونگ به دو بخش وجود دارد. الیوت منیجمنت از فعالان حوزه فناوری در آمریکا که 6/ 0 درصد از سهام سامسونگ را در اختیار دارد، این شرکت را تحت فشار گذاشته تا خود را به دو بخش تقسیم کند. یکی از این دو شرکت روند تولید را به پیش می‌برد و دیگری بر عملکرد بخش اول نظارت خواهد داشت.

 

طرح پیشنهادهایی برای تقسیم شدن سامسونگ به دو بخش از اکتبر گذشته و پس از آن آغاز شد که این شرکت در فعالیت‌های خود با مشکلات و چالش‌های متعددی مواجه شد که از جمله مهم ترین آنها می‌توان به بحران آتش گرفتن باتری‌های گوشی نوت7 اشاره کرد. برخی تحلیلگران معتقدند با تقسیم سامسونگ به دو بخش، سهامداران می‌توانند کنترل بیشتری بر فرآیندهای در حال اجرا در این شرکت اعمال کنند و جلوی تکرار افتضاح‌هایی از این دست که میلیاردها دلار خسارت به سامسونگ وارد کرد را بگیرند. برخی برآوردهای اولیه میزان خسارت ناشی از آتش گرفتن گوشی نوت 7 را بالغ بر 1/ 3 میلیارد دلار نشان می‌دهد. مشکل دیگری که حسن شهرت سامسونگ را به شدت زیر سوال برده پرتاب ناگهانی در‌ ماشین لباسشویی‌های ساخت سامسونگ به علت اشکالات طراحی آنها است. در ماه‌های گذشته 700 گزارش در این زمینه تنها در آمریکا ثبت شد و این شرکت در نهایت مجبور به فراخوان تعویض 8/ 2 میلیون ماشین لباسشویی خود در ایالات متحده شد. پرتاب در ماشین لباسشویی‌های ساخت سامسونگ به مجروح شدن 9 نفر در آمریکا منجر شد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3923

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز: رمز موفقیت هر مدیری انتخاب مدیر روابط عمومی حرفه ای است


  روابط عمومی بادیگاردی


  کسب افتخار توسط روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی