درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 - 22:53   

راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر

  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


ادامه ادامه مطلب یک

روابط بر اساس طینت انسان ها

  روابط بر اساس طینت انسان ها


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟

  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند
  آینده‌ نشر
  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد
  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود
  قوانین جدید در نشست‌های خبری لیگ برتر ایران
  نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها
  روابط بر اساس طینت انسان ها
  روابط
  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27101صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 13 آذر 1395 - 11:37
احتمال تقسیم سامسونگ به دو شرکت قوت گرفت
با توجه به تقاضای برخی سهامداران سامسونگ و رویدادهای اخیر این شرکت احتمال تقسیم سامسونگ به دو بخش وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، با توجه به تقاضای برخی سهامداران سامسونگ و رویدادهای اخیر این شرکت احتمال تقسیم سامسونگ به دو بخش وجود دارد. الیوت منیجمنت از فعالان حوزه فناوری در آمریکا که 6/ 0 درصد از سهام سامسونگ را در اختیار دارد، این شرکت را تحت فشار گذاشته تا خود را به دو بخش تقسیم کند. یکی از این دو شرکت روند تولید را به پیش می‌برد و دیگری بر عملکرد بخش اول نظارت خواهد داشت.

 

طرح پیشنهادهایی برای تقسیم شدن سامسونگ به دو بخش از اکتبر گذشته و پس از آن آغاز شد که این شرکت در فعالیت‌های خود با مشکلات و چالش‌های متعددی مواجه شد که از جمله مهم ترین آنها می‌توان به بحران آتش گرفتن باتری‌های گوشی نوت7 اشاره کرد. برخی تحلیلگران معتقدند با تقسیم سامسونگ به دو بخش، سهامداران می‌توانند کنترل بیشتری بر فرآیندهای در حال اجرا در این شرکت اعمال کنند و جلوی تکرار افتضاح‌هایی از این دست که میلیاردها دلار خسارت به سامسونگ وارد کرد را بگیرند. برخی برآوردهای اولیه میزان خسارت ناشی از آتش گرفتن گوشی نوت 7 را بالغ بر 1/ 3 میلیارد دلار نشان می‌دهد. مشکل دیگری که حسن شهرت سامسونگ را به شدت زیر سوال برده پرتاب ناگهانی در‌ ماشین لباسشویی‌های ساخت سامسونگ به علت اشکالات طراحی آنها است. در ماه‌های گذشته 700 گزارش در این زمینه تنها در آمریکا ثبت شد و این شرکت در نهایت مجبور به فراخوان تعویض 8/ 2 میلیون ماشین لباسشویی خود در ایالات متحده شد. پرتاب در ماشین لباسشویی‌های ساخت سامسونگ به مجروح شدن 9 نفر در آمریکا منجر شد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3923

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش رسانه های درآمدزا سخت تر از همیشه شده است


  استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان


  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد


  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها بر نقش رسانه ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوایی


  آینده‌ نشر


  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


  روابط


  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود


  روابط بر اساس طینت انسان ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران