درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 17:00   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27092صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 9 آذر 1395 - 13:42
روابط عمومی تجاری، به شرکت‌ها چه کمکی می‌کند؟
برای این که در دنیای پررقیب روابط عمومی تجاری، بتوانید موفق‌تر باشید، لازم است قدری دیدگاه خلاقانه و مدرنی داشته باشید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، هر آن‌ چه در دنیای روزنامه‌ها و مجلات، تلویزیون و رادیو، اینترنت و حتی  شبکه‌های اجتماعی در مورد شما گفته می‌شود، به پی.آر مجموعه شما مرتبط است. حتما می‌توانید تصور کنید که اگر از این ابزارهای رسانه‌ای به درستی استفاده شود، چقدر ابزار قوی و موثری می‌تواند باشد.
 

این در حالی است که هنوز بسیاری از مدیران شرکت‌ها،  پی.آر  و قدرت آن را به خوبی نمی‌شناسند. شاید اگر بدانید سرعت انتشار اخبار و اطلاعات از این طریق چقدر سریع‌تر از روش‌های تبلیغات سنتی است، یا این که بدانید افرادی که از این طریق با شما مواجه خواهند شد، چندین برابر بیشتر از روش‌های قدمی هستند، نظر شما را در رابطه با پی.آر تغییر کند.
علاوه بر سرعت بیشتر انتشار مطالب و همچنین افزایش چشمگیر تعداد مخاطبان  پیام تجاری شما، باید به موضوع هزینه نیز اشاره کرد. استفاده از فرصت‌هایی که پی.آر برای شما فراهم می‌کند، به مراتب کم‌هزینه‌تر از تبلیغات سنتی است
برای این که در دنیای پررقیب  روابط عمومی تجاری، بتوانید موفق‌تر باشید، لازم است قدری دیدگاه خلاقانه و مدرنی داشته باشید. نکات زیر می‌تواند باعث شود که سریع‌تر با استفاده از پی.آر در بین مخاطبان مطرح شوید
 
1.
خودتان را به ضرب‌العجل‌های رسانه‌ها برسانید
رسانه‌ها هیچوقت مناسبت‌ها را از دست نمی‌دهند. همیشه از خیلی پیشتر برای مناسبت‌ها برنامه دارند و دوست دارند که خبرهای متنوعی را در مناسبت‌های مختلف داشته باشند. پس، اگر برای کمپینی برنامه‌ریزی می‌کنید که به مناسبت تقویمی خاصی مربوط است، آن را طوری اعلام کنید که رسانه‌ها وقت داشته باشند در مورد آن حرف بزنند. همچنین اگر بسته‌بندی، کارت دعوت، بروشور، پوستر، یا حتی لیبل کالای خاصی طراحی می‌کنید، در نظر داشته باشید که در عکس‌ها خوب بیافتد. هیچ رسانه‌ای عکسی را منتشر نمی‌کند که به دل ننشیند. عکس شما باید چنان جذاب باشد که رسانه‌ها نتوانند در مقابل آن مقاومت کنند
 
2.
جذابیت را چاشنی کار کنید
شاید یکی از نمونه‌های موفق دنیا در این زمینه، موسسه بیمه پتزبست باشد. اغلب آدم‌ها علاقه‌ای به شنیدن در مورد بیمه ندارند. چه برسد به این که در دنیای رسانه‌ای و اینترنتی آن را دنبال کنند. اما کمتر کسی از دیدن ویدئوهای بامزه حیوانات بدش می‌آید. این موسسه بیمه،  کمپین تبلیغاتی  به راه انداخت که در آن بامزه‌ترین تصاویر و ویدئوها در مورد حیواناتی که از انسان‌ها مراقبت می‌کردند به اشتراک گذاشته می‌شد. خودتان می‌توانید حدس بزنید چقدر این تصاویر دیده شدند و در نهایت هم چقدر در مورد جایزه آن صحبت شد !
 
3.
وایرال ویدئو بسازید .
وایرال ویدئو،  ویدئویی هستند که در اینترنت خیلی داغ می‌شوند و میلیونی دیده می‌شوند. البته پیش‌بینی این که کدام ویدئو وایرال خواهد شد، به این سادگی‌ها نیست. اما برای ساخت ویدئویی که به این فراوانی دیده شود، حتما نیاز به خلاقیت خواهید داشت. موفقیتی که از این طریق به دست می‌آید، حتما ارزشش را دارد. تصور کنید ناگهان شبکه‌ای ایجاد می‌شود که بدون این که شما کاری انجام بدهید، به صورت خودجوش و اتوماتیک، ویدئوی شما را منتشر می‌کند. خیلی مهم است که چنین ویدئویی طوری ساخته شود که بیننده احساس کند دلش می‌خواهد اطرافیانش هم آن را ببینند. در این صورت است که آن را برای دوستان، گروه‌های خانوادگی، همکاران و غیره می‌فرستد و توصیه می‌کند که آن‌ها هم آن را ببینند و خیلی خیلی زود، افراد خیلی زیادی در مورد آن حرف خواهند زد، نظر خواهند داد، به دیگران توصیه خواهند کرد، حتی از آن انتقاد خواهند کرد و خلاصه اینکه، شما در تمام این مرحله‌ها بارها و بارها دیده می‌شوید .

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد