درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 09:31   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟

  چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟


ادامه ادامه مطلب سه

مایکروسافت اخلاقی ترین شرکت سال ۲۰۱۹

  مایکروسافت اخلاقی ترین شرکت سال ۲۰۱۹


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1
  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد
  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد
  پروپاگاند چیست؟
  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند
  یک پیام
  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی
  روابط عمومی مثبت
  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2707صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 21 اسفند 1391 - 00:55
استفاده از توییتر برای روابط عمومی
کرلی اندروز - استفاده از توییتر، تنها یک مثال است که چگونه در دنیای دیجیتال امروز، این امکان وجود دارد تا از طریق فرصت های پوشش رسانه ای جایگاه کسب و کار را ارتقا داد.
  

شارا، زهرا بابازادگان- اگر تصور می کردید که روابط عمومی که شامل فعالیت هایی از قبیل نوشتن اطلاعیه های خبری در مطبوعات، ارتباط با رسانه ها و حضور در رویدادهاست، یک چیز و  استفاده از رسانه های اجتماعی برای اهداف بازاریابی چیز دیگری بود، به خاطر این طرز تفکر بخشوده خواهید شد. اما در دنیای دیجیتال امروز نمی باشد. این امر چندان شفاف نیست. هر دو رشته، زیر بنای یکدیگرند بنابراین داشتن درک خوبی از این که چگونه می توان از توییتر برای کمک به فعالیت های روابط عمومی استفاده کرد بسیار مهم است.

 

در زیر به برخی از شیوه های استفاده از توییتر برای کمک به دستیابی به اهداف استراتژیک روابط عمومی آمده است:

 

پیدا کردن فرصت های پوشش رسانه ای

توییتر به طور فزاینده ای به عنوان یک ابزار کشف شده توسط مصرف کنندگان و کسب و کار استفاده می شود. نه تنها می تواند مشتریان بالقوه را بیابید، بلکه می تواند برای درک آنچه که انتشارات در حال نشر دارند و آنچه را که چاپ کرده اند، مورد استفاده قرار گیرد.

جستجو برای واژه های کلیدی مربوط به یک کسب و کار، انتشارات هدف شما (که شما باید به هر حال آنها را دنبال کنید) و... همه می توانند فرصتی برای پوشش بیابند.

 

پیدا کردن روزنامه نگاران مربوطه

هنگام خواندن مقالات مرتبط از چاپ و انتشارات آنلاین تان، توجه داشته باشید که نویسندگان چه کسانی هستند و آنها را در توییتر دنبال کنید. من همچنین پیشنهاد می کنم که آن ها را در فهرستی دسته بندی کنید به این ترتیب به راحتی می توانید جریان توییتر خود را فیلتر کنید. گزارشگران اغلب در مورد آنچه که در حال کار بر روی آن هستند و یا قرار است بزودی بر روی آن کار کنند مطلب می نویسند.

علاوه بر این، توییتر ایمیل هایی با پیشنهادات مشابه به علایق کنونی شما برایتان می فرستد، که یک منبع بسیار مفید برای شما می باشد. به عنوان مثال، هنگامی که شما به دنبال روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان هستید که در یک زمینه و یا منطقه جغرافیایی خاص کار می کنند، به شما افراد مشابهی از طریق توییتر پیشنهاد خواهد شد. این می تواند کلیدی برای پیدا کردن انتشارات هدف جدید باشد.

 

تماس با نشریات و روزنامه نگاران

با انجام فعالیت های فوق، ممکن است درخواستی از یک روزنامه نگار ببینید که کسب و کار شما می تواند نظر مثبتی به آن ارائه دهد و پاسخدهی از همان جایگاه کاملا قابل قبول خواهد بود. اما اگر رقیبی دارید که در تعقیب شماست، لازم است به خبرنگار  پیام مستقیم بدهید که اطمینان دهد شما خلف وعده نخواهید کرد.

راه دیگر برای هشدار به خبرنگاران در مورد اخبارتان ارسال یک پیام با لینکی به مطبوعات و یا وبلاگ تان است. اگر بارها و بارها ایمیل فرستاده و یا برای تماس با یک نویسنده خاص تلاش کرده اید، ممکن است بهتر باشد توییتی به عنوان پیگیری مطلب مورد نظر بفرستید. با توجه به این که حجم ایمیل های دریافتی خبرنگاران بالاست تعدادی از روزنامه نگاران بر روی شبکه های اجتماعی واکنش بسیار سریعتری نشان می دهند.

 

کار شبکه ای

همانطور که ممکن است در یک کنفرانس برای دیدار با تاثیرگذاران، مشتریان و یا مشتریان بالقوه و روزنامه نگاران حضور یابید، شما می توانید از توییتر برای کار شبکه ای استفاده کنید.

 

تغییر روابط عمومی

هر حرفه ای روابط عمومی به شما خواهد گفت که این صنعت به طور چشمگیری در کنار رشد آنلاین تغییر کرده است. بسیاری از روزنامه نگاران دیگر زمانی برای گفتگو با تلفن ندارند زیرا مسئولیت چاپ های متعدد و بخش های دیجیتال را به عهده دارند و با ایمیل بمباران می شوند. بنابراین برای بنگاه های کسب و کار بسیار مهم است که تصویر و شهرت عمومی کسب و کار را از طریق مبارزات خلاقانه روابط عمومی مدیریت کنند.

استفاده موثر از توییتر، تنها یک مثال از این دست است که چگونه در دنیای دیجیتال امروز، این امکان وجود دارد تا از طریق فرصت های ارزشمند پوشش رسانه ای جایگاه کسب و کار خود را ارتقا داد. به طور قابل ملاحظه، توییتر تریبون رایگانی را به کارکنان حرفه ای روابط عمومی ارایه می دهد که می تواند بازده معناداری داشته باشد.  

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  روابط عمومی مثبت


  پروپاگاند چیست؟


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  یک پیام


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود