درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 آذر 1396 - 21:15   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت
  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27018صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 8 آذر 1395 - 10:36
هیل و نولتون گستردگی دنیا
شرکت هیل و نولتون (Hill & Knowlton ) معتقد است که روابط عمومی میدانی است که با اقشار گوناگونی چون سهامداران، دولت ها ، شرکت ها و … در ارتباط است و مجموعه ای از شیوه های ارتباطی مانند اینترنت، رسانه های چاپی و تبلیغات را به کار می گیرد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت هیل و نولتون (Hill & Knowlton ) معتقد است که روابط عمومی میدانی است که با اقشار گوناگونی چون سهامداران، دولت ها ، شرکت ها و … در ارتباط است و مجموعه ای از شیوه های ارتباطی مانند اینترنت، رسانه های چاپی و تبلیغات را به کار می گیرد. از دیدگاه این شرکت ، روابط عمومی فنی است که به شما می گوید چگونه از امور شرکت خود به ویژه از کیفیت محصولات و خدمات آن از طریق پیام رسانی در رسانه ها با دیگران سخن بگویید.


هیل و نولتون در سال1927 تاسیس شد و هم اکنون مقر آن در نیویورک است. این شرکت با 66 نمایندگی در 35 کشور جهان ، یکی از پیشروان روابط عمومی در عرصه بین المللی و یکی از بزرگ ترین گروه های خدماتی دنیا در زمینه ارتباطات محسوب می شود که خدمات خود را در سه سطح ملی ، چند ملیتی و بین المللی ارائه می دهد.

 

هیل و نولتون به کسانی که در این عرصه خواهان ارائه خدمات متفاوتی نسبت به سایر کشورها هستند ، راه کارهایی را ارائه می دهد و با به خدمت گرفتن منابع و دانش متخصصین این حوزه سعی در نیل به اهداف واقعی خود دارد. خدمات و هم کاری های این شرکت در زمینه های مالی ، روابط عمومی ، فنآوری ، بازاریابی ، ارتباطات شبکه و امور دارویی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد