درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 فروردین 1396 - 21:01   

نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


ادامه ادامه مطلب یک

پیامک های عید نوروز و روابط عمومی

  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

درباره مراسم نوروز سال 401 پیش از میلاد

  درباره مراسم نوروز سال 401 پیش از میلاد


ادامه ادامه مطلب سه

تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز

  تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شکست روزافزون رسانه های چاپی در سطح جهان به دلیل برنیاوردن نیاز مخاطبان قرن 21
  هکرهای ترک اپل را تهدید کردند اطلاعات 600 میلیون کاربر را پاک می‌کنند
  انجمن جهانی روزنامه نگاران پارسی نگار
  اپل: نفوذ سیا به آی‌فون و مک‌بوک به آسانی ممکن نیست
  دیدگاه مدیران و مسئولان/ اهمیت و جایگاه روابط عمومی/ بخش دوم
  پی‌آمدهای مخرب گسترش شبکه‌های اجتماعی
  ابراز نگرانی مکارم شیرازی از "آسیب‌های فضای مجازی"
  10 میان وعده غذایی مفید با 100 کالری
   مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم: از رسانه‌های فعال در انتشار اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر می‌شود
  دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش اول
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27018صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 8 آذر 1395 - 10:36
هیل و نولتون گستردگی دنیا
شرکت هیل و نولتون (Hill & Knowlton ) معتقد است که روابط عمومی میدانی است که با اقشار گوناگونی چون سهامداران، دولت ها ، شرکت ها و … در ارتباط است و مجموعه ای از شیوه های ارتباطی مانند اینترنت، رسانه های چاپی و تبلیغات را به کار می گیرد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت هیل و نولتون (Hill & Knowlton ) معتقد است که روابط عمومی میدانی است که با اقشار گوناگونی چون سهامداران، دولت ها ، شرکت ها و … در ارتباط است و مجموعه ای از شیوه های ارتباطی مانند اینترنت، رسانه های چاپی و تبلیغات را به کار می گیرد. از دیدگاه این شرکت ، روابط عمومی فنی است که به شما می گوید چگونه از امور شرکت خود به ویژه از کیفیت محصولات و خدمات آن از طریق پیام رسانی در رسانه ها با دیگران سخن بگویید.


هیل و نولتون در سال1927 تاسیس شد و هم اکنون مقر آن در نیویورک است. این شرکت با 66 نمایندگی در 35 کشور جهان ، یکی از پیشروان روابط عمومی در عرصه بین المللی و یکی از بزرگ ترین گروه های خدماتی دنیا در زمینه ارتباطات محسوب می شود که خدمات خود را در سه سطح ملی ، چند ملیتی و بین المللی ارائه می دهد.

 

هیل و نولتون به کسانی که در این عرصه خواهان ارائه خدمات متفاوتی نسبت به سایر کشورها هستند ، راه کارهایی را ارائه می دهد و با به خدمت گرفتن منابع و دانش متخصصین این حوزه سعی در نیل به اهداف واقعی خود دارد. خدمات و هم کاری های این شرکت در زمینه های مالی ، روابط عمومی ، فنآوری ، بازاریابی ، ارتباطات شبکه و امور دارویی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شکست روزافزون رسانه های چاپی در سطح جهان به دلیل برنیاوردن نیاز مخاطبان قرن 21


  انجمن جهانی روزنامه نگاران پارسی نگار


  اپل: نفوذ سیا به آی‌فون و مک‌بوک به آسانی ممکن نیست


  هکرهای ترک اپل را تهدید کردند اطلاعات 600 میلیون کاربر را پاک می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی