درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 - 01:04   

گزارشگری علمی و بی طرفانه

  گزارشگری علمی و بی طرفانه


ادامه ادامه مطلب یک

۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان

  ۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان


ادامه ادامه مطلب دو

پرچمدار جدید سامسونگ چگونه است؟

  پرچمدار جدید سامسونگ چگونه است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  فراخوان مقاله چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نحوه گرداندن گوشی هوشمند 'می‌تواند رمز عبور شما را لو دهد'
  اختلال در سامانه ساپتا در بانک ملی ایران
  نگاهی به عکس خلاقانه یک کتاب فروشی در تلفیق هنر و زندگی روزمره
  بازنشر/ دستور العمل تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری
  اینستاگرام از مرز ۷۰۰ میلیون کاربر گذشت
  ۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان
  پرچمدار جدید سامسونگ چگونه است؟
  یونایتد ایرلاینز ۱۰ هزار دلار به مسافران برای واگذاری صندلی می‌دهد
  سامسونگ
  آشنایی با روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27018صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 8 آذر 1395 - 10:36
هیل و نولتون گستردگی دنیا
شرکت هیل و نولتون (Hill & Knowlton ) معتقد است که روابط عمومی میدانی است که با اقشار گوناگونی چون سهامداران، دولت ها ، شرکت ها و … در ارتباط است و مجموعه ای از شیوه های ارتباطی مانند اینترنت، رسانه های چاپی و تبلیغات را به کار می گیرد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت هیل و نولتون (Hill & Knowlton ) معتقد است که روابط عمومی میدانی است که با اقشار گوناگونی چون سهامداران، دولت ها ، شرکت ها و … در ارتباط است و مجموعه ای از شیوه های ارتباطی مانند اینترنت، رسانه های چاپی و تبلیغات را به کار می گیرد. از دیدگاه این شرکت ، روابط عمومی فنی است که به شما می گوید چگونه از امور شرکت خود به ویژه از کیفیت محصولات و خدمات آن از طریق پیام رسانی در رسانه ها با دیگران سخن بگویید.


هیل و نولتون در سال1927 تاسیس شد و هم اکنون مقر آن در نیویورک است. این شرکت با 66 نمایندگی در 35 کشور جهان ، یکی از پیشروان روابط عمومی در عرصه بین المللی و یکی از بزرگ ترین گروه های خدماتی دنیا در زمینه ارتباطات محسوب می شود که خدمات خود را در سه سطح ملی ، چند ملیتی و بین المللی ارائه می دهد.

 

هیل و نولتون به کسانی که در این عرصه خواهان ارائه خدمات متفاوتی نسبت به سایر کشورها هستند ، راه کارهایی را ارائه می دهد و با به خدمت گرفتن منابع و دانش متخصصین این حوزه سعی در نیل به اهداف واقعی خود دارد. خدمات و هم کاری های این شرکت در زمینه های مالی ، روابط عمومی ، فنآوری ، بازاریابی ، ارتباطات شبکه و امور دارویی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  10 رویکرد شغلی نوظهور در حوزه روابط عمومی


  شش راهکار برای تربیت نیروی انسانی کارآمد


  تعداد کارکنان شرکت آمازون به نیم میلیون می‌رسد؛ کارآفرین یا قاتل کار؟


  پرچمدار جدید سامسونگ چگونه است؟


  ۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان


  گزارشگری علمی و بی طرفانه


  اینستاگرام از مرز ۷۰۰ میلیون کاربر گذشت


  مشتریان را تکان دهید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: ویژه‌نامه "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر می شود