درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 4 فروردین 1396 - 08:37   

نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


ادامه ادامه مطلب یک

پیامک های عید نوروز و روابط عمومی

  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

درباره مراسم نوروز سال 401 پیش از میلاد

  درباره مراسم نوروز سال 401 پیش از میلاد


ادامه ادامه مطلب سه

تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز

  تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پی‌آمدهای مخرب گسترش شبکه‌های اجتماعی
  ابراز نگرانی مکارم شیرازی از "آسیب‌های فضای مجازی"
  10 میان وعده غذایی مفید با 100 کالری
   مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم: از رسانه‌های فعال در انتشار اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر می‌شود
  دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش اول
  سرانجام قدیمی ترین مجله طنز
  آیفون‌های قرمز ۷ به بازار آمد: جلب ذائقه مشتری و هزینه برای مبارزه با بیماری ایدز
  شرکت اپل از ارزانترین آیپد خود رونمایی کرد
  دردسر گوگل به‌خاطر هم‌نشینی تبلیغات با محتوای افراط‌گرایانه
  فراخوان سومین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27017صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 6 آذر 1395 - 09:35
شرکت روابط عمومی KPR
هدف KPR معرفی محصولات جدید SEIKO و توسعه و ترویج این محصولات هم از طریق رسانه‌های متفاوت و هم از طریق استفاده از آخرین تکنیک‌های تبلیغاتی اینترنت می‌باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت KPR یک شرکتی با روابط عمومی پیشرفته و بازاریابی استراتژیک می‌باشد که در سال 1976 برای گسترش و معرفی شرکت‌ها در زمینه‌های کامپیوتر،‌الکترونیک و بیوتکنولوژی، تاسیس شده و محصولات و خدمات توسط این شرکت‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. حسن شهرت شرکت KPR به خاطر کارآیی فنی بسیار بالا در زمینه تجارت می‌باشد. دیوید کای مؤسس شرکت، قبل از آن‌که مؤسس شرکت باشد یک مهندس و سردبیر موفق مجله الکترونیک بوده است. برای اطلاعات بیشتر به آدرس WWW.kprinc.com سری بزنید.


شرکت آمریکایی SEIKO Instruments ، توزیع کننده اجزاء الکترونیکی، شرکت KPR را به عنوان مشاوره روابط عمومی برگزید.


شرکت مزبور برای توسعه و خریدوفروش بیش از 100 محصول الکترونیکی مصرفی و صنعتی پیشرفته خود در ایالات متحده و جاهای دیگر دنیا، از کارشناسان خبره خود در قسمت مهندسی دقیق طراحی مینیاتوری (ریزسازی) و ساخت کیفی،‌استفاده می نمود. این محصولات با یک هدف در کنار هم طبقه بندی می‌شوند یعنی «تکنولوژی بزرگ در بسته‌بندی‌های کوچک».


محصولات این شرکت شامل انواع مختلفی از نمایشگرهای LCD برای کاربردهای متفاوت می‌باشد. این گونه‌ها از الفبایی تک‌خطی گرفته تا الفبایی چندخطی، نشانه‌ای گرافیکی، شامل مدل‌هایی با چراغ‌های دیودی EL و LED می‌باشد.


هدف KPR معرفی محصولات جدید SEIKO و توسعه و ترویج این محصولات هم از طریق رسانه‌های متفاوت و هم از طریق استفاده از آخرین تکنیک‌های تبلیغاتی اینترنت می‌باشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سرانجام قدیمی ترین مجله طنز


  آیفون‌های قرمز ۷ به بازار آمد: جلب ذائقه مشتری و هزینه برای مبارزه با بیماری ایدز


  دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش اول


  دردسر گوگل به‌خاطر هم‌نشینی تبلیغات با محتوای افراط‌گرایانه


  شرکت اپل از ارزانترین آیپد خود رونمایی کرد


   مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم: از رسانه‌های فعال در انتشار اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر می‌شود


  ابراز نگرانی مکارم شیرازی از "آسیب‌های فضای مجازی"


  پی‌آمدهای مخرب گسترش شبکه‌های اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی