درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 2 تیر 1396 - 06:12   

آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد

  آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد


ادامه ادامه مطلب یک

مرکز روابط عمومی USC Annenberg

  مرکز روابط عمومی USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب دو

دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg

  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب سه

امکان تبلیغات بیش‌تر در فیس‌بوک برای سازمان‌های خبری

  امکان تبلیغات بیش‌تر در فیس‌بوک برای سازمان‌های خبری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg
  مرکز روابط عمومی USC Annenberg
  آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد
  قوی‌ترین رایانه اپل از راه می‌رسد
  آمارهای باورنکردنی از 60 ثانیه اینترنت
  برگ برنده مدیریت روابط عمومی
  تقویم روز ارتباطات/ ژورنال نویسی در ایران
  نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان
  اصول و فنون مصاحبه
  انجمن روابط عمومی امریکا: پیشرفت در تخصص، پیشرفت در متخصصان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27017صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 6 آذر 1395 - 09:35
شرکت روابط عمومی KPR
هدف KPR معرفی محصولات جدید SEIKO و توسعه و ترویج این محصولات هم از طریق رسانه‌های متفاوت و هم از طریق استفاده از آخرین تکنیک‌های تبلیغاتی اینترنت می‌باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت KPR یک شرکتی با روابط عمومی پیشرفته و بازاریابی استراتژیک می‌باشد که در سال 1976 برای گسترش و معرفی شرکت‌ها در زمینه‌های کامپیوتر،‌الکترونیک و بیوتکنولوژی، تاسیس شده و محصولات و خدمات توسط این شرکت‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. حسن شهرت شرکت KPR به خاطر کارآیی فنی بسیار بالا در زمینه تجارت می‌باشد. دیوید کای مؤسس شرکت، قبل از آن‌که مؤسس شرکت باشد یک مهندس و سردبیر موفق مجله الکترونیک بوده است. برای اطلاعات بیشتر به آدرس WWW.kprinc.com سری بزنید.


شرکت آمریکایی SEIKO Instruments ، توزیع کننده اجزاء الکترونیکی، شرکت KPR را به عنوان مشاوره روابط عمومی برگزید.


شرکت مزبور برای توسعه و خریدوفروش بیش از 100 محصول الکترونیکی مصرفی و صنعتی پیشرفته خود در ایالات متحده و جاهای دیگر دنیا، از کارشناسان خبره خود در قسمت مهندسی دقیق طراحی مینیاتوری (ریزسازی) و ساخت کیفی،‌استفاده می نمود. این محصولات با یک هدف در کنار هم طبقه بندی می‌شوند یعنی «تکنولوژی بزرگ در بسته‌بندی‌های کوچک».


محصولات این شرکت شامل انواع مختلفی از نمایشگرهای LCD برای کاربردهای متفاوت می‌باشد. این گونه‌ها از الفبایی تک‌خطی گرفته تا الفبایی چندخطی، نشانه‌ای گرافیکی، شامل مدل‌هایی با چراغ‌های دیودی EL و LED می‌باشد.


هدف KPR معرفی محصولات جدید SEIKO و توسعه و ترویج این محصولات هم از طریق رسانه‌های متفاوت و هم از طریق استفاده از آخرین تکنیک‌های تبلیغاتی اینترنت می‌باشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقراض پول برای راه اندازی روزنامه اطلاعات


  نظر مردم آمریکا با قتل روزنامه نگار در نیکاراگوئه تغییر کرد


  پیش بینی سال 2004 «دکستر فیلکینز» روزنامه نگار و صاحبنظر آمریکایی درباره روزافزون بودن مسائل عراق و درگیری های قومی و مذهبی


  تقویم روز ارتباطات/ ایجاد خبرگزاری پارس


  تقویم روز ارتباطات/ ژورنال نویسی در ایران


  آخرین فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  راهنمای اجمالی وظایف و فعالیت ‏های روابط ‏عمومی


  نقش روابط عمومی در موفقیت استراتژی بازاریابی و تبلیغات


  نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان


  روابط ‏عمومی به عنوان "مرزگستر"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دومین فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی