درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 14:48   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26974صفحه نخست » سه شنبه، 2 آذر 1395 - 11:36
ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ / اهمیت توجه به عدم مالکیت اثر
در بخش قبلی این ایده به ذکر اهمیت مخاطب قراردادن خواننده اشاره کردیم. همچنین مثالی از آگهی تبلیغاتی برند Magnet نیز ذکر کرده و مورد نقد و بررسی قرار دادیم. در این قسمت ادامه ایده بخش قبل را پی خواهیم گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در بخش قبلی این ایده به ذکر اهمیت مخاطب قراردادن خواننده اشاره کردیم. همچنین مثالی از آگهی تبلیغاتی برند Magnet نیز ذکر کرده و مورد نقد و بررسی قرار دادیم. در این قسمت ادامه ایده بخش قبل را پی خواهیم گرفت.

علت اصلی اینکه چنین ایده و سبک نگارشی مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرد، اهمیت توجه به خواسته های آنهاست. در واقع چنین ایده ای مانند آن است که در یک مهمانی با یک نفر شروع به صحبت کرده و دائما از وی در مورد عقیده و نظرش در خصوص رویدادهای گوناگون سوال کنید. این نوع شرایط به طور قطع برای اغلب افراد خوشایند خواهد بود. به عبارت ساده تر، همه ما علاقه داریم تا در مورد خود با دیگران صحبت کنیم و چنین ایده ای این شانس را برای افراد فراهم می کند.

برخلاف ایده حاضر، اگر در متن تنها از جانب خود حرف بزنید و مشتریان را با خودتان جمع ببندید، بدون شک خوانندگان تان را از دست خواهید داد. در واقع چنین سبک های نگارشی بیشتر شبیه نامه های رسمی و ایمیل های اداری است. اگرچه متن رسمی کاربردهای فراوانی دارد، با این حال مناسب شرایط بازاریابی نیست.

در ایده های بازاریابی و مدیریتی لازم است تا هرچه بیشتر خود را به مخاطبان تان نزدیک کنید. مشتری باید احساس نزدیکی و اعتماد به برند شما کند تا ترغیب به خرید شود. در غیر این صورت انتظار استقبال و جلب نظر مخاطبان تنها آرزویی غیر ممکن خواهد ماند.

آنچه در عمل باید انجام دهید

- به هنگام نگارش یک مطلب توجه کنید که متن کپی شده در وهله نخست با موضوع کلی مقاله تان هماهنگ باشد. این نکته بسیار مهم است، زیرا اغلب اوقات افراد تحت تاثیر آوازه و شهرت نویسنده اصلی قرار گرفته و سعی دارند تا به هر شکل ممکن نقل قول یا کپی برداری از مطالب وی داشته باشند.

همچنین بهتر است به هنگام نگارش، فردی را به عنوان مخاطب خود در نظر گرفته و مقاله تان را برای او بخوانید. در این صورت بیشتر مشکلات متن برای شما آشکار خواهد شد. در عین حال استفاده از نظرات همکاران و اطرافیان نیز می تواند کمک موثری به شما کند.

- در متن خود هرگاه از ضمیر «من» یا به طور کلی مفرد استفاده کردید، دو یا سه ضمیر «شما» نیز به کار ببرید. در حقیقت اهمیت اصلی در مخاطب قرار دادن خوانندگان است و این هدف لازم است به هر نحوی برآورده شود. این راهکار علاوه بر اینکه خواننده را به مطلب شما علاقه مند می کند، حس احترام به خواسته ها و شخصیت مخاطب را نیز به وی منتقل خواهد کرد.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد