درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 01:10   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26973صفحه نخست » سه شنبه، 2 آذر 1395 - 11:34
اهمیت تحقیقات بازار
آیا می دانستید تحقیقات بازار، از مهم ترین اصول و مفاهیم بازاریابی است؟ این مفهوم به معنای جمع آوری، ثبت و تجزیه و تحلیل هدفمند داده های مربوط به بازار هدف و مشکلات بازاریابی محصولات و خدمات است که به کمک روش های تحلیلی و آماری انجام و تمام فعالیت های مرتبط در کسب و کار از ایجاد ایده تا پایانی ترین بخش یعنی رضایت مشتری را شامل می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آیا می دانستید تحقیقات بازار، از مهم ترین اصول و مفاهیم بازاریابی است؟ این مفهوم به معنای جمع آوری، ثبت و تجزیه و تحلیل هدفمند داده های مربوط به بازار هدف و مشکلات بازاریابی محصولات و خدمات است که به کمک روش های تحلیلی و آماری انجام و تمام فعالیت های مرتبط در کسب و کار از ایجاد ایده تا پایانی ترین بخش یعنی رضایت مشتری را شامل می شود.

همین مسئولیت گسترده تحقیقات بازار تفاوت آن را با تحقیقات بازاریابی به خوبی منعکس می کند. در واقع برای کسب اطلاعات در مورد مصرف کنندگان برای بهبود عملیات کسب و کار به تحقیقات بازار نیاز است.

شناسایی کارهایی که انجام آنها برای جلوگیری از تحت تاثیر قرار گرفتن محصول شرکت توسط محصولات شرکت های دیگر مورد نیاز است و نیز کار هایی که موجب جذب محصول توسط بازار می شود، درک شرایط شرکت و نقاط ضعف و قوت آن و شناسایی و بهره گیری از فرصت های موجود در بازار، تشویق ارتباطات بین شرکت و مشتریان، به حداقل رساندن ریسک کسب و کار، کسب و حفظ سهم بازار و روند فروش و کشف مشکلات از جمله مزایای مهمی است که تحقیقات بازار در اختیارتان قرار می دهد.

کسب اطلاعات در مورد میزان جمعیت یک ناحیه، میزان مشتریان بالقوه و میزانی که آنان به خرید محصول یا خدمت مبادرت دارند، از مهم ترین دلایلی است که انجام تحقیقات بازار را برای شرکت ها خصوصا کار آفرینان الزامی می کند.

یکی دیگر از نتایج غیر قابل انکار تحقیقات در زمینه بازار و موارد مربوط به آن، تقسیم بندی بازار به بخش هایی از مشتریان با نیاز ها و مشخصات تقریبا یکسان است. این امر در تهیه یک طرح بازاریابی مخصوص و درنتیجه صرف بهینه زمان و منابع سازمان بسیار کمک کننده و مفید است.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد