درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:00   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26935صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 29 آبان 1395 - 12:28
روابط عمومی‌ها معمار اصلی آگاهی‌بخشی جامعه و توسعه جهان‌بینی هستند
پدر جامعه‌شناسی ارتباطات ایران با بیان اینکه بعد اصلی فعالیت روابط عمومی‌ها آگاهی‌بخشی و جهان‌بینی آدمها است، گفت: روابط عمومی‌ها معمار اصلی آگاهی‌بخشی جامعه و توسعه جهان‌بینی هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، باقر ساروخانی، با بیان اینکه روابط‌ عمومی‌ها باید آهنگ تغییر را در جامعه و سازمان شناسایی کرده و آن را مهار و هدایت کنند، گفت: تغییرات در جامعه ایران بسیار عمیق است لذا باید تلاش کرده تا تغییرات گسترده را مهار کنیم در غیر این صورت هویت ایرانی از دست خواهد رفت .

وی با بیان اینکه روابط عمومی نقش بسیار مهمی در جامعه دارد، افزود: بعد اصلی فعالیت این حوزه آگاهی‌بخشی و جهان‌‌بینی آدم‌ها است .

این استاد دانشگاه اظهار داشت: روابط عمومی‌ها معمار اصلی آگاهی‌بخشی جامعه و توسعه جهان‌بینی در کنترل و هدایت تغییرات هستند که گاهاً در اقدامات خود باید سلبی عمل کرده و اجازه تولید شیوه‌های جدید را ندهند .

ساروخانی گفت: مصرف‌زدگی یکی از ابعاد تطبیق جهان امروز است که توانسته یکی از بحران‌های فعلی جهان را تولید کند. اما روابط عمومی‌ها می‌تواند در مهار این بحران نقش موثری داشته باشند .

پدر جامعه‌شناسی ارتباطات ایران با بیان اینکه روابط عمومی‌ها مبشر جهان نو و پیشگام تغییر جامعه هستند، افزود: روابط عمومی باید از یک طرف مشخص کننده مسیر جامعه باشد و تنگنا و تاریکی مسیر را مشخص کند و از طرف دیگر باید کنترل آهنگ شتاب جامعه را رصد کند تا مبادا جامعه شتابزده شده و تغییرات منفی در آن رخ دهد .

وی در پایان اظهار داشت: روابط عمومی‌ها در جامعه نقش‌آفرین هستند و می‌توانند در زمینه تهاتر افکار و توسعه اندیشه‌های مثبت نقش مفیدی را ایفا کنند .

 

منبع: فارس

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد