درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 00:47   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26925صفحه نخست » شنبه، 29 آبان 1395 - 12:02
کسب درآمد 25درصد آمریکایی‌ها از اقتصاد گیگی
یک چهارم مردم آمریکا در سال گذشته به طریقی از اقتصاد گیگی (GIG Economy) درآمد کسب کرده‌اند. بنابرگزارش جدید مرکز تحقیقاتیPew، 24 درصد افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند، از طریق پلت‌فرم‌های دیجیتالی و آنلاین درآمد کسب کرده بودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، یک چهارم مردم آمریکا در سال گذشته به طریقی از اقتصاد گیگی (GIG Economy) درآمد کسب کرده‌اند. بنابرگزارش جدید مرکز تحقیقاتیPew، 24 درصد افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند، از طریق پلت‌فرم‌های دیجیتالی و آنلاین درآمد کسب کرده بودند. از این بخش، 8 درصد با انجام دادن کار و وظایف خاصی مثلا برای «Uber» به درآمد رسیده بودند، 18 درصد افراد نیز از طریق فروش اجناس به‌صورت آنلاین و تنها یک درصد افراد از طریق به اشتراک‌گذاری منزل خود از طریق وب‌سایت «Airbnb» درآمد کسب کرده بودند. با توجه به گزارش مرکز «Kinsey Report»، در ماه اکتبر بین 20تا 30 درصد افراد مجاز به کار در آمریکا، به نحوی در «اقتصاد گیگ» فعالیت خواهند کرد. هردو گزارش مطرح شده از بازسازی اقتصاد آمریکا از طریق «اقتصاد گیگ» خبر می‌دهند.

 

مرکز تحقیقاتی «Pew» در ماه جولای و آگوست از 4500فرد بالغ در این زمینه نظرسنجی کرد. از 8 درصد افرادی که از طریق کار فیزیکی در این روش کسب درآمد کرده بودند، 5 درصد آنها از طریق آمارگیری آنلاین، 2 درصد از طریق رانندگی و باقی مانده از طریق خدمات نظافتی و خریداری به درآمد رسیده بودند. کسب درآمد از طریق انجام کارهای فیزیکی بیشتر از سوی افراد سیاه‌پوست، مردم اهل آمریکای لاتین و افراد نوجوان انجام گرفته بود. 60 درصد این افراد درآمد خود از این طریق را منبع مخارج روزانه خود قرار داده بودند در حالی که تنها 20 درصد افرادی که به‌صورت آنلاین کار می‌کردند، چنین تفکری داشتند. فروش اجناس به‌صورت آنلاین عموما از سوی افراد سفید‌پوست و افراد مسن‌تر انجام گرفته بود. 26 درصد افرادی که از این طریق درآمد کسب می‌کردند، خود را کارمند مراکزی که برایشان کار می‌کردند، می‌دانستند که وجه تمایز قابل توجهی برای «Uber» و دیگر شرکت‌های فعال در این زمینه به حساب می‌آید.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3915

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد