درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:00   

نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد

  نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26869صفحه نخست » سه شنبه، 25 آبان 1395 - 12:40
توصیه های مهم برای مدیریت بهتر یک کمپین تبلیغاتی
یک کمپین تبلیغاتی مجموعه اقدامات مشخص و تعریف شده برای بازاریابی و فروش یک محصول یا خدمت جدید (و یا نسخه‌ی تغییر داده شده‌ی محصول و خدمت) و یا استفاده از یک کانال جدید برای فروش محصول و خدمت پیشین است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بازاریابی موثر اغلب چیزی است که شرکت های در حال رشد را از سایر شرکت های مشابه متمایز می‌کند (شرکت های دیگر موجود در همان بازار و با ارائه‌ی همان محصول). شرکت هایی نظیر ژیلت و کوکاکولا در بازار بسیار رقابتی محصولات مصرفی موفق شدند در حالی که آن‌ها داشتند همان محصولات رقیبان خود را ارائه می‌کردند. اگر به دنبال رشد کسب و کار خود و یا سازمان خود هستید باید یک بازاریاب، مبلغ و ترویج کننده‌ی سازمان و کسب و کار خود باشید.

کمپین های تبلیغاتی موفق مبتنی بر مطالعه و پژوهش، بسیار فکر شده و متمرکز بر جزییات، تهیه و توسعه داده شده‌اند (برای مشاهده‌ی کمپین های تبلیغاتی موفق در حوزه‌ی سینما بخش «درس هایی از سینما» را ببیند». هم چنین می‌توانید مقاله‌ی بازاریابی غیر سنتی – بخش اول و بازاریابی غیر سنتی – بخش دوم را ببینید). اصلا این طور نیست که آن‌ها صرفا مبتنی بر یک ایده‌ی خاص باشند. برنامه ریزی برای یک کمپین تبلیغاتی با بررسی جایگاه فعلی شما در بازار شروع شده و در نهایت با جزییاتی نظیر کلمات و شدت تلفظ آن‌ها در آگهی تبلیغاتی خاتمه می‌یابد.

فکر نکنید که برای تهیه‌ی یک کمپین تبلیغاتی خوب باید خود را سه روز در زندان حبس کنید و فکر کنید! بلکه باید از اتاق و محل کار خود خارج شوید و با دنیای واقعی در ارتباط باشید. چرا که هیچ نقشه‌ای نمی تواند کاملا منطبق بر اتفاقات و نیازهای دنیای واقعی باشد. از طرفی با خود عهد کنید که نقشه‌ی خود را به صورت کامل روی کاغذ تهیه کنید و تمام ابعاد آن را بسنجید. عجله‌ی بیش از حد در تهیه‌ی کمپین تبلیغاتی باعث می‌شود جزییاتی را نادیده بگیرید که تاثیرات منفی زیادی را روی کیفیت پیام ارائه شده و میزان اثربخشی آن داشته باشد.

در این جا به چندین روش برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی اشاره می‌کنیم:


در مناسب های عمومی و همایش ها حضور پیدا کنید و صحبت کنید:
با صحبت در مناسب های عمومی می‌توانید خود را به مخاطبان و مشتریان بالقوه‌ی خود معرفی کنید و باعث افزایش اعتبار محصولات و خدمات خود شوید.


از مشتریان بخواهید که محصول شما را به دیگران معرفی کنند.
استفاده از مشتریان فعلی برای جذب مشتریان جدید یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی شرکت تان است. فراموش نکنید که این موضوع را از فروشندگان خود نیز بخواهید چرا که هر یک از آن‌ها نیز آشنایان بسیار زیادی دارند. به مشتریان خود توضیح دهید که دقیقا چه چیزی را از آن‌ها می‌خواهید که به دیگران منتقل کنند. آیا در مورد قیمت پایین محصول شما صحبت کنند؟ آیا در مورد کیفیت آن صحبت کنند؟ آیا در مورد مقایسه‌ی آن با سایر برند ها صحبت کنند؟


مانند یک مشتری باشید!
برای این که بفهمید که مشتریان دقیقا چه می‌خواهند شما باید مثل آن ها باشید و مثل آن ها فکر کنید. از شرکت ها و جاهایی که آن‌ها مرتبا به آن‌جا می‌روند بازدید کنید. ببینید که مشتریان چگونه رفتار می‌کنند و به چه چیزهایی اهمیت می‌دهند. سپس کسب و کار خود را مبتنی بر این ترجیحات تغییر دهید.


نمونه‌هایی را به رایگان به مشتریان خود بدهید:
اگر شما این اجازه را به مردم بدهید که محصول یا خدمت شما را به رایگان امتحان کنند، شانس بیش تری هست که آن را در آینده بخرند. کارمندانی داشته باشید که در جلوی شرکت، نمونه های رایگان محصول را به مشتریان ارائه دهند. بسیاری از شرکت های نرم افزاری از این روش استفاده می کنند و این اجازه را به کاربر می‌دهند که به مدت ۳۰ روز به رایگان از نرم افزار آن‌ها استفاده کند و بعد در صورت تمایل آن را خریداری کند.

منبع: دریک آنلاین

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد