درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 04:47   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26860صفحه نخست » سه شنبه، 25 آبان 1395 - 12:21
آیا رسانه های اجتماعی به برندینگ شما کمک می کند؟
تصوری که اکثر صاحبان کسب و کار نسبت به رسانه های اجتماعی دارند، مبنی بر آن است که با حضور در تمامی آنها به موفقیت بیشتری دست پیدا می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تصوری که اکثر صاحبان کسب و کار نسبت به رسانه های اجتماعی دارند، مبنی بر آن است که با حضور در تمامی آنها به موفقیت بیشتری دست پیدا می کنند. باور اکثریت این است که به علت رایگان بودن این پلتفرم ها و حضور بیش از یک میلیارد کاربر فیس بوک، توییتر و لینکدین رسانه های اجتماعی می تواند به برندینگ آنها کمک کند و حضور در این رسانه ها، امکان دیده شدن برند و تبلیغات آنها را سهولت می بخشد.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آیا این یک میلیارد کاربر توجهی به برند شما می کنند؟ البته خیر!

بیشترین ایراد رسانه های اجتماعی، محدود کردن گسترش ارتباطات شما است زیرا جهت ارتباط بهتر و تاثیرگذار باید گروه هدف خود را در آنجا مشخص کرده و آنها را به بخش های کوچک تری (براساس مولفه های مشخص) تقسیم کنید. برای مثال تاثیرگذاران در گروه های هدف شما می توانند به عنوان یک بخش دیده شوند زیرا آنها می توانند محرک های خوبی برای جلب توجه مصرف کننده نهایی به شمار آیند.

آنها با کامنت ها و لایک هایی که در صفحات و تبلیغات شما درج می کنند تمایلات مثبت یا منفی را در مصرف کننده نهایی ایجاد کرده و موجب رشد یا کاهش تصویر برند شما در ذهن مصرف کننده می شوند. زیرا اکثر افراد تمایل به خواندن کامنت ها و اظهارنظرها درباره یک موضوع خاص را دارند، حتی اگر نویسنده آن کامنت را نشناسند!

حال با توجه به مطالب فوق، چگونه می توانید رسانه های اجتماعی را در جهت رشد تصویر برندتان به خدمت بگیرید؟

۱- اجتماعی رفتار کنید

رفتار اجتماعی به معنی ساختن یک ارتباط دو طرفه و مستقیم است. زمانی که می گوییم من انسانی اجتماعی هستم به این معنی نیست که در فیس بوک و توییتر فعالیت می کنم، بلکه به معنی استفاده از رسانه ها در جهت ساخت ارتباط با دیگران است. این ارتباطات به شما این فرصت را می دهد به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کرده و بتوانید تعامل بهتری با آنها داشته باشید.

2- مطابق با گروه هدف تان رفتار کنید

جامعه امروزی بسیار درگیرتر از آن است که زمان و تمایل داشته باشد هر آنچه را که در رسانه ها منتشر می شود مطالعه و بررسی کند. با توجه به انبوه مطالب و آگهی هایی که روزانه در رسانه های اجتماعی منتشر می شود، عکس ها و مطالب ارسالی شما می تواند به عنوان نقطه کوری در رسانه های اجتماعی به حساب آید مگر اینکه آنها را در جهت رفع دغدغه و متناسب با نیاز گروه هدف تهیه کنید.

3- به محتوای منتشر شده اهمیت دهید

هر چند رسانه های اجتماعی و مطالب منتشر شده در آن می تواند تاثیر زیادی در زندگی بسیاری از مردم نداشته باشد، اما ارتباطات و مطالب شما در این رسانه ها می تواند به عنوان یک علامت مثبت در ضمیر ناخودآگاه مخاطبان تان ثبت شود.

برندهایی که تلاش می کنند محتوای رسانه خود را نامتناسب با علایق و نیاز مخاطبان شان تهیه کنند از فواید این ارتباطات بی بهره می مانند. مخاطبان شما با توجه به اهداف شان اقدام به فالو کردن شما در رسانه ها می کنند و کوچک ترین اشتباه می تواند تصویر برند شما را در جامعه هدف تان مخدوش سازد.

4- هر مطلب ویروسی دوست داشتنی نیست!

در سال های اخیر شاهد رشد مطالب، عکس ها و فیلم هایی هستیم که به صورت ویروسی گسترش پیدا می کنند و اکثرا توصیه می شود محتوای شما باید موجب انتشار ویروسی شود. اما اصرار ورزیدن به تهیه و تولید این محتوا همیشه کارساز نیست زیرا اکثر افراد دوست ندارند منبع اطلاعاتی خود را فاش کنند، در نتیجه از اشتراک گذاری و انتشار برخی مطالب خودداری می کنند.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد