درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 - 06:08   

پیامک های عید نوروز و روابط عمومی

  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  افزایش سرمایه ٢٠٣ درصدی بانک صادرات ایران ثبت نهایی شد
  چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد
  دسترسی به نسخه IOS تقویم دیجیتال سال 1398 بانک ملی ایران
  کلنگ زنی یک باب مدرسه در استان خراسان جنوبی با مشارکت بانک ملی ایران
  بانک ملی ایران رکورد خود را شکست
  آمادگی کامل بانک ملی ایران برای خدمت رسانی در ایام نوروز
  پیام تبریک مدیر عامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سال نو
  سال نو مبارک
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر استان یزد
  فراخوان جشنواره ایده های برتر بخش کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26860صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 25 آبان 1395 - 12:21
آیا رسانه های اجتماعی به برندینگ شما کمک می کند؟
تصوری که اکثر صاحبان کسب و کار نسبت به رسانه های اجتماعی دارند، مبنی بر آن است که با حضور در تمامی آنها به موفقیت بیشتری دست پیدا می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تصوری که اکثر صاحبان کسب و کار نسبت به رسانه های اجتماعی دارند، مبنی بر آن است که با حضور در تمامی آنها به موفقیت بیشتری دست پیدا می کنند. باور اکثریت این است که به علت رایگان بودن این پلتفرم ها و حضور بیش از یک میلیارد کاربر فیس بوک، توییتر و لینکدین رسانه های اجتماعی می تواند به برندینگ آنها کمک کند و حضور در این رسانه ها، امکان دیده شدن برند و تبلیغات آنها را سهولت می بخشد.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آیا این یک میلیارد کاربر توجهی به برند شما می کنند؟ البته خیر!

بیشترین ایراد رسانه های اجتماعی، محدود کردن گسترش ارتباطات شما است زیرا جهت ارتباط بهتر و تاثیرگذار باید گروه هدف خود را در آنجا مشخص کرده و آنها را به بخش های کوچک تری (براساس مولفه های مشخص) تقسیم کنید. برای مثال تاثیرگذاران در گروه های هدف شما می توانند به عنوان یک بخش دیده شوند زیرا آنها می توانند محرک های خوبی برای جلب توجه مصرف کننده نهایی به شمار آیند.

آنها با کامنت ها و لایک هایی که در صفحات و تبلیغات شما درج می کنند تمایلات مثبت یا منفی را در مصرف کننده نهایی ایجاد کرده و موجب رشد یا کاهش تصویر برند شما در ذهن مصرف کننده می شوند. زیرا اکثر افراد تمایل به خواندن کامنت ها و اظهارنظرها درباره یک موضوع خاص را دارند، حتی اگر نویسنده آن کامنت را نشناسند!

حال با توجه به مطالب فوق، چگونه می توانید رسانه های اجتماعی را در جهت رشد تصویر برندتان به خدمت بگیرید؟

۱- اجتماعی رفتار کنید

رفتار اجتماعی به معنی ساختن یک ارتباط دو طرفه و مستقیم است. زمانی که می گوییم من انسانی اجتماعی هستم به این معنی نیست که در فیس بوک و توییتر فعالیت می کنم، بلکه به معنی استفاده از رسانه ها در جهت ساخت ارتباط با دیگران است. این ارتباطات به شما این فرصت را می دهد به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کرده و بتوانید تعامل بهتری با آنها داشته باشید.

2- مطابق با گروه هدف تان رفتار کنید

جامعه امروزی بسیار درگیرتر از آن است که زمان و تمایل داشته باشد هر آنچه را که در رسانه ها منتشر می شود مطالعه و بررسی کند. با توجه به انبوه مطالب و آگهی هایی که روزانه در رسانه های اجتماعی منتشر می شود، عکس ها و مطالب ارسالی شما می تواند به عنوان نقطه کوری در رسانه های اجتماعی به حساب آید مگر اینکه آنها را در جهت رفع دغدغه و متناسب با نیاز گروه هدف تهیه کنید.

3- به محتوای منتشر شده اهمیت دهید

هر چند رسانه های اجتماعی و مطالب منتشر شده در آن می تواند تاثیر زیادی در زندگی بسیاری از مردم نداشته باشد، اما ارتباطات و مطالب شما در این رسانه ها می تواند به عنوان یک علامت مثبت در ضمیر ناخودآگاه مخاطبان تان ثبت شود.

برندهایی که تلاش می کنند محتوای رسانه خود را نامتناسب با علایق و نیاز مخاطبان شان تهیه کنند از فواید این ارتباطات بی بهره می مانند. مخاطبان شما با توجه به اهداف شان اقدام به فالو کردن شما در رسانه ها می کنند و کوچک ترین اشتباه می تواند تصویر برند شما را در جامعه هدف تان مخدوش سازد.

4- هر مطلب ویروسی دوست داشتنی نیست!

در سال های اخیر شاهد رشد مطالب، عکس ها و فیلم هایی هستیم که به صورت ویروسی گسترش پیدا می کنند و اکثرا توصیه می شود محتوای شما باید موجب انتشار ویروسی شود. اما اصرار ورزیدن به تهیه و تولید این محتوا همیشه کارساز نیست زیرا اکثر افراد دوست ندارند منبع اطلاعاتی خود را فاش کنند، در نتیجه از اشتراک گذاری و انتشار برخی مطالب خودداری می کنند.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


  سال نو مبارک


  نوروز؛ نمایش قدرت اُمید در انسان


  طراحی یک برنامه روابط عمومی


  محمدرضا پارسیان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران شد


  نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی


  مدیر روابط عمومی محیط زیست همدان در جمع 5 مدیر روابط عمومی برتر محیط زیست کشور


  اقدامات شاخص اداره‌کل روابط ‌عمومی استانداری‌ همدان در سال ۱۳۹۷


  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فعالیت روابط عمومی ها فرهنگی و جهت دار باشد


  آوازه موسسه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی