درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:08   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26841صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 24 آبان 1395 - 17:14
یکصد و چهارمین شماره فصلنامه رسانه منتشر شد
یکصد و چهارمین شماره فصلنامه علمی ـ ترویجی رسانه (ویژه پاییز 95) توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این شماره از فصلنامه رسانه دارای 7 مقاله موضوعی و یک گزارش نشست از روز بین‌المللی دسترسی جهانی به اطلاعات است. 

   در این شماره از فصلنامه به موضوعاتی همچون جایگاه طنز در مطبوعات، مسئولیت کیفری نویسنده و مدیرمسئول در جرایم مطبوعاتی، پیشگیری از جرم در بستر رسانه، رابطة بین‌ سوادرسانه‌ای و میزان رضایتمندی از اخبار شبکه‌های سراسری، نشانه‌‌شناسی تبلیغات کودک و... پرداخته شده است. 

   در مقاله نخست این شماره، محمدمهدی فرقانی و پردیس سیامی به جایگاه طنز در مطبوعات امروز ایران پرداختند. 

   نویسندگان در بخشی از این مقاله بیان می‌کنند که مهم‌ترین کارکرد طنز مطبوعاتی انتقادی و ژورنالیستی بودن آن است و طنز مطبوعاتی به دلیل این ماهیت به شکل مستقیم با دستگاه‌های صاحب قدرت گره خورده است.

دومین مقاله به مسئولیت کیفری نویسنده و مدیرمسئول در قلمرو جرایم مطبوعاتی می‌پردازد این مقاله که توسط محمدرضا ویژه و مریم تقی‌خانی نگارش شده است به تبیین نظریه‌های مطرح در قلمرو مسئولیت کیفری، نحوة توزیع این مسئولیت با تأکید بر مدیرمسئول و نویسنده در قوانین مطبوعاتی ایران از گذشته تا حال پرداخته و تطبیق ان را در هر دوره تاریخی مورد بررسی قرار می‌دهد.

   سومین مقاله که توسط مهدی جعفری، زهرا منوچهرآبادی، عقیل متقدم و زینب استادی نوشته شده است به بررسی آسیب‌های اجتماعی و جرائم پرداخته و چگونگی پیشگیری از وقوع جرم و ترویج مجازات‌های جایگزین را در بستر رسانه مورد تجزیه و تحلیل قرار داده‌اند. در این مقاله آورده شده است که رسانه‌ها با مدیریت افکارعمومی، طراحی و ارائه الگوهای رفتاری می‌توانند بر روی انواع نگرش و بینش مخاطبان تأثیر گذاشته و کاهش به‌سزایی در وقوع جرم ایجاد نمایند.

   چهارمین مقاله به بررسی رابطة میان سواد رسانه‌ای با رضایت‌مندی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق از اخبار شبکه‌های سراسری و شبکه‌های ماهواره‌ای پرداخته و نتیجه می‌گیرد که میان سواد رسانه‌ای با میزان رضایت‌مندی مخاطبان از اخبار شبکه‌های سراسری و ماهواره‌ای رابطه‌ای مثبت و معنادار وجود دارد این مقاله توسط سمیه تاجیک اسماعیل و مریم رمضانلو به رشته تحریر درآمده است. 

   مقاله پنجم چگونگی کاربرد «گفت‌وگو» در قالب برنامه‌های تلویزیون نوشته مجبوبه علی محمدی است این مقاله پژوهشی با تمرکز بر بنیان‌های گفت‌گو سعی دارد ابعاد «محتوایی» و «شکل» گفت‌وگو را در قالب یک برنامة تلویزیونی بازشناسد.

ششمین مقاله به نشانه‌شناسی تبلیغات کودکان می‌پردازد و مژگان فراهانی در این مقاله، آگهی‌های تجاری که کودکان را مورد هدف قرار داده را مورد خوانش قرار می‌دهد وی نشان می‌دهد که آگهی‌های تجاری که مخاطب هدف آنان کودکان هستند از جاذبه‌های نظیر طنز و احساسات و تکنیک‌هایی همچون رؤیاپردازی، رتوسکوپ، انیمیشن و موزیک برای تحت تأثیر قرار دادن کودکان استفاده می‌کنند.

   آخرین مقاله فصلنامه رسانه، بازنمایی تغییر کلیشه‌های جنسیتی در پویانمایی باب‌اسفنجی را مورد توجه قرار داده است. نویسندگان در این مقاله به رابطة بین تغییر کلیشه‌های جنسیتی در این پویانمایی با لیبرالیسم فرهنگی و اقتصادی و به تبع آن فردگرایی و سرمایه‌داری پرداخته‌اند نویسندگان این مقاله ابراهیم سلیمی‌تکوچی و رضوان صادقی‌قهساره می‌باشند. مطالب این شماره از فصلنامه رسانه علاوه بر مقالات فوق شامل مشروح گزارش نشست روز بین‌المللی دسترسی جهانی به اطلاعات و همچنین گزیده مقالات ارتباطات جمعی می‌باشد. 

   علاقه‌مندان، دانشجویان و اصحاب رسانه برای تهیه این فصلنامه می‌توانند به انتشارات دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها مراجعه نمایند. 

 

منبع: دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد