درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26772صفحه نخست » شنبه، 22 آبان 1395 - 11:12
ابتکار گوگل برای وب‌سایت‌های مخرب
گوگل ابتکاری برای هشدار درباره وب‌سایت‌هایی که به‌صورت ممتد برای کاربران مزاحمت ایجاد می‌کنند، اندیشیده تا شکاف حفاظتی سایت‌های مخرب را در زمانی که این سایت‌ها برای مدتی کوتاه کارهای خود را متوقف می‌کنند که از هشدار مرور امن بگذرند، پر کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گوگل ابتکاری برای هشدار درباره وب‌سایت‌هایی که به‌صورت ممتد برای کاربران مزاحمت ایجاد می‌کنند، اندیشیده تا شکاف حفاظتی سایت‌های مخرب را در زمانی که این سایت‌ها برای مدتی کوتاه کارهای خود را متوقف می‌کنند که از هشدار مرور امن بگذرند، پر کند. گوگل یک طبقه‌بندی جدید با نام مرور امن (Safe Browsing) به سرویس خود افزوده است برای اینکه از کاربران در برابر وب‌سایت‌های مخرب که تلاش می‌کنند سیستم‌ها را به بازی بگیرند و محتوای مضر نشر دهند، بهتر حفاظت کند.

 

قابلیت مرور امن گوگل به کاربران زمانی که در مواجهه با بازدید از یک وب‌سایت هستند، به نقض سیاست‌های این شرکت درباره بدافزارها، نرم‌افزارهای ناخواسته، فیشینگ یا مهندسی اجتماعی هشدار می‌دهد. این هشدار تا زمانی که گوگل تایید کند سایت مورد نظر دیگر تهدیدی برای کاربران ندارد، ظاهر می‌شود، البته برخی سایت‌ها تنها برای مدتی اعمال خود را پاک‌سازی می‌کنند که هشدار رفع شود، سپس رفتار مضر خود را ادامه می‌دهند. این شکاف در حفاظت کاربران منجر شد گوگل یک برچسب جدید ایجاد کند که به کاربران در برابر سایت‌هایی که از این الگو پیروی می‌کنند، هشدار می‌دهد. گوگل در وبلاگ خود درباره این مساله توضیح داده است: از امروز، مرور امن آغاز ‌می‌شود تا این نوع از سایت‌ها را به‌عنوان«متخلفان تکراری» دسته‌بندی کند. لطفا توجه داشته باشید که وب‌سایت‌هایی که هک شده‌اند، به‌عنوان متخلفان تکراری طبقه‌بندی نمی‌شوند، تنها سایت‌هایی که به‌صورت هدفمند اقدام به ارسال محتوای مضر کنند، شامل این سیاست خواهند شد. هنگامی که یک سایت به‌عنوان «متخلف تکراری» طبقه‌بندی شود، به مدت 30 روز مجاز به درخواست نمایش نخواهند بود. در این زمان، کاربران همچنان پیام‌های هشدار درباره خطرات بازدید از سایت را دریافت خواهند کرد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3909

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد